Doe aub eens veranderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zouden jullie in de TT van Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen ! [Deel 2] er voor willen zetten ?
En aub ook de link naar het 1e deel boven aan in de OP zetten?
deel 1: Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen !
TT aangepast, dit is ook meteen het laatste deel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zouden jullie in de TT van Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen! #2 [Deel 2] er voor willen zetten ?
En aub ook de link naar het 1e deel boven aan in de OP zetten?
deel 1: Stereotypes die niet in de sportschool thuis horen !
Helft bestond al niet meer, andere paar zijn dicht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef Broekpaling het volgende:
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Laatste dag!!
Watwat!
Wat is dit? Opheldering! Kamervragen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef murp het volgende:
/care
zo goed zelfs dat alle KLB mods hem niet konden sluiten!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:38 schreef 9611Niels het volgende:
Precies! Wat denkt ie wel niet? Het was bovendien een goed topic!
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:40 schreef Adelante het volgende:
KAMERVrAGEN, ONZ MODS GASTMODdEEN oP KLB!!!!!!!!
Wat is dit nu weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef Trollface. het volgende:
-edit-
Nah, met 1 zin en een youtube filmpje kom je er niet echt. Dan krijg je weinig inhoudelijke reacties.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:26 schreef Luco het volgende:
MIlly Boele's familie....
Dus omdat een zooi gasten allerlei semi-grappige opmerkingen gaan maken moet het hele topic meteen dicht? Schop m desnoods naar ONZ als het om de humor gaat, of haal die grappen weg... Klacht lijkt me aardig gegrond.
Moet ik dan een opsomming van alle nieuwsberichten die er over haar geplaatst zijn komen? Een compleet epistel schrijven, puur omdat ik die familie enigzins hypocriet vindt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah, met 1 zin en een youtube filmpje kom je er niet echt. Dan krijg je weinig inhoudelijke reacties.
Dat kan prima in je topicquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik heb een vraagje aan de modjes hiero als ik straks kleine pietjes krijg he mag ik dan de fotos hier neer zetten onder het motto te snoezige pietjes?
Voornamelijk door Zovty, wat zit die gast te trollen zegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een gebagger.
Een uur minder weekend
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
Moest die nu dicht Fiets, het was zo gezellig.
ga ze dan niet quotenquote:Op zondag 28 maart 2010 11:14 schreef WillFerrell het volgende:
Hond schijt in de woonkamer
Deze user vindt het schijnbaar nodig om meerdere malen te spoilen.
wegquote:Op zondag 28 maart 2010 12:35 schreef TheKC het volgende:
Surfiejansefiets gaat steeds off en online op msn
Verkapte doodverwensing
Nee. Ga weg.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan er niet 1 centraal Rinus topic komen?
En er zijn mensen die in elk topic Rinus posten.
Kan dit stoppen?
Voor.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan er niet 1 centraal Rinus topic komen?
En er zijn mensen die in elk topic Rinus posten.
Kan dit stoppen?
don't touch my rinusquote:
misschien had swarma hongerquote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef snakelady het volgende:
Waarom is mijn topic over de site die anorexia promoot verdwenen?
Een of andere lieder heeft naar een van de FA's gemaild zodat 'ie dichtging.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:18 schreef snakelady het volgende:
Waarom is mijn topic over de site die anorexia promoot verdwenen?
aha ok, flauw...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een of andere lieder heeft naar een van de FA's gemaild zodat 'ie dichtging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |