quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:17 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Een orka is een soort dolfijn
Volgens mij is het nog steeds echt een zoogdier.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Tja je kunt een orka nog zo goed een trucje leren, het is en blijft een stomme vis en is dus gewoon onbetrouwbaar.
Of je verdiep je iets meer in het christelijk geloof zodat je erachter komt hoe hun het oude testament zienquote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef Boldface het volgende:
Ik dacht een topic over een moslimland aan te treffen, maar nee... christenfundi's kunnen er ook wat van. Ik denk dat ik binnenkort maar eens ga geloven in een "heilig" boek waarin staat dat christenfundi's uitgeroeid moeten worden...
Als ze echt zo slim waren, zouden ze zichzelf niet laten vangen om in een bassin gestopt te worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef paul280 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds echt een zoogdier.
Het is 1 van de slimste dieren die er bestaat.
Een mens kan ook gemakkelijk gevangen genomen worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ze echt zo slim waren, zouden ze zichzelf niet laten vangen om in een bassin gestopt te worden.
Nee, dat is niet vreemd, dat is een open deur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:50 schreef zeemonster het volgende:
Is het heel vreemd als ik nu schrijf dat een kinderverkrachter/seriemoordenaar of iemand die zijn eigen gezin ombrengt niet (althans in de meeste landen niet meer) ter dood mag worden veroordeeld , maar een dier dat instinctief reageert en niet bedoelt is als truukjesapparaat wel ?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hond - huisdier
Orka ook wel: killer whale - dodelijk, wild dier
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Volgens mij is devoor dit soort berichten uitgevonden.
Yessss!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef spermanent het volgende:
Stiekem hoop ik trouwens ook altijd bv dat de stier bij het stierenvechten de 'vechter' ramhard afmaakt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |