SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waardoor is je hartslag ineens zo duidelijk, en zijn er daarnaast ook redenen waardoor je dit krijgt?
Ik zou eigenlijk eerder voorstellen om te kijken of je die hartkloppingen nog op veel meer plaatsen kunt voelen... en je daar juist op te richten. Dat kan erg ontspannend werken. De kloppingen verdwijnen dan niet direct, maar de angst ervoor wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:55 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Eigenlijk is dit altijd stress, tenzij je erg onregelmatifge hartkloppingen hebt. Beetje proberen te ontspannen en het gaat weer over
Same! Ik heb hetzelfde meerdere malen gehad en is gruwelijk irritant. Een keer zelfs 2.5 maand lang. Fatsoenlijk slapen? Ho maar.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Countess het volgende:
Ik heb het ook maar er was niks te zien op een ECG. Irritant is het wel.
Bij mij ook idd. Eerst dacht ik dat het van een caffeïneovergevoeligheid kwam, maar uiteindelijk kwam het doordat ik te zwaar fitnesste. Ik heb dat 3 keer gehad ( ben 3 keer gestart met een nieuw schema ) en pas bij de 3e keer heb ik geprobeerd mijn fitness - schema aan te passen. Sindsdien heb ik er geen last meer van en bouw ik mijn schema veel rustiger op. Ook al heb ik het gevoel dat ik zwaarder kan, toch blijf ik bij het schema.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Countess het volgende:
Ik heb het ook maar er was niks te zien op een ECG. Irritant is het wel.
ik heb er ook last van, en ik ben ook vrij hard aan de fitness. Zal ook eens wat rustiger aan doen, kijken of het dan minder wordt. Ik heb er vooral last van wanneer ik net op men bed ga liggen.quote:Bij mij ook idd. Eerst dacht ik dat het van een caffeïneovergevoeligheid kwam, maar uiteindelijk kwam het doordat ik te zwaar fitnesste. Ik heb dat 3 keer gehad ( ben 3 keer gestart met een nieuw schema ) en pas bij de 3e keer heb ik geprobeerd mijn fitness - schema aan te passen. Sindsdien heb ik er geen last meer van en bouw ik mijn schema veel rustiger op. Ook al heb ik het gevoel dat ik zwaarder kan, toch blijf ik bij het schema.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |