abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 23:53:07 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_79154427
Toen ik testraks rustig lag/zat, voelde ik een aantal keer mijn hartslag 'opkomen' tot ik hem in mijn borst en buik kon voelen kloppen. Ik heb het wel eens vaker gehad, maar nooit zo erg.

Zover ik kon vinden kwam het redelijk overeen met hartkloppingen qua symptomen.
Maar wat ik mij eigenlijk afvraag, waardoor wordt je hartslag ineens zo duidelijk voelbaar?
Het is namelijk geen prettig gevoel,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waardoor is je hartslag ineens zo duidelijk, en zijn er daarnaast ook redenen waardoor je dit krijgt?
pi_79154614
tvp, heb er soms ook last van. Kinda scary :p
  PR/Manusje van alles maandag 15 maart 2010 @ 00:04:45 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79154879
iets hogere bloeddruk, dan merk je dat
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_79155025
is gewoon angst. en als het eenmaal begonnen is zit je in een soort vicieuze cirkel
You dream it, I live it.
  maandag 15 maart 2010 @ 01:50:04 #5
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_79156986
Hoe het komt in jouw geval weet ik niet, maar je kunt het zelf ook opwekken als een soort van ontspanningsoefening.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_79157034
Eigenlijk is dit altijd stress, tenzij je erg onregelmatifge hartkloppingen hebt. Beetje proberen te ontspannen en het gaat weer over
pi_79157037
En als je erop gaat letten, dan wordt het natuurlijk steeds duidelijker hoor en voelbaar
  maandag 15 maart 2010 @ 02:19:53 #8
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_79157171
quote:
Op maandag 15 maart 2010 01:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Eigenlijk is dit altijd stress, tenzij je erg onregelmatifge hartkloppingen hebt. Beetje proberen te ontspannen en het gaat weer over
Ik zou eigenlijk eerder voorstellen om te kijken of je die hartkloppingen nog op veel meer plaatsen kunt voelen... en je daar juist op te richten. Dat kan erg ontspannend werken. De kloppingen verdwijnen dan niet direct, maar de angst ervoor wel.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_79159060
ik heb dit ook regelmatig. bij mij komt het van hyperventilatie. Als je je ook kortademig en onrustig voelt kan dat erop duiden dat je HV hebt.

Doe je vrij weinig aan, ik heb er wat oefeningen voor van de fysio om mijn ademhaling rustig te krijgen. Werkt best ontspannend, de hartkloppingen verdwijen dan ook.

Probeer sowieso zo recht mogelijk te zitten, borst vooruit, rug naar achter...
  maandag 15 maart 2010 @ 22:17:07 #10
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_79189671
Ik heb het ook maar er was niks te zien op een ECG. Irritant is het wel.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_79196368
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Countess het volgende:
Same! Ik heb hetzelfde meerdere malen gehad en is gruwelijk irritant. Een keer zelfs 2.5 maand lang. Fatsoenlijk slapen? Ho maar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 10:25:24 #12
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_79200743
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Countess het volgende:
Bij mij ook idd. Eerst dacht ik dat het van een caffeïneovergevoeligheid kwam, maar uiteindelijk kwam het doordat ik te zwaar fitnesste. Ik heb dat 3 keer gehad ( ben 3 keer gestart met een nieuw schema ) en pas bij de 3e keer heb ik geprobeerd mijn fitness - schema aan te passen. Sindsdien heb ik er geen last meer van en bouw ik mijn schema veel rustiger op. Ook al heb ik het gevoel dat ik zwaarder kan, toch blijf ik bij het schema.
Nothing is what it seems
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:37:26 #13
275429 scoloo
Just Popeye the Sailorman
pi_79378333
quote:
Bij mij ook idd. Eerst dacht ik dat het van een caffeïneovergevoeligheid kwam, maar uiteindelijk kwam het doordat ik te zwaar fitnesste. Ik heb dat 3 keer gehad ( ben 3 keer gestart met een nieuw schema ) en pas bij de 3e keer heb ik geprobeerd mijn fitness - schema aan te passen. Sindsdien heb ik er geen last meer van en bouw ik mijn schema veel rustiger op. Ook al heb ik het gevoel dat ik zwaarder kan, toch blijf ik bij het schema.
ik heb er ook last van, en ik ben ook vrij hard aan de fitness. Zal ook eens wat rustiger aan doen, kijken of het dan minder wordt. Ik heb er vooral last van wanneer ik net op men bed ga liggen.
Als je zegt wat je doet, moet je ook doen wat je zegt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')