verkapte kijk-mij-eens-veel-geld-krijgen-van-papa-omdat-ik-nog-steeds-wacht-op-mijn-prositutielicentie postquote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
375 in de week + 270.
Anyway, die oma is in haar eentje. Moet zij dan voor +/- 13 man betalen?
WTF, Hoe oud ben je?quote:Op zondag 4 april 2010 16:01 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
375 in de week + 270.
Anyway, die oma is in haar eentje. Moet zij dan voor +/- 13 man betalen?
Now why would I wanna do that?quote:Op zondag 4 april 2010 16:29 schreef VaderVanJezus het volgende:
Met dat geld kan je makkelijk een huisje huren en hele dagen niks doen
Een van mijn beste eigenschappen.quote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef wesp40 het volgende:
Deze nieuwe TS haalt tallen reacties in haar topics waar menig langdurige FOK!ker nijdig van kan worden.
en het slechtste nog is dat ik al helemaal niet erop uit was je een compliment te gevenquote:Op zondag 4 april 2010 16:31 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Een van mijn beste eigenschappen.
Echt wel, geef maar toe. You love mequote:Op zondag 4 april 2010 16:32 schreef wesp40 het volgende:
[..]
en het slechtste nog is dat ik al helemaal niet erop uit was je een compliment te geven
quote:Op zondag 4 april 2010 16:33 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Echt wel, geef maar toe. You love me
De meeste mensen gaan het huis uit als ze de mogelijkheid hebben, heeft niks te maken met ruzie maken met je ouders.quote:Op zondag 4 april 2010 16:34 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Jij. Dat je constant ruzie maakt met je ouders en dus maar een huisje gaat huren om vervolgens niks heel de dag niks te doen
Ehhhm, vraag het aan je partner wat gebruikelijk is. Lijkt me niet zo'n inpertintente vraag.....quote:Op zondag 4 april 2010 15:46 schreef Gotyoubystring het volgende:
Ik heb het ook al vermeld in een ander topic maar hier toch een nieuwe. Ik ga vanavond voor het eerst uit eten met de gehele schoonfamilie, dus ; oma, ooms en tantes, schoonvader en moeder, neven en nichten + vriendjes en vriendinnetjes.
Nu vraag ik me af wat het gebruik is met betrekking tot betalen. Betaald ieder voor zich of wat?
Ik wil genante situaties voorkomen en aangezien ik écht geen idee heb hoe dit gaat in zo'n geval, graag jullie hulp!
quote:Op zondag 4 april 2010 16:26 schreef otterbalzak het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-18-zijn-en-veel-geld-krijgen-van-papa-omdat-ik-nog-steeds-wacht-op-mijn-prositutielicentie posttopic
Je bent zelf verwendquote:Op zondag 4 april 2010 16:36 schreef Dennehy het volgende:
Wat de hell
Je bent 18 en krijgt van je vader 1500 euro per maand? Ga werken ofzo. Jij bent wel heel erg verwend.
Het was al met al wel een gezellige avond. De rekening was ongeveer 500 euro, en schoonmama betaalde voor vriendjelief en mijquote:
Je moet niet al te veel roepen in een restaurant. Dat kunnen je mede-eters als aso opvattenquote:Op maandag 5 april 2010 10:33 schreef -Engel- het volgende:
hmmm....lastig igg..
Ik weet dat als mijn ouders, mensen uitnodigen zij zelf betalen.... tenzij ik zelf begin te roepen dat ik het wel betaal (bijvoorbeeld als ik weer eens wat te vieren heb)
Dat zelfde verwacht ik ook als ik uitgenodigd word... tenzij het een van mijn vrienden of kennissen betreft... dan splitten we automatisch de rekening....en op het werk betaald gewoon ieder zijn deel.
of als ik vind dat mijn vriend/kennis in het zonnetje gezet mag worden dan roep ik meestal zoiets van betaal jij straks de bios/disco etc. maar.
je kent mijn ouders niet.....quote:Op maandag 5 april 2010 10:37 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Je moet niet al te veel roepen in een restaurant. Dat kunnen je mede-eters als aso opvatten
Zelfde verhaal hier maar niet met ouders, wel met vriendinnen of vriendjequote:Op maandag 5 april 2010 10:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kent mijn ouders niet.....
![]()
Als ik wil betalen, moet ik dat duidelijk aangeven... anders mag je hardlopen naar de PIN
Of je gaat naar de MCDrive en besteld je eten en dan hoor je bij het volgende raampje: O betaal jij even mijn portemonnee is leeg!quote:Op zondag 4 april 2010 15:56 schreef zovty het volgende:
Het ligt er trouwens ook aan waar je gaat eten. Als je bij een McDrive gaat eten betaal je per auto en per auto wordt voor het bestellen onderling bepaalt hoe er wordt betaald. Zo zijn de etiquette.
toppunt van gierigheidquote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je gaat naar de MCDrive en besteld je eten en dan hoor je bij het volgende raampje: O betaal jij even mijn portemonnee is leeg!
Believe it or not, mijn beste vriendin kan dit echt niet.quote:Op maandag 5 april 2010 11:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja als je de mc.d niet eens betalen kan...
quote:Op maandag 5 april 2010 11:33 schreef DurumDoner het volgende:
Haha, zou wel super Hollands zijn als je wat zou moeten betalen. Zou echt ronduit schandalig zijn.
quote:
Oh is het echt gebeurd??quote:Op maandag 5 april 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]Had niets met gierigheid te maken
We waren net daarvoor door de stad gewandeld en vergeten te pinnen
Kwamen we daar achterDus geen opzet in het spel!
Hij heeft de rest van de middag betaaldVolgende keer is het mijn beurt!
Ik heb geen Vespa, had in die tijd een DNA.quote:Op maandag 5 april 2010 11:47 schreef ukga het volgende:
Ik denk dat ik binnekort Gotyoubystring ga Vespa-jacke inc der buddha2buddha en blackberry.
Houdt dus V&A in de gaten!!!
daar gaat je a5 en via de a4 is ie vrij 'snel-weg'quote:Op maandag 5 april 2010 11:49 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik heb geen Vespa, had in die tijd een DNA.
Ik heb een Audi A5 cabrio.
Verder draag ik geen Buddha2Buddha, wel Guess en Josh
Ik heb wel een blackberry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechte troll btw
quote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef ukga het volgende:
[..]
daar gaat je a5 en via de a4 is ie vrij 'snel-weg'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechte troll btw
tsja gierig of niet. Ik ben contentlove, passion & obsession
Goed afgelopenquote:Op maandag 5 april 2010 11:56 schreef ukga het volgende:
door te trolle?
hoe is het met je Bosnische vriend btw ?
Wtf, hoe oud ben je, 12?quote:Op zondag 4 april 2010 15:51 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, ik word dan altijd heel erg verlegen en kan niks anders dan glimlachen en antwoorden met ; ja meneer en nee meneer.
Nee 18 maar ik kan daar echt niks aan doen. Iemand nog tips om over mijn verlegenheid heen te komen dan??quote:
ja; zelfvertrouwen winnen door je zelfverzonne-levene-op-fok uit te breiden met meer sappige detailsquote:Op maandag 5 april 2010 13:27 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Nee 18 maar ik kan daar echt niks aan doen. Iemand nog tips om over mijn verlegenheid heen te komen dan??
Vertel, welke details zou je graag weten?quote:Op maandag 5 april 2010 13:30 schreef ukga het volgende:
[..]
ja; zelfvertrouwen winnen door je zelfverzonne-levene-op-fok uit te breiden met meer sappige details
Uhm geen. Doe nog niet aan seksquote:Op maandag 5 april 2010 13:34 schreef ukga het volgende:
welke bekende voetballers je wel eens gepijpt heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |