Ja ik had haar weken als afvaller..En Sanne heb ik nu maar als Mol gestemd. Want ik had Erik weken als mol gestemd.quote:Oh en jammer dat Kim er nog steeds in zit![]()
Ze legde er toch echt twee neer hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef Reese het volgende:
uiteindelijk leverde Kim maar één van de twee jokers in bij het invullen van de test!
Heeft een mol geen jokers nodig of geloofde Kim de mol niet mbt geen jokers in de finale?
Het blijven er 3.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicMaarja, hoe gaat de finale eruitzien? Gaat er nog iemand weg of blijven er 3?
Ik had meer het idee dat ze zei: De mol, Kim en Erik of Frits. Waarbij zij zelf de mol natuurlijk is. Volgens mij is dit wel weer zo'n typische obvious hint.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.
Als in: Sanne denkt dat Kim de mol is
enquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze legde er toch echt twee neer hoor.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef .aeon het volgende:
Ze legde er twee neer, maar ze sprak maar van één joker:
"Misschien kan ik met deze joker zorgen dat ik het haal."
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Reese het volgende:
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.
Yep! Thanks! Scheelt mij weerquote:
quote:# Vanavond in RTL Boulevard: twee kandidaten plus de Mol. less than a minute ago via TweetDeck
quote:# Geen spoilers meer: tot ziens in tien, ... about 2 hours ago via TweetDeck
Oké, mea culpa, ik had het foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Reese het volgende:
hè, shit, ik pak wel even m'n laptop erbij. Heb die foto niet eens bekeken op m'n mobiel.
Dat zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef Reese het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, Sanne Vogel is de Mol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |