quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw, maar ik weet niet wat een stijltang is eigenlijkIs dat een krultang?
En wat kan jou het schelen wat anderen denken, als je haar maar goed zit
Oh zo'n ding, om je haar plat te maken zeg maar, volgens mij is dat hardstikke slecht voor je haar, krijg je allemaal dode puntjes van.quote:
goh..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zo'n ding, om je haar plat te maken zeg maar, volgens mij is dat hardstikke slecht voor je haar, krijg je allemaal dode puntjes van.
Wat een intelligente opmerking zeg. Als je weet wat een KRULtang is, wat zal een STIJLtang dan zijn denk je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw, maar ik weet niet wat een stijltang is eigenlijkIs dat een krultang?
En wat kan jou het schelen wat anderen denken, als je haar maar goed zit
combobreker
Ik denk om je haar nat te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Wat een intelligente opmerking zeg. Als je weet wat een KRULtang is, wat zal een STIJLtang dan zijn denk je?
Lol daar had ik inderdaad niet over gedacht, maar volgens mij bedoelen ze stylen en niet stijlenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Wat een intelligente opmerking zeg. Als je weet wat een KRULtang is, wat zal een STIJLtang dan zijn denk je?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol daar had ik inderdaad niet over gedacht, maar volgens mij bedoelen ze stylen en niet stijlenStylen is in vorm brengen, stijlen is stijl maken inderdaad
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van het woord 'stijltang'. Of is het toch 'steiltang'?
Sowieso vind ik het verschrikkelijk dat de meeste mensen 'stijl' schrijven wanneer zij 'steil' bedoelen. "Hallo, mijn naam is Hubert-Jan, groenteboer te Babyloniënbroek en ik heb me toch steil haar." Zo moet het zijn en niet anders, tenzij je naam niet 'Hubert-Jan' is, je geen groenteboer bent, niet in Babyloniënbroek woont of geen steil haar hebt.
Maar het woord 'stijltang', dat is een frustratie van een hele andere orde. Want maak je je haar met zo'n tang nou steil, of gebruik je het apparaat om je haar een bepaalde stijl te geven? Ik wéét het gewoon niet!
"Aargh!", "Bleurggh!" en "Hmpfff!"
Je haar is al dood van zichzelfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef krootje het volgende:
Ik vind je enorm hip!
Fijn dat echte mannen ook hun best doen voor 'ons'.
En geloof mij nou, wees niet te bang voor 'dood' haar door het gebruik van een stijltang zo af en toe. Ik ben vroeger kapper geweest en het is pas dood als het geverfd is, EN gepermanent, EN Geföhnd en dan nog even lekker met de stijltang. Dat 3 maal daags een half jaar lang. Dan ziet het er niet meer uit nee.
Nee, het is STEIL maken. Ik gebruik een steiltang niet om mijn haar te stylen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol daar had ik inderdaad niet over gedacht, maar volgens mij bedoelen ze stylen en niet stijlenStylen is in vorm brengen, stijlen is stijl maken inderdaad
Dan kan je ervoor kiezen een bepaalde steil in je haar te krijgen of je haar style te krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:39 schreef G-NiLES het volgende:
en als je nou een bepaalde stijl in je haar wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |