ze zei het om 20.43, dus het zal wel toen of net daarvoor zijn geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bij welke minuut wasda? Ik kan namelijk terugspoelen tijdens de uitzending (live). Dan maak ik ff een screenshotje.
Vandaar dat sanne zei : En dat voor 4000 euroquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er gaat 1000 uit, én ze doen er geen 3000 bij.
nja, de overige kandidaten mollen teveel, dat verpest hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Maartel het volgende:
Oke, we hebben een tamelijk waardeloze mol dit jaar
Heb je het al gevonden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
ze zei het om 20.43, dus het zal wel toen of net daarvoor zijn geweest.
dit zou wel eens kunnen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Ik dacht met die kleuren, zou de mol niet elke aflevering een andere kleur aan hebben gehad?
En Sanne en Kim, ik wil jullie haar svp.
Niet weer die slechte redenering. Mol moet geld uit de pol houden. Zo veel mogelijk. Altijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Mol kon makkelijk geld halen bij de eerste opdracht, hij wist toch dat er een vrijstelling gekocht zou gaan worden bij het 2e spel
Dat ook, maar desondanks zijn er nog opdrachten die gewoon helemaal slagen. Dan heb je als mol in mijn ogen toch wel gefaald.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
nja, de overige kandidaten mollen teveel, dat verpest het
Wie gaat alle afleveringen terugkijken om dat te checken?quote:
Die kregen ze op het begin te zien + oplossing, dus diegene met het beste geheugen heeft een voorsprong.quote:
haha ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Wie gaat alle afleveringen terugkijken om dat te checken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |