Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
wat zei sanne nou? De mol Kim Pieters enn... frits of erik?
Is een onzin-redenering.. Pot gaat omhoog als Frits de mol niet is, maar of dat dan deze week of volgende week bekend wordt maakt echt niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef n0ir het volgende:
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?
was volgens mij onderdeel van die middagquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef n0ir het volgende:
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?
+ montage, daardoor 'lijkt' een heleboel wat in het echt anders isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die kregen ze op het begin te zien + oplossing, dus diegene met het beste geheugen heeft een voorsprong.
Keek je op dat moment naar Sannes gezicht? Volgens mij zou het op verschillende manieren uitgelegd kunnen worden door haar intonatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoorde het ook en was niet de enigequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en was niet de enige
Bij mij net zo, ik zat dus ook helemaal verkeerd, jammerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef golfer het volgende:
Vanaf dag 1 mijn mol, Erik er uit.
De mol is nooit overduidelijk. Sanne niet dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De mol is wel heel duidelijk Sanne hoor.
Ik zat in aflevering 1 ook op Erik, maar de laatste vijf afleveringen heeft hij echt niks meer gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Erik kan niet eruit, hij is de mijn mol!
En de 'M O L' handgebaren tijdens de biechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Gijs-H het volgende:
Dit kan niet, en dit mag nietIk zit al op erik vanaf aflevering 3... Daar gaat mijn pracht theorie met de cursor die veel mensen geloofden:'(
Ik vind het een soort Miluschka-actie. Vrouwen kunnen niet de mol zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De mol is nooit overduidelijk. Sanne niet dus
Die zou iedereen pakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, daar verdwenen ineens een hoop moltheorieën in de prullenbak.
Maar de mol was wel zo slim om de vrijstelling te pakken en zo 1.000 euro uit de pot te halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |