De kast vastmaken aan het bed of aan de grond is inderdaad wel handig. En breder is eenvoudiger om kant en klaar iets te kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef aloe_vera het volgende:
23 cm is niet erg breed om een tv voet op te plaatsen.... ik zou nogal benauwd zijn om hem bij langslopen of bedactiviteiten af te kukelen. Is een bredere kast geen optie|?
Ook bed opmaken en dekbed opschudden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef aloe_vera het volgende:
23 cm is niet erg breed om een tv voet op te plaatsen.... ik zou nogal benauwd zijn om hem bij langslopen of bedactiviteiten af te kukelen. Is een bredere kast geen optie|?
23 cm moet de diepte zijn, niet de breedte.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef aloe_vera het volgende:
Bedankt voor je hulp, maar ik vind het bepaald niet in de buurt komen. Jij hebt het over hxbxd 103x51x17, ik over hxbxd 92,5 cm x 126 cm x 23 cm. De kast die je noemt, is minder dan de helft zo smal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef willempjewever het volgende:
Er zijn genoeg sites zoals die hierboven, maar je betaald er veel voor.
Moet de kast absoluut 23 cm diep zijn? Ik heb wel een kast gevonden voor je, maar die heeft deze maten: (hxbxd): 103x50x17 cm
Komt aardig in de buurt lijkt me zo. Is hier te koop : http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=R07&ArtikelNummer=512813&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=schoenenrek&Nao=3&Ns=Aanbevolen&N=186
[...]
dat bedoelde ik toch ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook bed opmaken en dekbed opschudden.
* ben wat onhandig !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |