In de allereerste aflevering moesten de deelnemers een molboekje pakken. Sanne vergat dat. Toen wist ik het zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of ik heb het voor het eerst eens vanaf een vroeg moment in het spel goed!
Over twee weken weten we het.
Ah ok, thx.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt je abonneren op de Molmail via wieisdemol.nl. Dan krijg je op dinsdag een e-mail met wat extra's, waaronder een aantal backstagefilmpjes.
Inderdaad, daar begin ik ook steeds meer aan te twijfelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de redactie steeds dat in beeld brengt om met 'Niets is wat het Lijkt' aan te geven dat als het er dik bovenop ligt het dus ook de mol kan zijn. Maar juist omdat we nog zo weinig mollenstreken van Frits heb gezien verdenk ik hem ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.
Maar zoals ook al eerder is gezegd is die opmerking van gisteren op meerdere manieren te interpreteren. En hoewel ze heel duidelijk de verdenking op zich haalt met zo'n uitspraak, zou het mij niets verbazen als ze zo wil aangeven dat ze echt de mol is. Juist omdat ze het zo bewust doet, gaan mensen twijfelen of zij de mol wel is. Dat kan ook de tactiek zijn.
Maar goed, over 2 weken weten we het.
Wat dat betreft vond ik het ook wel opmerkelijk dat Frits donderdag letterlijk zei:"Niets was wat het lijkt." Die zin komt toch vaker terug dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:41 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Inderdaad, daar begin ik ook steeds meer aan te twijfelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de redactie steeds dat in beeld brengt om met 'Niets is wat het Lijkt' aan te geven dat als het er dik bovenop ligt het dus ook de mol kan zijn. Maar juist omdat we nog zo weinig mollenstreken van Frits heb gezien verdenk ik hem ook.
Niets, maar een mol liegtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Burdie het volgende:
Kim zei in het interview met RTL Boulevard: "Met Sanne op een kamer... kon ik misschien stiekem haar molboekje inkijken, of meer informatie lospeuteren".
Wat zou een mol met informatie moeten?
Ja dat zegt niks natuurlijk, de mol lult alles bijelkaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Burdie het volgende:
Kim zei in het interview met RTL Boulevard: "Met Sanne op een kamer... kon ik misschien stiekem haar molboekje inkijken, of meer informatie lospeuteren".
Wat zou een mol met informatie moeten?
Mij viel het juist helemaal niet op, let maar eens op haar intonatie. Ze zegt eerst dé mol, dan een pauze en vervolgens zegt ze Kim Pieters. Hiermee bedoeld ze natuurlijk dat Kim de mol is en sowieso in de finale zit, dan natuurlijk zijzelf en dan Erik/Frits.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.
Heel leuk, maar ze noemt zichzelf helemaal niet, dus jouw redenatie klopt dan niet helemaal. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk wel onzin kan zijn, maar toch..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef June. het volgende:
[..]
Mij viel het juist helemaal niet op, let maar eens op haar intonatie. Ze zegt eerst dé mol, dan een pauze en vervolgens zegt ze Kim Pieters. Hiermee bedoeld ze natuurlijk dat Kim de mol is en sowieso in de finale zit, dan natuurlijk zijzelf en dan Erik/Frits.
Waarom zou ze zichzelf noemen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ze noemt zichzelf helemaal niet, dus jouw redenatie klopt dan niet helemaal. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk wel onzin kan zijn, maar toch..
edit: Bij nader inzien kan jouw visie wel kloppentoch vind ik het wel raar dat ze zichzelf niet noemt.
Ik zit net wel te bedenken, het was Frits die de groep bij de tramopdracht aanspoorde om naar dat kunstwerk heen te rennen. Dat zou een mol misschien niet doen..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik het ook wel opmerkelijk dat Frits donderdag letterlijk zei:"Niets was wat het lijkt." Die zin komt toch vaker terug dit seizoen.
Denk ook eens aan de beruchte 'muntjes-affaire'.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:50 schreef SwitSok het volgende:
Ik zat na de uitschakeling van Erik nog ff terug te denken aan de zandsjouw opdracht waar zowel Erik als Arjen wat met elkaar zaten te kloten en nu zijn ze er beide uit hehe. En ik maar zeker weten dat de Mol in die groep zat maar het is nu dus een feit dat de Mol in de andere groep zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Muck het volgende:
Nu weet ik het zeker, het is Frits
Waarom zou Pieter Jan hem anders hiermee weg laten komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door La-Vache-Qui-Rit op 14-03-2010 21:12:38 ]
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |