Die autist is vele malen zieliger. Kom maar een keer kijken hier.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Krijg jij even meteen een nekschot kneus!
Kom jij maar eens een weekje hier mee lopen zodat je je kan verdiepen in deze aandoening wellicht dat je er dan anders over gaat praten.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die autist is vele malen zieliger. Kom maar een keer kijken hier.![]()
Wat een idioot.
Hij verzorgd zichzelf ook slecht. Loopt een week in dezelfde kleding. Stinkt aan het einde van de week een uur in de wind.
en zo iemand ga jij bezeiken. Best triest. Doe je ook gehandicapte uitlachen?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Hij verzorgd zichzelf ook slecht. Loopt een week in dezelfde kleding. Stinkt aan het einde van de week een uur in de wind.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Penisbaard het volgende:
Verander zijn werkomgeving elke dag een klein beetje zodat hij in paniek raakt
tevens:quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Krijg jij even meteen een nekschot kneus!
en ben jij die daarop moet reageren wees dan een vent en zeg het hem/haar dan in hun gezichtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Ja, die gast hier ookquote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Herkenbaar...
Op mijn werk zit er ook 1, Kan over niks anders praten dan haarzelf.. en als je over wat anders begint probeert ze er in mee te praten, maar dan faalt ze en gaat ze lachen, of heel arrogant kijken..
Ze spreekt de S ook heel vaak uit als CH(Zachte G) en als ze ergens mee geconfronteerd wordt, gaat ze weg...
Ze gaat ook zomaar 4 uur eerder weg van werk omdat ze een afspraak heeft met een vriendin bijvoorbeld.
Autisten, Soms zijn zeMaar vaak zijn ze echt
We hebben geen buitenlanders meer nodig voor productiewerk. We hebben autisten nodigquote:Het op een aparte manier van spelen, komt doordat kinderen met autisme een ongewone drang hebben naar routines en herhaling.
Gast, jij slaat je printer kapot als je boos bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Herkenbaar...
Op mijn werk zit er ook 1, Kan over niks anders praten dan haarzelf.. en als je over wat anders begint probeert ze er in mee te praten, maar dan faalt ze en gaat ze lachen, of heel arrogant kijken..
Ze spreekt de S ook heel vaak uit als CH(Zachte G) en als ze ergens mee geconfronteerd wordt, gaat ze weg...
Ze gaat ook zomaar 4 uur eerder weg van werk omdat ze een afspraak heeft met een vriendin bijvoorbeld.
Autisten, Soms zijn zeMaar vaak zijn ze echt
Ik heb hem al aangesproken op zijn persoonlijke verzorging en collega's van mij ook al.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
en ben jij die daarop moet reageren wees dan een vent en zeg het hem/haar dan in hun gezichtmietje
Ik snap over welke groep je het hebt. Deze groep kan gewoon niet goed indenken hoe mensen over hen denken en vinden eigenlijk dat het wel prima is hoe ze leven. Daarom zeg ik al, mensen met autisme hebben andere interesses op veel vlakken, of houden zich met 1 ding bezig en vergeten de rest. Ook het inlevingsvermogen is zodanig laag dat ze er gewoon geen tijd aan besteden, dat ook weer in combinatie met het feit dat ze zich moeilijk kunnen ontwikkelen hier in. Het zijn, als je de moeite neemt, hele normale en aardige mensen, alleen is er een hele grote kloof tussen hun wereld en dat van de neuro's ('normale' mensen die geen diagnose hebben). Ik merk aan mezelf dat ik ook heel erg moet vechten om een gewone normale toon uit te slaan bij mensen, want ik kan nog welleens anders articuleren (woorden gaan kiezen die 'normale' personen minder vaak zouden gebruiken bijvoorbeeld)quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Laat toch zitten. Deze jongen heeft een apathische afwijking.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef Razor21 het volgende:
(vond ik net op Youtube wellicht iets voor TS)
En hoe is dat in enige mate jouw probleem?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hij snapt er geen fuck van. Werkelijk waar.
Hij heeft ook al een keer werk geweigerd te doen, omdat hij vond dat de leidinggevende hem niet genoeg waardeerde.![]()
Maak nooit misbruik van die groep, dan vind ik jou nog zwakker als henquote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef Chowi het volgende:
Autisten zijn liev. Je kunt ze zo lekker makkelijk op de kast krijgen.
jij weet donders goed waar ik het over heb of niet of ben jij nu in een keer autist?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangesproken op zijn persoonlijke verzorging en collega's van mij ook al.
Zelfs de leiding, maar er veranderd niets.
Tevens eet hij zijn snot op terwijl je hem aankijkt.
Ook hier is hij al meerdere malen op aangesproken, maar hij eet het nog steeds.
Nee, jij zegt iets en ik antwoord daarop.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
jij weet donders goed waar ik het over heb of niet of ben jij nu in een keer autist?
De werkdruk wordt hoger als mensen werk gaan weigeren.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef Demise het volgende:
[..]
En hoe is dat in enige mate jouw probleem?
Jij ziet mijn sarcasme niet hè? Mijn broer en mijn vader hebben allebei asperger dus dat zou ik niet zo snel doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Maak nooit misbruik van die groep, dan vind ik jou nog zwakker als hen
Weet je zeker dat je uit 1982 komt ? Dit klinkt als iets wat een 14jarige zou zeggen. Och gut, beetje achterstand? Geen wonder dat je met een autist moet samen werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:05 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Goed plan, maar dan moet ik hem aanraken.
En zoals je hebt kunnen lezen stinkt hij als een zak mest.
Ik vind het jammer dat je zo denkt, en ik heb eigenlijk een beetje medelijden met jou gedachtengang. Ik zou je graag willen helpen, maar gezien dit topic troll je er volgens mij maar op los.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee, jij zegt iets en ik antwoord daarop.
Ik spreek hem aan en hij blijft zoals hij is. Dus ja, dan maar hier klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |