Nee, die regel klopt hoor. Vorige seizoenen mochten de jokers ook niet in de finale gebruikt worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef Marrije het volgende:
Daar dacht ik ook nog aan, dat ze Kim maar wat wijs maakt zodat die snel haar joker gebruikt
Of zelf gebruiken Arjan had ze toch aan hem gegeven ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef hp38guser het volgende:
Erik had er goed aan gedaan om die jokers gewoon weg te gooien. Zo had niemand er voordeel aan en kon hij zichzelf nog verdacht maken.
ja vooral het lachertje van vorige week van Frits: "en nu zitten we in de finale!" Nee dombo 3 kandidaten en jij als mol is niet de finale, ohnee, "Nu zijn we nog met z'n vieren" meteen er achteraan nadat Erick in een reactie zijn opmerking bevestigde..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor mij is het duidelijk na vorige aflevering en deze aflevering bevestigd het maar weer..tunnelvisie ftw!!!
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:07 schreef Toad het volgende:
spuit 11 stijn_
tja, het zou een hint kunnen zijn, maar het kan ook gewoon dat ze zegt: straks staan in de finale: de mol: kim pieters. zo is haar intonatie namelijk wel. maar van verspreken is geen sprake.
Dit is geen verspreking let maar op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:56 schreef stijn_ het volgende:
Sanne verspreekt zich..
Ze zegt @42.30: "straks staan in de finale:
1. De mol
2. Kim pieters
en ik weet niet wie er naast haar gaat staan,
3. eric of frits."
oftewel wie blijft over als mol, sanne![]()
de kruis / ketting argumenten zijn veel sterker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
Hou dan maar alvast je schoen apart..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
Zo'n ketting is zo'n klein detail in de uitzending, dat die theorie leuk klinkt, maar ik hem toch iets te ver gezocht vind.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de kruis / ketting argumenten zijn veel sterker.
btw: "Freet'
Ik ging van Loretta (voordat er ook maar 1 uitzending was geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik ga ook maar naar Sanne... maar ik heb het dit jaar al 3 keer verkeerd gehad geloof ik
dat heb ik nu met de vogelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n ketting is zo'n klein detail in de uitzending, dat die theorie leuk klinkt, maar ik hem toch iets te ver gezocht vind.
Ik kan het wel editten als je wilt, maar dat heeft nu geen zin meer naturlijk, haha....quote:
Het gaat mij ook niet zozeer om die vogels, ik vind Sanne echt overkomen als een mol. En misschien doet ze dat, zoals ze zei, inderdaad om te zorgen dat ze de finale haalt, maar ik denk nog steeds dat zij het is.quote:
Ja ik had haar weken als afvaller..En Sanne heb ik nu maar als Mol gestemd. Want ik had Erik weken als mol gestemd.quote:Oh en jammer dat Kim er nog steeds in zit![]()
Ze legde er toch echt twee neer hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef Reese het volgende:
uiteindelijk leverde Kim maar één van de twee jokers in bij het invullen van de test!
Heeft een mol geen jokers nodig of geloofde Kim de mol niet mbt geen jokers in de finale?
Het blijven er 3.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicMaarja, hoe gaat de finale eruitzien? Gaat er nog iemand weg of blijven er 3?
Ik had meer het idee dat ze zei: De mol, Kim en Erik of Frits. Waarbij zij zelf de mol natuurlijk is. Volgens mij is dit wel weer zo'n typische obvious hint.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.
Als in: Sanne denkt dat Kim de mol is
enquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze legde er toch echt twee neer hoor.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef .aeon het volgende:
Ze legde er twee neer, maar ze sprak maar van één joker:
"Misschien kan ik met deze joker zorgen dat ik het haal."
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Reese het volgende:
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.
Yep! Thanks! Scheelt mij weerquote:
quote:# Vanavond in RTL Boulevard: twee kandidaten plus de Mol. less than a minute ago via TweetDeck
quote:# Geen spoilers meer: tot ziens in tien, ... about 2 hours ago via TweetDeck
Oké, mea culpa, ik had het foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Reese het volgende:
hè, shit, ik pak wel even m'n laptop erbij. Heb die foto niet eens bekeken op m'n mobiel.
Dat zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef Reese het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, Sanne Vogel is de Mol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |