abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79065683
Kan iemand mij dit uitleggen want dit maak ik de laatste tijd veel vaker mee en begin vrouwen steeds minder te snappen.

Zo had ik laatst een feest en kwam een vrouw tegen. Het was wel gezellig en het werd steeds gezelliger. Als het aan haar had gelegen was er ea gebeurt. Totdat een vriendin naar haar toe kwam en haar even de les begon te lezen omdat ze getrouwd was.

Later die avond was ik aan het praten en dansen met een ander meisje en die vertelt me doodleuk dat als ze geen vriendje had gehad ze met me mee naar boven was gegaan.

Daar ben ik (ook door de drank) een beetje pissig om geworden omdat ik dat eigenlijk geen stijl vind ten opzichte van die vriend. Natuurlijk zie ik het wel als een compliment, maar het zou maar net je vriendin zijn: je voelt je toch zwaar belazerd.

Een tijd terug kwam ik een meisje dat ik erg goed ken en tussen ons is al eens wat gebeurd totdat ze een vriend kreeg. Ze vertelde dat ze niet wilde samenwonen met haar vriend en of ze dan niet bij mij kon wonen. Ook weer zoiets, je kent het verleden toch?

En zo kan ik doorgaan... en begin daarom echt het vertrouwen te verliezen in vrouwen en misschien relaties over het algemeen. Ga ik dan met de verkeerde mensen om of is het echt zo dat wanneer ze wat anders/(voor hun gevoel)beters zien dat ze weg zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_79065737
ja mattie, hoezo blijven ze trouw....
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:15:48 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79065752
Godver, ik moet er gewoon moeite voor doen
Je moeder is een hamster
pi_79065865
Nou daar gaat het me niet om, het gaat me om dat als je een relatie hebt je dan toch op iemand moet kunnen bouwen? Althans dat is mijn (misschien wereldvreemde) beeld. Ik zou zelf bijzonder pissig zijn als mijn vriendin zoiets zou zeggen.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:23:36 #5
294640 VivaLaHollandia
http://www.truthtube.tv
pi_79066058
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:14 schreef b4kl4p het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen want dit maak ik de laatste tijd veel vaker mee en begin vrouwen steeds minder te snappen.

Zo had ik laatst een feest en kwam een vrouw tegen. Het was wel gezellig en het werd steeds gezelliger. Als het aan haar had gelegen was er ea gebeurt. Totdat een vriendin naar haar toe kwam en haar even de les begon te lezen omdat ze getrouwd was.

Later die avond was ik aan het praten en dansen met een ander meisje en die vertelt me doodleuk dat als ze geen vriendje had gehad ze met me mee naar boven was gegaan.

Daar ben ik (ook door de drank) een beetje pissig om geworden omdat ik dat eigenlijk geen stijl vind ten opzichte van die vriend. Natuurlijk zie ik het wel als een compliment, maar het zou maar net je vriendin zijn: je voelt je toch zwaar belazerd.

Een tijd terug kwam ik een meisje dat ik erg goed ken en tussen ons is al eens wat gebeurd totdat ze een vriend kreeg. Ze vertelde dat ze niet wilde samenwonen met haar vriend en of ze dan niet bij mij kon wonen. Ook weer zoiets, je kent het verleden toch?

En zo kan ik doorgaan... en begin daarom echt het vertrouwen te verliezen in vrouwen en misschien relaties over het algemeen. Ga ik dan met de verkeerde mensen om of is het echt zo dat wanneer ze wat anders/(voor hun gevoel)beters zien dat ze weg zijn.
Mannen zwichten sneller voor de avances van vrouwen, vrouwen voelen dat en maken daar handig gebruik van. Zoiets? Is in principe niet zoveel mis mee, is een spel wat al eeuwen gespeeld wordt. Wanneer het wel kwalijk wordt is als die positie misbruikt wordt tav relaties. En dat gebeurt tegenwoordig veel en veel te vaak. En zowel mannen als vrouwen doen dat. And guess what? Met dergelijke mensen hoef je in die fase van hun leven echt geen vaste relatie te beginnen.

Overigens zou ik meteen de vriendjes van die meiden op de hoogte brengen. Of ze je geloven of niet is een ander verhaal, maar ik zou het willen weten als mijn vriendin me zo zou zien en het niet durft te vertellen oid.
Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win: you're still retarded...
pi_79066114
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef b4kl4p het volgende:
Nou daar gaat het me niet om, het gaat me om dat als je een relatie hebt je dan toch op iemand moet kunnen bouwen? Althans dat is mijn (misschien wereldvreemde) beeld. Ik zou zelf bijzonder pissig zijn als mijn vriendin zoiets zou zeggen.
Het is mi ook niet normaal om te zeggen als je een relatie hebt.
En ja natuurlijk heb je er rotte appels tussen (net als bij de mannen) maar niet iedereen is hetzelfde
pi_79066147
quote:
Monogamie is geen natuurwet, slechts een "afspraak". Blijkbaar kom jij vrouwen tegen die zich neit aan die afspraak houden. Het is niet aan jou om daar een oordeel over te vellen, mijns inziens...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:28:39 #8
294640 VivaLaHollandia
pi_79066230
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Monogamie is geen natuurwet, slechts een "afspraak". Blijkbaar kom jij vrouwen tegen die zich neit aan die afspraak houden. Het is niet aan jou om daar een oordeel over te vellen, mijns inziens...
Vind je dat ook van pedofilie?
Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win: you're still retarded...
pi_79066239
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Absoluut!

Maar is monogamie tegenwoordig zo zeldzaam geworden dan? Voel me wat dat betreft zowat een outcast van de maatschappij af en toe.
pi_79066293
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:28 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Dat is bij de wet geregeld (ten minste, de uitvoering ervan). En derhalve heb ik daar problemen mee (wederom de uitvoering, de voorkeur op zich niet).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:30:27 #11
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_79066309
ze zeggen het toch alleen maar, doen het niet:S
pi_79066380
quote:
Als ze wat zou zeggen?
"He, ik vind die kerel daar wel heel lekker, maar ik ga niets met hem doen, want ik wil mijn vriendje trouw blijven" ???

Ik zou supertrots zijn als de mijne dat zou zeggen.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_79066398
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:30 schreef klotefokker het volgende:
ze zeggen het toch alleen maar, doen het niet:S
Nou ik zou denk ik minder problemen hebben met het fysieke vreemdgaan (nu niet denken dat ik dat zou pikken) dan het emotionele.

Je wordt wel zwaar hard in je ego gekrengd wanneer je vriendin doodleuk verkondigd dat iemand anders toch wel veel leuker is dan jou maar ze nou eenmaal bij jou is toch?
pi_79066441
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:30 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat is bij de wet geregeld (ten minste, de uitvoering ervan). En derhalve heb ik daar problemen mee (wederom de uitvoering, de voorkeur op zich niet).
Je hebt er alleen problemen mee omdat het bij wet is geregeld?
...
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
pi_79066456
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Als ze wat zou zeggen?
"He, ik vind die kerel daar wel heel lekker, maar ik ga niets met hem doen, want ik wil mijn vriendje trouw blijven" ???

Ik zou supertrots zijn als de mijne dat zou zeggen.
Zit wat in, maar dan gaat het wel heel erg om de "afspraak" die je met elkaar hebt.

Je kiest toch voor elkaar omdat je elkaar helemaal top vindt... kan zijn dat ik iets te romantisch denk.
pi_79066506
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nou ik zou denk ik minder problemen hebben met het fysieke vreemdgaan (nu niet denken dat ik dat zou pikken) dan het emotionele.

Je wordt wel zwaar hard in je ego gekrengd wanneer je vriendin doodleuk verkondigd dat iemand anders toch wel veel leuker is dan jou maar ze nou eenmaal bij jou is toch?
Nee, dat zei ze niet.
Ze zei dat ze met je mee zou gaan als ze geen vriend had.

Ze had net zo goed tegen je kunnen zeggen:
"Ik zou met je mee gaan, als ik niet beter kon krijgen."

Je bent maw gepwnd en hebt het zelf niet eens door.
kunst zonder trein
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 16:36:42 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79066534
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:28 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Achterlijke vergelijking
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79066551
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Je hebt er alleen problemen mee omdat het bij wet is geregeld?
...
Nee, ik heb er wel degelijk meer problemen mee dan alleen het feit dat de wet "nee" zegt, beetje verkeerd neergezet idd.
C. Sagan
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:40:46 #19
294640 VivaLaHollandia
pi_79066675
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Achterlijke vergelijking
Dan bekijk je dat wat ik zeg en probeer duidelijk te maken te beperkt, met oogkleppen op imho ipv met een wijdere visie.

Of je bent een slachtoffer ervan, of een vreemdganger die dat voor zichzelf goed probeert te lullen.
pi_79066774
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Nee, dat zei ze niet.
Ze zei dat ze met je mee zou gaan als ze geen vriend had.

Ze had net zo goed tegen je kunnen zeggen:
"Ik zou met je mee gaan, als ik niet beter kon krijgen."

Je bent maw gepwnd en hebt het zelf niet eens door.
Zo zou je het ook kunnen zien idd

Maar nee dat was het niet, het was meer dat die vent er op het moment ook was. Je begrijpt zelf ook wel dat wanneer je een relatie hebt je niet met de eerste die interessant lijkt meteen wat gaat doen en al helemaal niet als je vriend nog geen vijf meter verderop staat.

Wat jij beschrijft is dat je tegen iedereen die je tegenkomt zegt: ik vind je aardig maar ik heb een relatie. Iemand zegt zoiets niet zomaar. Of ik moet onbedoeld wat signalen afgegeven hebben waarvan ze denkt: maar even zeggen dat er echt niets gaat gebeuren.

Het is niet dat ik er om vroeg ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door b4kl4p op 12-03-2010 16:54:53 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:50:21 #21
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_79067070
Er zijn ook genoeg mannen die met een meisje flirten, en pas als het echt de 'romantische' kant op lijkt te gaan opbiechten dat ze een vriendin hebben.

Mensen houden nu eenmaal van positieve aandacht. Ik vind het zelf treurig als je die ander gebruikt om je begeerd te voelen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 maart 2010 @ 16:54:41 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79067232
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef VivaLaHollandia het volgende:

[..]

Dan bekijk je dat wat ik zeg en probeer duidelijk te maken te beperkt, met oogkleppen op imho ipv met een wijdere visie.

Of je bent een slachtoffer ervan, of een vreemdganger die dat voor zichzelf goed probeert te lullen.
Pedofilie vergelijken met vreemdgaan is een achterlijke vergelijking... Jij bent degen met de kronkel in de kop

En nee... geen slachtoffer en ook geen vreemdganger
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79067347
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:28 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Absoluut!

Maar is monogamie tegenwoordig zo zeldzaam geworden dan? Voel me wat dat betreft zowat een outcast van de maatschappij af en toe.
Ik ken het gevoel :\.
An eye for an eye makes the whole world blind.
pi_79067365
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:28 schreef b4kl4p het volgende:
Absoluut!

Woon je toevallig in Amsterdam?
Ja, ik generaliseer.
pi_79067418
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Woon je toevallig in Amsterdam?
Nee, hoezo?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:19:52 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79068236
Je moet ze niet snappen. Zij snappen ons ook niet.

En ja, er zijn veel slechte vrouwen die rondlopen. Er zijn ook goede vrouwen die rondlopen maar die zijn minder makkelijk te krijgen en zijn vaak ook saaier.

Tja, leven is hard.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:54:31 #27
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_79069528
Grappig dat het vroegãh andersom was. Dat de man de ontrouwe hond was.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_79076918
Is de paus Katholiek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')