met jou kan ik pratenquote:
kunst.. het leeftijdsverschil tussen mij en m'n verloofde is groterquote:
in je broek zekerquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef cherrycoke het volgende:
ok ik ben zelf en 21 en vind iemand leuk waarmee ik om ga en zij ziet mij ook wel zitten alleen ik zit met een bobbel
Inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij vindt haar leuk. Zij vindt jou leuk. Jullie zijn allebei meerderjarig.
Ik zeg: go for it!
Ik zag em niet. Ik miste een inkoppertje. Een vrouw zag em wel. What is wroooong with me?!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
in je broek zeker
sorry was een te gemakkelijk inkoppertje!
R&P is een deurtje verderquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zag em niet. Ik miste een inkoppertje. Een vrouw zag em wel. What is wroooong with me?!
dit is R&P tochquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:27 schreef vosss het volgende:
Zolang ze niet zoveel ouder is dan jou dat ze inmiddels geen schaamlippen maar schaamlappen heeft (of nog erger spatlappen) zeg ik gewoon doen
Ik heb er een wiskundige formule op losgelaten en het antwoord op je vraag is: ja, nog steeds 6 jaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:26 schreef Chinless het volgende:
hij is jonger he, niet zij.
Dus of 6 jaar dan nog 6 jaar is...
woon op mezelf kan het veroorloven en vind kinderen wel leukquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
Haar eierstokken kunnen wel elk moment gaan klapperen.
Zit je daar op te wachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |