Hipquote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
Wij zien Topic Reports sinds vandaag ook in de AT/myAT, dus kunnen nog sneller op jullie verzoeken/klachten reageren.
Oké.quote:Op zondag 4 april 2010 23:32 schreef Adelante het volgende:
Wij zien Topic Reports sinds vandaag ook in de AT/myAT, dus kunnen nog sneller op jullie verzoeken/klachten reageren.
Simpel maar effectief tochquote:Op maandag 5 april 2010 00:49 schreef Adelante het volgende:
Serieus, je ziet nu alles voorbijkomen en hoeft niet meer eerst naar de forum index. Ik ben er heel blij mee
Even getest (want ik gebruik dat nooitquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Simpel maar effectief tochis het ook in nieuwe topics?
nieuwe/actieve/myatquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Simpel maar effectief tochis het ook in nieuwe topics?
Ik F5 altijd de nieuwe topics om als eerste een TR te kunnen zettenquote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Even getest (want ik gebruik dat nooit) en ja, ook daar zie je direct de TR's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
alweer openquote:Op maandag 5 april 2010 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb er genoeg van !
Volgens meerdere user een terrechte klacht dus een slotje is zinloos !
we hebben ze tegelijkertijd opgengeklikt denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 02:35 schreef o.us het volgende:
Swarma, waarom wil je overal de lapo hebben op de gesloten topics van Fiets?![]()
What did I do now?quote:Op maandag 5 april 2010 10:28 schreef AdvancedPower het volgende:
Adelante, je hebt me een beetje teleurgesteld.
ik mag nog niet zelfstandig slotten of zo.quote:Op maandag 5 april 2010 02:35 schreef o.us het volgende:
Swarma, waarom wil je overal de lapo hebben op de gesloten topics van Fiets?![]()
Plz?quote:Op maandag 5 april 2010 13:33 schreef Poostema het volgende:
Mijn topic
Mag 'm op slot?
Iedereen zit me toch te bashen.
boeiend.quote:Op maandag 5 april 2010 15:52 schreef Acinonyx het volgende:
msn-bot pwnt mij
Waarom moet die op slot, terechte klacht leek me zo
quote:
Dankjewel Fiets!quote:
Niet doen hoor mods!quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[videotopic] 'DOE JE BROEK UIT!'
Doe hem maar dicht en/of verwijder hem maar.
Was leuk voor hoe lang het duurt.
Niemand kan het waarderen dus is het beter als 'ie dicht is.
Flikker nou es op met je gezanik. De hoeveelste keer is dit nou dat je een topic opent waarna je vervolgens, geheel terecht, naar de kanker wordt gebashed en dat je daarna gaat zeuren om een slotje??quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[videotopic] 'DOE JE BROEK UIT!'
Doe hem maar dicht en/of verwijder hem maar.
Was leuk voor hoe lang het duurt.
Niemand kan het waarderen dus is het beter als 'ie dicht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |