wat stond er inquote:Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom worden er reacties van mij verwijderd?
ah niet gezien, was aan t koken/etenquote:
een slotje dat gezet wordt door een mod van een ander subforumquote:
waarom deed die dat, kan ik het helpen dat mijn sinsassapelsap opeens naar kiwi smaaktequote:Op zondag 28 maart 2010 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een slotje dat gezet wordt door een mod van een ander subforum
Sneafquote:
Nu je het zegt!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sneaf
Ensaf
Beide woonachtig in Fryske, you do the math!
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:06 schreef zquing het volgende:
nope, want dan doe je 't de volgende keer goed
Je houdt er wel een erge ruime definitie van bagger op na.quote:
Oké!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
Hmmm, ik vind 't wel een terechte klacht. Kan imho open blijven
Echt kansloos dat deze open mag blijven. Klacht is wellicht terecht , maar gebruik dan een ander woord en ga niet met medische aandoeningen spotten.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
Ach, dat is Fok! gewoonquote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt kansloos dat deze open mag blijven. Klacht is wellicht terecht , maar gebruik dan een ander woord en ga niet met medische aandoeningen spotten.
Zou het zelfde zijn als : Mensen met kanker zijn irritant.
Weet zeker als iemand dit zou openen dat je meteen een lifetime ban ontvangt.
Maar "spotten" over autisten mag gewoon.
Doodsverwensing, vergelijking met '40/'45 , dat soort dingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Absoluut. Wmb sturen we ze allemaal op kamp.
Ja dat is die van mij maar zodra iemand iets tegen mij zegt over mijn kinderen dat ik hem maar naar het asiel moet brengen ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kan deze doodsverwensing ook mee worden genomen.
Huilie met je medische aandoeningen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt kansloos dat deze open mag blijven. Klacht is wellicht terecht , maar gebruik dan een ander woord en ga niet met medische aandoeningen spotten.
Zou het zelfde zijn als : Mensen met kanker zijn irritant.
Weet zeker als iemand dit zou openen dat je meteen een lifetime ban ontvangt.
Maar "spotten" over autisten mag gewoon.
Wat is dit nou voor een debiel iets, lees het Topic anders en geef sommige kankerusers een perm ban.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |