Nee, de TS. En dankzij jou is hij succesvol.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En nu wat wil je hiermee zeggen dat ik troll?
doe hem dan weg! Asiel ofzo?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Mensen die zomaar wat roepen en niet weten wat autisme is.
Begint een irritant fenomeen te worden hier op Klaagbaak.
Scheldwoorden zoals kanker is not done dan begint iedereen te zeiken is namelijk een erge ziekte.
Maar het woord autist kan blijkbaar wel terwijl men geen eens weet wat het betekend.
Heb een zoontje van 2.5 jaar die deze medische aandoening heeft (zwaarste vorm), en ik kan je vertellen dat het geen pretje is voor hem niet en voor ons niet.
Hij snapt er geen fuck van. Werkelijk waar.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:52 schreef Demise het volgende:
[..]
Dat mag hij helemaal niet doen. Het heeft echter vrij weinig met autist-zijn te maken, aangezien ik genoeg mensen ken die het gewoon leuk vinden om met hun tengels aan andermans spullen te zitten.
Vraag: Waarom zei je niet gewoon: 'Blijf met je flikken van mijn spullen af!'?
Die autist is vele malen zieliger. Kom maar een keer kijken hier.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Krijg jij even meteen een nekschot kneus!
Kom jij maar eens een weekje hier mee lopen zodat je je kan verdiepen in deze aandoening wellicht dat je er dan anders over gaat praten.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die autist is vele malen zieliger. Kom maar een keer kijken hier.![]()
Wat een idioot.
Hij verzorgd zichzelf ook slecht. Loopt een week in dezelfde kleding. Stinkt aan het einde van de week een uur in de wind.
en zo iemand ga jij bezeiken. Best triest. Doe je ook gehandicapte uitlachen?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Hij verzorgd zichzelf ook slecht. Loopt een week in dezelfde kleding. Stinkt aan het einde van de week een uur in de wind.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef Penisbaard het volgende:
Verander zijn werkomgeving elke dag een klein beetje zodat hij in paniek raakt
tevens:quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Krijg jij even meteen een nekschot kneus!
en ben jij die daarop moet reageren wees dan een vent en zeg het hem/haar dan in hun gezichtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wat een idioot.
Ja, die gast hier ookquote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Braddie het volgende:
Herkenbaar...
Op mijn werk zit er ook 1, Kan over niks anders praten dan haarzelf.. en als je over wat anders begint probeert ze er in mee te praten, maar dan faalt ze en gaat ze lachen, of heel arrogant kijken..
Ze spreekt de S ook heel vaak uit als CH(Zachte G) en als ze ergens mee geconfronteerd wordt, gaat ze weg...
Ze gaat ook zomaar 4 uur eerder weg van werk omdat ze een afspraak heeft met een vriendin bijvoorbeld.
Autisten, Soms zijn zeMaar vaak zijn ze echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |