1000 beeldjes is iets te. en ik verwacht niet dat hij minuten achter elkaar 1000 images weg kan schrijven? wel een leuk toestel btw.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef Ame_thyst het volgende:
voor slomo's : http://www.casio-europe.com/euro/exilim/exilimhighspeed/
hoe kom je er achter of hij ook op netstroom kan draaien, zie dat nergens bij staan als ik de camera's bekijk, of kunnen ze dit allemaal?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef trovey het volgende:
Hele OP doorgelezen en camara is geen typefoutje.. On topic: Gewoon de goedkoopste camera kopen die aan je eisen voldoet TS.
Navragen bij de verkoper en/of de technische gegevens opzoeken op het internet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef jagermaster het volgende:
[..]
hoe kom je er achter of hij ook op netstroom kan draaien, zie dat nergens bij staan als ik de camera's bekijk, of kunnen ze dit allemaal?
Ik heb de Casio Exilim FC100, daar zit een accu in (die best lang mee gaat, maar weet zo niet hoelang, heb hem nog niet zo lang) en kan je niet rechtstreeks op de netstroom aansluiten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef jagermaster het volgende:
[..]
hoe kom je er achter of hij ook op netstroom kan draaien, zie dat nergens bij staan als ik de camera's bekijk, of kunnen ze dit allemaal?
Ik heb wel een eos 400d hier liggen. Zoek meer in de richting van videocamera en niet echt een fototoestel. Dit omdat ik niet verwacht dat een fotocamera voor een paar uur aan materiaal weg kan blijven schrijven, ook qua opslag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Geen idee wat je budget is maar je zou ook voor een 550d van Canon kunnen gaan.
Redelijk professioneel en kan daarom natuurlijk ook aan netstroom:
http://www.fotokonijnenbe(...)r_eos_450d-550d.html
is wel nodig, kan namelijk niet tussendoor een uur of twee wachten tot de accu is opgeladen en heb weinig zin om voor xxx bedrag aan accu's te kopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb de Casio Exilim FC100, daar zit een accu in (die best lang mee gaat, maar weet zo niet hoelang, heb hem nog niet zo lang) en kan je niet rechtstreeks op de netstroom aansluiten...
Zijn al genoeg SD kaartjes op de markt met erg veel capaciteit dus dat moet niet zo'n probleem zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:15 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Ik heb wel een eos 400d hier liggen. Zoek meer in de richting van videocamera en niet echt een fototoestel. Dit omdat ik niet verwacht dat een fotocamera voor een paar uur aan materiaal weg kan blijven schrijven, ook qua opslag.
denk dat deze camera toch een beetje overkill is voor wat ik nodig heb. Had meer gehoopt het onderzoek waar ik hem voor wil gebruiken onder de 1000,- euro te laten blijven qua materiaalkosten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:50 schreef matthisl het volgende:
Red One
[ afbeelding ]
80.000 euro, zonder lens.
Beste kwaliteit camera die er op dit moment is.
Past dat binnen je budget?
repostquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:22 schreef matthisl het volgende:
Nieuwe Sony Bloggie HD
[ afbeelding ]
$ 200 (Moet je wel in amerika bestellen.)
Handig dingetje, 2 cm dik 15 cm lang, past prima in je broekzak, goeie resolutie en kan ook op een statief geschroeft worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |