Het stoort me niet dat het recht staat. Dat kan me allemaal niet schelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:46 schreef Waaghals het volgende:
zeg maar eerlijk, het stoorde je dat alles netjes recht stond
neem me nou niet zo letterlijk johquote:Op maandag 29 maart 2010 15:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat het recht staat. Dat kan me allemaal niet schelen.
Het is gewoon irritant als iemand dingen gaat rechtzetten terwijl je aan het werk bent.
Dat mag hij doen na werktijd als ik weg ben.
Tenzij het een lekker wijf is dat onder je bureau zit.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:47 schreef HugoBaas het volgende:
Het is gewoon irritant als iemand dingen gaat rechtzetten terwijl je aan het werk bent.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:48 schreef MissKriel het volgende:
Dat soort mensen vind ik hartstikke aardig hoor
Nee hoor, autisten zijn gewoon irritant en niet normaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:48 schreef MissKriel het volgende:
Heb respect voor ze!
Een vriend van mij heeft pdd-nos je moet er echt mee om leren gaan vind ik zelf.
Dat soort mensen vind ik hartstikke aardig hoor,ik snap jou probleem ook niet.
Beetje chagerijnig?
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Mensen die zomaar wat roepen en niet weten wat autisme is.
Begint een irritant fenomeen te worden hier op Klaagbaak.
Scheldwoorden zoals kanker is not done dan begint iedereen te zeiken is namelijk een erge ziekte.
Maar het woord autist kan blijkbaar wel terwijl men geen eens weet wat het betekend.
Heb een zoontje van 2.5 jaar die deze medische aandoening heeft , en ik kan je vertellen dat het geen pretje is voor hem niet en voor ons niet.
Truequote:Op maandag 29 maart 2010 15:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tenzij het een lekker wijf is dat onder je bureau zit.
En nu wat wil je hiermee zeggen dat ik troll?quote:
TS is apathisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef Sitethief het volgende:
Zal ik je eens wat zeggen?
Waarschijnlijk stoort hij zich ook aan jou, en aan jouw collega's. Maar omdat hij als autist vanaf jongs af aan getraind is die andere rare wereld te accepteren merk je daar weinig van. Misschien eens een idee om met een klein beetje empathie je gezichtsveld te veranderen en te zien hoe hij dingen beleeft........
maar goed, serieus doen in KLB......
Dat mag hij helemaal niet doen. Het heeft echter vrij weinig met autist-zijn te maken, aangezien ik genoeg mensen ken die het gewoon leuk vinden om met hun tengels aan andermans spullen te zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:47 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het stoort me niet dat het recht staat. Dat kan me allemaal niet schelen.
Dat mag hij doen na werktijd als ik weg ben.
Ze kunnen heus wel normaal doen alleen jij weet er niet mee om te gaan waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, autisten zijn gewoon irritant en niet normaal.
Moet je eens een sarcastische opmerking maken. Nemen ze meteen zo letterlijk.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En nu wat wil je hiermee zeggen dat ik troll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |