Nee, die regel klopt hoor. Vorige seizoenen mochten de jokers ook niet in de finale gebruikt worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef Marrije het volgende:
Daar dacht ik ook nog aan, dat ze Kim maar wat wijs maakt zodat die snel haar joker gebruikt
Of zelf gebruiken Arjan had ze toch aan hem gegeven ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef hp38guser het volgende:
Erik had er goed aan gedaan om die jokers gewoon weg te gooien. Zo had niemand er voordeel aan en kon hij zichzelf nog verdacht maken.
ja vooral het lachertje van vorige week van Frits: "en nu zitten we in de finale!" Nee dombo 3 kandidaten en jij als mol is niet de finale, ohnee, "Nu zijn we nog met z'n vieren" meteen er achteraan nadat Erick in een reactie zijn opmerking bevestigde..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor mij is het duidelijk na vorige aflevering en deze aflevering bevestigd het maar weer..tunnelvisie ftw!!!
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:07 schreef Toad het volgende:
spuit 11 stijn_
tja, het zou een hint kunnen zijn, maar het kan ook gewoon dat ze zegt: straks staan in de finale: de mol: kim pieters. zo is haar intonatie namelijk wel. maar van verspreken is geen sprake.
Dit is geen verspreking let maar op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:56 schreef stijn_ het volgende:
Sanne verspreekt zich..
Ze zegt @42.30: "straks staan in de finale:
1. De mol
2. Kim pieters
en ik weet niet wie er naast haar gaat staan,
3. eric of frits."
oftewel wie blijft over als mol, sanne![]()
de kruis / ketting argumenten zijn veel sterker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
Hou dan maar alvast je schoen apart..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
Zo'n ketting is zo'n klein detail in de uitzending, dat die theorie leuk klinkt, maar ik hem toch iets te ver gezocht vind.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de kruis / ketting argumenten zijn veel sterker.
btw: "Freet'
Ik ging van Loretta (voordat er ook maar 1 uitzending was geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik ga ook maar naar Sanne... maar ik heb het dit jaar al 3 keer verkeerd gehad geloof ik
dat heb ik nu met de vogelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n ketting is zo'n klein detail in de uitzending, dat die theorie leuk klinkt, maar ik hem toch iets te ver gezocht vind.
Ik kan het wel editten als je wilt, maar dat heeft nu geen zin meer naturlijk, haha....quote:
Het gaat mij ook niet zozeer om die vogels, ik vind Sanne echt overkomen als een mol. En misschien doet ze dat, zoals ze zei, inderdaad om te zorgen dat ze de finale haalt, maar ik denk nog steeds dat zij het is.quote:
Ja ik had haar weken als afvaller..En Sanne heb ik nu maar als Mol gestemd. Want ik had Erik weken als mol gestemd.quote:Oh en jammer dat Kim er nog steeds in zit![]()
Ze legde er toch echt twee neer hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef Reese het volgende:
uiteindelijk leverde Kim maar één van de twee jokers in bij het invullen van de test!
Heeft een mol geen jokers nodig of geloofde Kim de mol niet mbt geen jokers in de finale?
Het blijven er 3.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicMaarja, hoe gaat de finale eruitzien? Gaat er nog iemand weg of blijven er 3?
Ik had meer het idee dat ze zei: De mol, Kim en Erik of Frits. Waarbij zij zelf de mol natuurlijk is. Volgens mij is dit wel weer zo'n typische obvious hint.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.
Als in: Sanne denkt dat Kim de mol is
enquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze legde er toch echt twee neer hoor.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef .aeon het volgende:
Ze legde er twee neer, maar ze sprak maar van één joker:
"Misschien kan ik met deze joker zorgen dat ik het haal."
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Reese het volgende:
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.
Yep! Thanks! Scheelt mij weerquote:
quote:# Vanavond in RTL Boulevard: twee kandidaten plus de Mol. less than a minute ago via TweetDeck
quote:# Geen spoilers meer: tot ziens in tien, ... about 2 hours ago via TweetDeck
Oké, mea culpa, ik had het foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Reese het volgende:
hè, shit, ik pak wel even m'n laptop erbij. Heb die foto niet eens bekeken op m'n mobiel.
Dat zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef Reese het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, Sanne Vogel is de Mol!
Het schijnt dit geweest te zijn:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef alors het volgende:
Schiffers:
Eric denkt dat hij goed zat op een paar vragen na. En hij zat vanaf de eerst opdracht al op diegene.
Hij denk volgens mij Kim of Sanne en vertrouwt Frits eigenlijk 100%.
Muzikale hint: geen idee wat het was een oud liedje iig.
Mijn tunnelvisie koppelt dit aan Sanne:quote:Gilbert O'Sullivan - In My Hole
Everytime a bird sings
Everytime a bell rings
I go berserk
I climb into my hole
And sit there like a mole
Playing with the dirt
Zit vanaf het begin op Frits om deze redenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef Jules4Barca het volgende:
Ik denk dat Frits de mol is, en daar heb ik twee redenen voor.
Reden 1: Sanne Vogel is het meest verdacht, maar de redactie van WIDM zal de mol niet zo opzichtig laten zien met fouten die ze maakt, dan ligt het er natuurlijk te dik bovenop. Dit wordt uiteraard ontkracht door 'Niets is wat het lijkt', maar ik geloof toch dat de redactie het spel spannend wil houden.
En in het nummer zit de regel "every time a bird sings" en veel mensen valt het de laatste tijd op dat er regelmatig vogels te horen zijn als Sanne praat of als er over Sanne wordt gepraat. Of is dit toch te makkelijk? (denk al sinds aflevering 1 dat Sanne de mol is, maar weet eigelijk niet waarom...)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dit geweest te zijn:
[..]
Mijn tunnelvisie koppelt dit aan Sanne:
De opdracht met de touwen speelde zich onder de grond af, het "hol van de mol" waar ze uit haar dak ging omdat ze een vrijstelling won na het spelen met figuren.
Dat bird slaat op Sanne maar waar slaat bell dan op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef alors het volgende:
Everytime a bird sings
Everytime a bell rings
I go berserk
I climb into my hole
And sit there like a mole
Playing with the dirt
Haha was het maar zo simpelquote:
Ja dat is ook zo. Straks bij Boulevard Sanne, Frits en Kim in de studio. Ja Miljushka was irritant en vervelend voor haar collega's..Achteraf had dat te maken dat zij de mol was..en toen vonden ze wel leuk..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha was het maar zo simpel
Ergens dacht ik stiekem nog wel dat Erik het was.Hij was altijd zo relaxed,bij opdrachten,bij executies.Op dit moment ga ik meer richting Frits,hij is zo'n ontzettende underdog geweest.Sanne is veel te opvallend,en Kim is gewoonweg irritant,maar was Miljushka dat toen ook niet?
Nee...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
Dus...
Frits wint
Kim is de mol
Sanne verliest?
En dan zien we in de terugblik heel veel beelden dat Kim telkens heel handig gebruik heeft kunnen maken van Sanne?
Dat viel mij ook op, idd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Dacht dat ze aanwezig zouden zijn.. Maar op een of andere manier viel me op wat Frits zei:" het leven is hard zou ik tegen Kim en Sanne willen zeggen". Gewoon de manier hoe hij het zei...
Jij gaat uiteindelijk zoooo hard onderuit met je Sanne = de Mol.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee...
Kim wint
Sanne is de mol
Frits verliest!
...aldus mijn prono.
Of ik heb het voor het eerst eens vanaf een vroeg moment in het spel goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij gaat uiteindelijk zoooo hard onderuit met je Sanne = de Mol.
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:56 schreef stijn_ het volgende:
Sanne verspreekt zich..
Ze zegt @42.30: "straks staan in de finale:
1. De mol
2. Kim pieters
en ik weet niet wie er naast haar gaat staan,
3. eric of frits."
oftewel wie blijft over als mol, sanne![]()
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.
Molmailfilmpjes? Ik kijk eigenlijk enkel wekelijks het programma op Uitzendinggemist. Hieruit kan ik opmaken (omdat je het hebt over afgelopen dinsdag) dat er buiten deze uitzending dingen op internet gebeuren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.
Maar zoals ook al eerder is gezegd is die opmerking van gisteren op meerdere manieren te interpreteren. En hoewel ze heel duidelijk de verdenking op zich haalt met zo'n uitspraak, zou het mij niets verbazen als ze zo wil aangeven dat ze echt de mol is. Juist omdat ze het zo bewust doet, gaan mensen twijfelen of zij de mol wel is. Dat kan ook de tactiek zijn.
Maar goed, over 2 weken weten we het.
Je kunt je abonneren op de Molmail via wieisdemol.nl. Dan krijg je op dinsdag een e-mail met wat extra's, waaronder een aantal backstagefilmpjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:41 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Molmailfilmpjes? Ik kijk eigenlijk enkel wekelijks het programma op Uitzendinggemist. Hieruit kan ik opmaken (omdat je het hebt over afgelopen dinsdag) dat er buiten deze uitzending dingen op internet gebeuren?
In de allereerste aflevering moesten de deelnemers een molboekje pakken. Sanne vergat dat. Toen wist ik het zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of ik heb het voor het eerst eens vanaf een vroeg moment in het spel goed!
Over twee weken weten we het.
Ah ok, thx.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt je abonneren op de Molmail via wieisdemol.nl. Dan krijg je op dinsdag een e-mail met wat extra's, waaronder een aantal backstagefilmpjes.
Inderdaad, daar begin ik ook steeds meer aan te twijfelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de redactie steeds dat in beeld brengt om met 'Niets is wat het Lijkt' aan te geven dat als het er dik bovenop ligt het dus ook de mol kan zijn. Maar juist omdat we nog zo weinig mollenstreken van Frits heb gezien verdenk ik hem ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.
Maar zoals ook al eerder is gezegd is die opmerking van gisteren op meerdere manieren te interpreteren. En hoewel ze heel duidelijk de verdenking op zich haalt met zo'n uitspraak, zou het mij niets verbazen als ze zo wil aangeven dat ze echt de mol is. Juist omdat ze het zo bewust doet, gaan mensen twijfelen of zij de mol wel is. Dat kan ook de tactiek zijn.
Maar goed, over 2 weken weten we het.
Wat dat betreft vond ik het ook wel opmerkelijk dat Frits donderdag letterlijk zei:"Niets was wat het lijkt." Die zin komt toch vaker terug dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:41 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Inderdaad, daar begin ik ook steeds meer aan te twijfelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de redactie steeds dat in beeld brengt om met 'Niets is wat het Lijkt' aan te geven dat als het er dik bovenop ligt het dus ook de mol kan zijn. Maar juist omdat we nog zo weinig mollenstreken van Frits heb gezien verdenk ik hem ook.
Niets, maar een mol liegtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Burdie het volgende:
Kim zei in het interview met RTL Boulevard: "Met Sanne op een kamer... kon ik misschien stiekem haar molboekje inkijken, of meer informatie lospeuteren".
Wat zou een mol met informatie moeten?
Ja dat zegt niks natuurlijk, de mol lult alles bijelkaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Burdie het volgende:
Kim zei in het interview met RTL Boulevard: "Met Sanne op een kamer... kon ik misschien stiekem haar molboekje inkijken, of meer informatie lospeuteren".
Wat zou een mol met informatie moeten?
Mij viel het juist helemaal niet op, let maar eens op haar intonatie. Ze zegt eerst dé mol, dan een pauze en vervolgens zegt ze Kim Pieters. Hiermee bedoeld ze natuurlijk dat Kim de mol is en sowieso in de finale zit, dan natuurlijk zijzelf en dan Erik/Frits.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.
Heel leuk, maar ze noemt zichzelf helemaal niet, dus jouw redenatie klopt dan niet helemaal. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk wel onzin kan zijn, maar toch..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef June. het volgende:
[..]
Mij viel het juist helemaal niet op, let maar eens op haar intonatie. Ze zegt eerst dé mol, dan een pauze en vervolgens zegt ze Kim Pieters. Hiermee bedoeld ze natuurlijk dat Kim de mol is en sowieso in de finale zit, dan natuurlijk zijzelf en dan Erik/Frits.
Waarom zou ze zichzelf noemen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ze noemt zichzelf helemaal niet, dus jouw redenatie klopt dan niet helemaal. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk wel onzin kan zijn, maar toch..
edit: Bij nader inzien kan jouw visie wel kloppentoch vind ik het wel raar dat ze zichzelf niet noemt.
Ik zit net wel te bedenken, het was Frits die de groep bij de tramopdracht aanspoorde om naar dat kunstwerk heen te rennen. Dat zou een mol misschien niet doen..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik het ook wel opmerkelijk dat Frits donderdag letterlijk zei:"Niets was wat het lijkt." Die zin komt toch vaker terug dit seizoen.
Denk ook eens aan de beruchte 'muntjes-affaire'.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:50 schreef SwitSok het volgende:
Ik zat na de uitschakeling van Erik nog ff terug te denken aan de zandsjouw opdracht waar zowel Erik als Arjen wat met elkaar zaten te kloten en nu zijn ze er beide uit hehe. En ik maar zeker weten dat de Mol in die groep zat maar het is nu dus een feit dat de Mol in de andere groep zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Muck het volgende:
Nu weet ik het zeker, het is Frits
Waarom zou Pieter Jan hem anders hiermee weg laten komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door La-Vache-Qui-Rit op 14-03-2010 21:12:38 ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef Muck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |