quote:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen, dat dit in geschreven taal opduikt.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef Idiota het volgende:
[..]
Of je verdiep je iets meer in het christelijk geloof zodat je erachter komt hoe hun het oude testament zien
Ach de post die jij quote is ook geschreven door iemand die als nickname "Idiota" heeft... Dus daar moet je ook niet al te veel van verwachten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet aan wennen, dat dit in geschreven taal opduikt.
Maar ja, het NOS-journaal zegt ook als rustig: "De eerste ooit."
quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 20:47 schreef twiFight het volgende:
Tijdens zijn sliding 'staat' hij opeens stil, daar is blijkbaar een stuk houdt omhoog gaan staan en in zijn lichaam terecht gekomen.
All of this has happened before and will happen again...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:50 schreef Kees22 het volgende:
Maar ja, het NOS-journaal zegt ook als rustig: "De eerste ooit."
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:52 schreef Logician het volgende:
Zo ook de Frontpage deze zat soms op het randje, maar op een manier dat het nog enigsinds grappig was totdat het langzaam aan omsloeg in ruw weg respectloze en racistische opmerkingen, en ik nog nauwelijks op de Frontpage kwam omdat ik geen zin had mezelf op te winden over een internetsite.
Wat was het ook alweer? Roergebakken? Geroerbakt? Naja, van allebei een stukje dan maarquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het eerste blik roerbakt. Eerst uiteraard het vocht er uit laten lopen.
Vervolgens kip en sate roerbak eroverheen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck ja, ik was die ooiveraars alweer vergeten![]()
RIP.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef FinancialBubble het volgende:
Een vriend heeft me gevraagd om een deel van zijn website te programmeren. Ik wil dat best voor hem doen in de avonduren, omdat ik 't leuk vind om websites te ontwikkelen. Ik heb ook gezegd dat ik beperkte tijd heb. Dus geen acht uur per dag ofzo. Das allemaal prima, want het gaat om een deel van de website, dus daar zijn we geen jaren mee bezig.
Nou doe ik zoiets natuurlijk niet voor niets. Als ik zou freelancen en een klus voor een klant zou moeten doen, dan is het uurtarief al gauw ¤70,- of ¤80,-. Maar ik zit te twijfelen wat ik voor dit klusje zal vragen.
Ik ben toch al snal 80 uur bezig met vanalles en nogwat, en 80,- vragen wil ik ook niet. Het gaat tenslotte niet om regulier omkomen, waarmee ik ook moet zorgen voor pensioen, geld opzij moet leggen voor opleiding van mezelf, en geld opzij moet leggen om moeilijke tijden door de komen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef topdrob het volgende:
[..]
jajaaa..
mijn ouders hebben een setje van sola, gebruiken ze nog steeds, weet ik feel hoe oud dat al is. Geen roest niks, ziet er nog als nieuw uit. Gewoon pech gehad heet dat.
je was me net te snel af.quote:
Als je het dubbelzinnig leest klopt het wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef Leee het volgende:
Mijn grammatica is een beetje ruig geworden door jarenlange absentie van scholing.
Dan is het toch juist goed, zou je zeggen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef cherrycoke het volgende:
ok ik ben zelf en 21 en vind iemand leuk waarmee ik om ga en zij ziet mij ook wel zitten alleen ik zit met een bobbel
zij is 27 en ik ben nog maar een broekje van 21
me vrienden zeggen allemaal nee moet je niet doen, er zit een te groot leeftijdsverschil tussen.![]()
dus wat vinden jullie ik vind zelf dat ik dat allemaal zelf moet weten, maar me vrienden vinden het een te groot leeftijd verschil, en ik ken me vrienden al bijna 10 jaar dus neem ik dit serieus in overweging.
Het "me vrienden" valt zeker niet meer in de categorie "originele taal- en spelfouten"?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:29 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan is het toch juist goed, zou je zeggen.![]()
leeftijd verschil. Uh huh.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:21 schreef IemandNiemand het volgende:Deze mevrouw gaf aan dat ik 1 week de tijd had om te betalen omdat ze al meerdere betastings herinneringen hadden gestuurd weliswaar naar het verkeerde adres maar dit was niet hun schuld volgens de mevrouw.
De hoeveelste variant is dit?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:25 schreef ukga het volgende:
sub klacht; een man met zoveel wijfen namen (Henricus Antonius Franciscus Maria Oliva) verdient het so ie so niet om een wikipedia-pagina te hebben![]()
![]()
![]()
Nee, helaas, al lang niet meer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:38 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Het "me vrienden" valt zeker niet meer in de categorie "originele taal- en spelfouten"?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:32 schreef piepkuiken21 het volgende:
en wat vond je er van? ik wil maandag gaan maar wil even weten wat me te verwachten staat.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
Bitches!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou ik zou denk ik minder problemen hebben met het fysieke vreemdgaan (nu niet denken dat ik dat zou pikken) dan het emotionele.
Je wordt wel zwaar hard in je ego gekrengd wanneer je vriendin doodleuk verkondigd dat iemand anders toch wel veel leuker is dan jou maar ze nou eenmaal bij jou is toch?
Muzikale ouders, daar houd ik wel van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:15 schreef Sport_Life het volgende:
haha ik moest echt lachen om deze post!! Wij denken er net zo over... Kinderen komen wel als we rond de 35 zijn, of helemaal nooit.. En mijn zus is wat dat betreft al redelijk gesetteld qua werk/relatie/huisje en tussen neus en lippen door wordt er weleens over kinderen gerapt ze zijn expres in een kindvriendelijke wijk gaan wonen, dus ik ben benieuwd wanneer ik mijzelf oom mag noemen!(zij mag nog minimaal 10 jaar wachten!)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:45 schreef o.us het volgende:
Ik besta langer dan je denkt, vrind. Mijn account ging zelfs door de shredder. Alhoewel het afterlife wel beter was. Ik viel af naar 50kg, kweede spieren, ben bezig een huwelijk te plannen tussen mij en Audrey Bitoni en verdien door niet te fokken 8k per maand met een mooie BMW en een huisje in Wassenaar.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:22 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben ook intelligent, maar zie direct in dat de zachte-heelmeesters-maken-stinkende-wonden aanpak van Groen Links totaal geen houdt snijdt in een maatschappij als de onze.
Euh...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:38 schreef McLaura het volgende:
En ik zoek apart van de rest :
079
082
082
085
089
090
voor een DKV/Akkrum-Zuid/Hoerenveenfan uit mijn kennissenkring
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:30 schreef JSerry het volgende:
[..]
Nee wel aan dat kut gehoert en slijm opgehaal, zwaar irritant dat gerochel als je er naast zit, verder stinkt het ook.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:34 schreef Radicaal-AFA het volgende:
zo herkenbaar inderdaad.
En elke keer las je zegt 'he zou je niet eens stoppen met roken je hebt altijd een rokershoest'.
Krijg je standaard het antwoord dat het een verkoudhijd is inderdaad.
zwaar iritant, net zo iritant als hoofddoekjes en vrouwen met hakken online.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Resonancer het volgende:
wtf kan jouw dat nou schele.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
Toen ik testraks rustig lag/zat, voelde ik een aantal keer mijn hartslag 'opkomen' tot ik hem in mijn borst en buik kon voelen kloppen.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Allegorie van wat hierboven al gepost is eerlijk gezegd...
Niet bijster origineel, maar wel in combinatie met de userquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef LieveJuf het volgende:
[TK] Katten draag mand
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik ben tegen rechtse media op radio&tv, kranten en nieuwe media.
Z'n u is omgevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:14 schreef EINZ het volgende:
Toen wij klein waren (een jaar of 10 ofzo) ging ik altijd met een vriendje snoepjes pikken bij de lokale groenteboerLekker graaien in die snoepjesbak, er een paar uitpakken en dan weer terugleggen, er stiekem een in je mouw laten glippen en er dan voor de vorm een afrekenen. Dat was eigenlijk altijd wel spannend en het gaf ook altijd wel een kick om het duurste snoepje meegepikt te hebben. We voelden ons echte bazen. Achteraf denk ik dat de lui van de lokale buurtsuper altijd wel geweten hebben dat we af en toe iets meepikten, maar voor die paar centen geen heisa wilden maken bij onze onders
Klokt, klepelt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Razor21 het volgende:
Hetzelfde geldt is het een fout van de belastingdienst.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
De PVV beroept zich immers op de onderbuik, terwijl dit instituut een gedegen onderzoek uitvoert.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef gebruikersfaam het volgende:
Ik wil trouwens niet ten korte doen van mijn familie en met name mijn moeder, want ze heeft geriemd met de roeien die ze had en ons alsnog een prima leven te bieden.
James droeg nooit bont.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:14 schreef DroogDok het volgende:
Koop een jas zonder bondkraag.....
Verder erg raar trouwens, heb je hun ID ook gevraagd?
Nieuwe dimensie d/t-fouten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben op zoek naar een kast van hxbxd 92,5 cm x 126 cm x 23 cm. Ik ben in de Megastoresn geweest, bij Ikea en ik heb op internet gezocht. Maar het is allemaal of de breed of de laag of te diep.
Alleen de opvallendste aangegevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
Hm ik heb in hetzelfde bootje als jou gezeten en werk helaas nu ook bij de Mac. Helaas is bij ons ook de werksfeer verziekt om de kosten te drukken, onderhoud word er bijna niet gedaan -->stukke dingen (gisteren de magnatron waardoor ik niet kon eten). Lampswanzen die de kantjes er vanaf lopen, je klachten als personeel wat niet serieus genomen word (er worden bij ons uren gejat door het managment), en het ergste nog de franchisenemer die niet eens kan groeten als hij binnen komt.
Maar je hebt ook hele gezellige er tussen alleen de huidige bij mij niet (heb eerst ein eenandere plaats gewerkt).
Oja wat verdien je met 2,5 jaar ervaring? minimum ik kom voor amper 800 euro pm m'n nest uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |