Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
wat zei sanne nou? De mol Kim Pieters enn... frits of erik?
Is een onzin-redenering.. Pot gaat omhoog als Frits de mol niet is, maar of dat dan deze week of volgende week bekend wordt maakt echt niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef n0ir het volgende:
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?
was volgens mij onderdeel van die middagquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef n0ir het volgende:
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?
+ montage, daardoor 'lijkt' een heleboel wat in het echt anders isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die kregen ze op het begin te zien + oplossing, dus diegene met het beste geheugen heeft een voorsprong.
Keek je op dat moment naar Sannes gezicht? Volgens mij zou het op verschillende manieren uitgelegd kunnen worden door haar intonatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik hoorde het ook en was niet de enigequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en was niet de enige
Bij mij net zo, ik zat dus ook helemaal verkeerd, jammerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef golfer het volgende:
Vanaf dag 1 mijn mol, Erik er uit.
De mol is nooit overduidelijk. Sanne niet dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De mol is wel heel duidelijk Sanne hoor.
Ik zat in aflevering 1 ook op Erik, maar de laatste vijf afleveringen heeft hij echt niks meer gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Erik kan niet eruit, hij is de mijn mol!
En de 'M O L' handgebaren tijdens de biechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Gijs-H het volgende:
Dit kan niet, en dit mag nietIk zit al op erik vanaf aflevering 3... Daar gaat mijn pracht theorie met de cursor die veel mensen geloofden:'(
Ik vind het een soort Miluschka-actie. Vrouwen kunnen niet de mol zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De mol is nooit overduidelijk. Sanne niet dus
Die zou iedereen pakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, daar verdwenen ineens een hoop moltheorieën in de prullenbak.
Maar de mol was wel zo slim om de vrijstelling te pakken en zo 1.000 euro uit de pot te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |