Omdat een vodje zelfgeprint papier het net niet heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Waarom bestellen jullie allemaal brievenbustickets. Viva la printer.
Als Watson komt, dan kom ik ook. En ik heb al een kaartjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Christiaan het volgende:
Patrick Watson op Eurockennes. Op zo'n 150 kilometer van Werchter. Tijdens Werchter.
Omfg. Als zij ook op Werchter staan is dit serieus het allerbeste festival OOIT. Mijn drie meest allerfavorietste artiesten ooit.
Ja maar het is meestal duurder, plus er is kans het kwijt te raken. En je wisselt het toch in voor een bandjequote:Op woensdag 10 maart 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat een vodje zelfgeprint papier het net niet heeft.
1. ja, 2 euro op de 200 ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja maar het is meestal duurder, plus er is kans het kwijt te raken. En je wisselt het toch in voor een bandje
Inderdaad..quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ja, 2 euro op de 200 ofzo
2. dan moet je wel HEEL lomp zijn. En zelfs dan is er altijd wel wat aan te doen
3. nee hoor.
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Inderdaad..
vorig jaar was een meisje op de 1e dag al haar kaartje kwijtgeraakt, maar via de gegevens van degene die de kaartjes had besteld, zagen ze in het systeem dat er 1 kaartje niet was ingewisseld. Dus kreeg ze gewoon een bandje!
Natuurlijk zitten de kaartjes er nog niet bij, anders zou toch niemand die acceptgiro's gaan betalen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Weggeslet het volgende:
Ik krijg net m'n acceptgiro binnen maar ik dacht dat de kaartjes er altijd gelijk bij zaten? Dat meen ik me te herinneren van de vorige keren, of maak ik nu een fatale blunderHet is dus gewoon betalen en dan je kaartjes ontvangen?
Kusjes, een onzeker Maagdje
Genoeg mensen die hun paspoort verliezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?
Ik stop zoiets altijd in mijn paspoort o.i.d.
Muziek, zuipen, muziek, eten, muziek, blowen, muziek, slapen. Wat wil je nog meer doen eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
Joe Piler barquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
...en dan ben je je paspoort kwijtquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?
Ik stop zoiets altijd in mijn paspoort o.i.d.
Die zijn allemaal al helemaal volgeboekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor aardige hotelletjes in de buurt?
Hotel, waarvoor?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Hotel? Op een festival kampeer je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er in elk geval wel weer een guitar hero/rockband tent staat, die dingen zijn niet meer van festivals weg te slaan geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.quote:
Alles is inderdaad al zo'n beetje volgeboekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.
Het was je vraag niet maar ik vind het nog steeds voor mietjes om tijdens een festival in een hotel te slapenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was je vraag niet maar ik vind het nog steeds voor mietjes om tijdens een festival in een hotel te slapen
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Alles is inderdaad al zo'n beetje volgeboekt.
Wij hebben in december geboekt en in januari zat ons hotel al bommetjevol.
Je komt dan al gauw richting Brussel uit als je nu nog iets zoekt.
Dan vind ik dit leuker:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.
[..]
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vind ik dit leuker:
http://www.rockvillage.be/
Helaas vol,hoeveel zou zo'n huisje moeten opbrengen per 4 dagen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vind ik dit leuker:
http://www.rockvillage.be/
Ah mooi dat je dan nog wat hebt gevonden, wij zitten ook altijd in Leuven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.
[..]
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doen
Ah jammer, 920 euro voor 4 personen (inclusief ontbijt).quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas vol,hoeveel zou zo'n huisje moeten opbrengen per 4 dagen?
We de neuk raakt zijn paspoort nou kwijt dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
...en dan ben je je paspoort kwijt
Dat is toch redelijk aan de prijs. Voor een ontbijtje en een hottub.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah jammer, 920 euro voor 4 personen (inclusief ontbijt).
Klaar voor verzenden betekent dat je betaald hebt en dat het kaartje......klaar ligt voor verzendenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
People, hoeveel dagen duurt het ongeveer na het bestellen dat het geld van de creditcard wordt afgeschreven? We hebben 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op 'klaar voor verzenden'. Of betekent dat dat de betaling al binnen is?. Het hokje is nog niet groen geweest
.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Enthousiasme veroorzaakt dommigheid. Thanks!
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef donroyco het volgende:
Ik heb post uit België, kan ik ook met internetbankieren betalen (via het betalingskenmerk)?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef donroyco het volgende:
Ik heb post uit België, kan ik ook met internetbankieren betalen (via het betalingskenmerk)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef vannilesoep het volgende:
Ik ben heel dom (?) geweestIk heb een kaartje gekocht voor werchter... maar.. Ik ken verder niemand uit mijn omgeving die gaat. We zien het vanzelf wel, maar eigenlijk wordt het veel te duur, aangezien ik mn LL kaartje ook al heb
Komt door die veel te goede line-up![]()
Als je betaalt, ben je inderdaad verzekerd van een kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je het kaartje toch niet willen, dan betaal je niet en dan vervalt je bestelling.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Ik ga voorlopig ook alleen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef vannilesoep het volgende:
Ik ben heel dom (?) geweestIk heb een kaartje gekocht voor werchter... maar.. Ik ken verder niemand uit mijn omgeving die gaat. We zien het vanzelf wel, maar eigenlijk wordt het veel te duur, aangezien ik mn LL kaartje ook al heb
quote:
Dank!quote:
Ja, die discussie is hier al 8x gevoerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef FrankRicard het volgende:
kaarten per post? Ik heb gewoon zo'n pdfje die ik uit kan printen.
Maar het is zo mooi dat je niet meer door hebt dat je in je eentje bent en zo bij andere groepjes terecht komt lijkt me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook alleen hoorMoet het ook nog maar zien, en anders verkoop ik mn kaart nog wel, als ik echt niet wil
Dat vermoedde ik al, bedankt voor de bevestigingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als je betaalt, ben je inderdaad verzekerd van een kaartje.
Mocht je het kaartje toch niet willen, dan betaal je niet en dan vervalt je bestelling.
Preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook alleen hoorMoet het ook nog maar zien, en anders verkoop ik mn kaart nog wel, als ik echt niet wil
3,5 dag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Mn vrienden gaan er vanuit dat we nog een paar weken hebben om de kaarten te kopen dus ik koop ze ook nog niet.. Hoelang denken jullie dat we nog hebben?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Bands die ik nog graag op RW zou zien:
Mumford & Sons
The Asteroids Galaxy Tour
Sia
Daft Punk
Band of Horses en Mumford & Sons kun je in April ook in Rotterdam zien bij Motel Mozaique.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Bands die ik nog graag op RW zou zien:
Mumford & Sons
Arctic Monkeys
Interpol
Babyshambles
Band of Horses
Death Cab for Cutie
Manu Chao
Killers
die stonden er vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, je haalt de 2 beste er uit![]()
The Killers en Arctic MonkeysMaar die eerste komt toch niet
Ieder zijn lijstjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, je haalt de 2 beste er uit![]()
The Killers en Arctic MonkeysMaar die eerste komt toch niet
Ik had het trouwens over de Killers, niet AMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, heb ze allebei vorig jaar gezien, dus ze hoeven niet te komen
Ah, okquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over de Killers, niet AM
Fake Blood.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ieder zijn lijstjeIk hoop nog wel op een vette dance act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |