Gast, dat is al bijna 2 jaar geleden, en vind je het gek?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Gast, jij slaat je printer kapot als je boos bent!![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat ik op de kast moet klimmen?
Allemaal al gedaanquote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zeg hem de waarheid of ga naar je baas
Dit bevestigd eigenlijk alleen maar mijn eerdere reactie. Weer zo'n typische 14jarige actie.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef WhiteTiger1 het volgende:
en By the Way maak er een poll over lutser Is WhiteTiger1 irritant?![]()
tsssssssssss wil wel wat zeggen over jou dan in het echte leven of nietquote:
Logisch, dan zou ik ook boos worden.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, dat is al bijna 2 jaar geleden, en vind je het gek?
betaal je 150euro voor concert kaartjes en dan print dat ding ze niet uit, dag 150euro
Eh. neequote:Op maandag 29 maart 2010 16:12 schreef BroccoliBeer het volgende:
Valt het jullie ook nooit op dat autisten altijd of als hobby "treinen" hebben of het heelal en er mooie websites over maken die niemand wat interesseert?
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De werkdruk wordt hoger als mensen werk gaan weigeren.
Lul gewoon niet zo. Blijkbaar doet je baas er niets aan (hij krijgt er ook subsidie voor), dus dan werk je maar wat harder. Pech gehad, gewoon even slikken en je werk doen, zoals je ook van anderen verwacht, of je neemt een andere baan.quote:
Periodieke explosieve stoornis.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Logisch, dan zou ik ook boos worden.
Nee, die autist luistert naar niemand. Zegt meer wat over die sukkel dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
tsssssssssss wil wel wat zeggen over jou dan in het echte leven of niet
Gewoon met een heftruck of iets andersquote:Op maandag 29 maart 2010 16:05 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Goed plan, maar dan moet ik hem aanraken.
En zoals je hebt kunnen lezen stinkt hij als een zak mest.
Baas krijgt vast ook subsidie voor TS met zijn geestelijke achterstand.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
Lul gewoon niet zo. Blijkbaar doet je baas er niets aan (hij krijgt er ook subsidie voor), dus dan werk je maar wat harder. Pech gehad, gewoon even slikken en je werk doen, zoals je ook van anderen verwacht, of je neemt een andere baan.
www.nasa.gov geloof ik.quote:
Precies en dat moet die lutser dus ook doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
Lul gewoon niet zo. Blijkbaar doet je baas er niets aan (hij krijgt er ook subsidie voor), dus dan werk je maar wat harder. Pech gehad, gewoon even slikken en je werk doen, zoals je ook van anderen verwacht, of je neemt een andere baan.
Niet spotten met treinen, ja!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:12 schreef BroccoliBeer het volgende:
Valt het jullie ook nooit op dat autisten altijd of als hobby "treinen" hebben of het heelal en er mooie websites over maken die niemand wat interesseert?
Dat.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:14 schreef Demise het volgende:
[..]
[..]
Nah, ik ken iig twee autisten die van het heelal houden en er dan ook álles over weten + boekenkasten vol hebben met boeken erover. En treinen. Ja. Dat is gewoon de meest stereotype autistenhobby.quote:
In treinschema's zit altijd een bepaald vast patroon. Daar hebben de meeste autistische of licht autistische mensen behoefte aan, dus dat zal er mee te maken hebben gok ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:17 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Nah, ik ken iig twee autisten die van het heelal houden en er dan ook álles over weten + boekenkasten vol hebben met boeken erover. En treinen. Ja. Dat is gewoon de meest stereotype autistenhobby.
Google maar eens "autisme treinen". Je vindt er genoeg verhalen over :p
Oh en bij Je Zal Het Maar Hebben was er een autist die als hobby knikkerbanen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |