Ik moest lachenquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
In before de bekendmaking van de nieuwe talentenjacht "de nieuwe Sugar Lee Hooper"
Lekker boeiend, dat deed ze al jaren niet meer volgens mij...quote:Op zondag 4 april 2010 18:01 schreef WillFerrell het volgende:
Wie moet er nu de spange verenpakken aan doen.
[ afbeelding ]
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM. Een echt feestbeest is heengegaan.quote:Op zondag 4 april 2010 18:11 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Lekker boeiend, dat deed ze al jaren niet meer volgens mij...
Nou zo leuk en lief was ze niet als ze niet a la minute geholpen werd bij een winkel of als je ook maar iets durfde te zeggen wanneer ze je bijna omver reed met d'r scootmobiel.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Ik kwam haar dan ook nooit tegen. Nuchter.quote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nou zo leuk en lief was ze niet als ze niet a la minute geholpen werd bij een winkel of als je ook maar iets durfde te zeggen wanneer ze je bijna omver reed met d'r scootmobiel.
Maar wel erg sneu natuurlijk voor d'r. En nog zo jong ook.
Gaan nou geen ideeën gevenquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Wel bij SBS hé.quote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
Als ik jou was zou ik alvast de website claimenquote:Op zondag 4 april 2010 18:06 schreef Saaaaab het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |