abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79047845
Ik hoorde op de radio de andere dag dat de meest essentiële elektronica gadget is de mobiele telefoon. Misschien is de titel van deze draad is een beetje over de top, maar persoonlijk, ik wil niet een mobiele telefoon ... ooit .. en ik heb nog nooit een in handen. Ik heb niets voor hen dan ook. Ik weet niet hoe u tekst of hoe een nieuw nummer op te slaan in een telefoon. In feite, ik zal je vertellen wat er gebeurd niet zo lang geleden. Ik was in een restaurant met mijn broer en sis-in-law, en ik wilde mezelf excuus om te gaan en de telefooncel gebruiken om naar huis te bellen. Ik verwachtte een belangrijke boodschap. Mijn bro-in-law zei niet te storen, en hij bood mij te laten gebruik maken van zijn mobiele telefoon. Ik had alleen een paar gemaakt van gesprekken in mijn leven .. is dat andere mensen me gaf, maar deze telefoon is een flip-telefoon en het was gesloten. Uiteindelijk heb ik de telefoon terug te geven aan hem , omdat ik geprobeerd, maar had geen idee hoe we nog openen! Ik zweer dit waar is.

Anyway, zoals ik al zei heb ik geen gebruik van een mobiele telefoon. Het zou gewoon een ander item rond slepen met mij eens dat bijna nooit gebruikt zal worden. Als ik te weten over de stad, het laatste wat ik wil is iemand belt me gewoon gedag zeggen. Ik ben niet anti-sociaal en ik hou van praten met mensen, maar ik zou liever mijn praten in persoon. Er is slechts 4 of 5 mensen die me bellen, familie en vrienden, en niets is belangrijk genoeg dat ze niet zomaar kunnen laten me een bericht op mijn huis telefoon. Zoals voor andere functies gebruikt, waarom zou ik wil een film kijken op zo'n klein scherm wanneer ik dezelfde film kan zien op een groter scherm thuis? En waarom zou ik willen surfen op het web en e-mail wanneer ik al besteden uren per dag om dat te doen thuis? Overal waar ik kom zie ik mensen negeren van hun vrienden en spelen met hun telefoons. Een van mijn favoriete songs een paar jaar geleden werd "Telefoons zijn Ringing All Over Town" door Martina McBride. Nou, nu telefoons rinkelen letterlijk overal. Ik zal nooit, ooit het bezit van een mobiele telefoon en kan me niet schelen als 99,9% van de bevolking een heeft! Ik hoef niet of willen ze!
pi_79047877
Ik kan hier weinig van maken.
Is het een spelletje waarbij we woorden moeten wegstrepen en dat het dan WEL leesbaar wordt?
Leaf
pi_79047910
WTF, is dit door een vertaal programma getrokken of zo? Ik snap geen hol van die tekst.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79047943
die tekst
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:16:40 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79047950
Que?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 09:16:57 #6
264940 8108139dpths
pi_79047958
Damn... wat een zinsopbouw / grammatica...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:17:29 #7
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_79047981
google translate alert
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:19:01 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79048017
Hoi, 1954 belde, je mag weer thuiskomen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79048033
waarom schrijf je sis-in-law? Fail!
pi_79048048
Ik heb het geprobeerd, ik heb het echt geprobeerd... maar ik heb gefaald kon er niet wijs uit worden
pi_79048082
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:19 schreef Tha_T het volgende:
waarom schrijf je sis-in-law? Fail!
Omdat babelfish die niet vertaald
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_79048097
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:17 schreef dabadbass het volgende:
google translate alert
Dat dus.
Of niet?
pi_79048107
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Omdat babelfish die niet vertaald
Dat meeeen je niet
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:24:41 #14
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79048177
Oh gossie, TS. Het lijkt erop dat je een hersentumor hebt.
Je moeder is een hamster
pi_79048181
Hier het engels stuk:

i saw this on somewhere,just cannot image how can we live without a cellphone.

"I heard on the radio the other day that the most essential electronics gadget is the cell phone. Perhaps the title of this thread is a bit over the top, but personally, I don't want a cell phone...ever..and I've never owned one. I have no use for them whatsoever. I don't know how to text or how to store a new number in a phone. In fact, I'll tell you what happened not long ago. I was at a restaurant with my sis and brother-in-law and I was going to excuse myself to go and use the payphone to call home. I was expecting an important message. My bro-in-law said not to bother and he offered to let me use his cell phone. I'd only made a couple of calls in my life ..s that other people gave me, but this phone was a flip phone and it was closed. I ended up giving the phone back to him, because I tried but had no idea how to even open it! I swear this is true.

Anyway, as I said I have no use for a cell phone. It would just be another item to drag around with me that will rarely ever be used. When I'm out about town, the last thing I want is someone calling me just to say hi. I'm not anti-social and I love talking to people, but I'd rather do my talking in person. There's only 4 or 5 people that call me, family and friends, and nothing is important enough that they can't just leave me a message on my home phone. As for other features, why would I want to watch a movie on such a tiny screen when I can see the same movie on a bigger screen at home? And why would I want to surf the web and e-mail when I already spend hours a day doing that at home? Everywhere I go I see people ignoring their friends and playing with their phones. One of my favourite songs a few years ago was called "Phones are Ringing All Over Town" by Martina McBride. Well, now phones are literally ringing everywhere. I will never, ever own a cell phone and I don't care if 99.9% of the population has one! I don't need or want them! "

now i want to konw,is there anyone else hate cellphone?
Of niet?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:24:56 #16
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_79048189
er zijn altijd idioten die denken dat vroeger alles beter was maar toen werden ze ook maar 40 omfg
pi_79048222
Ik vind het wel een vermakelijk stukje tekst zo op de vrijdagochtend
  FOK!Babe vrijdag 12 maart 2010 @ 09:26:50 #18
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_79048234
Oeh! Een puzzel-OP!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:30:10 #19
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_79048333
Voor de mensen die geen zin hebben om te puzzelen:
Myspace topic
pi_79048534
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:30 schreef goeiemoggel het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben om te puzzelen:
Myspace topic
Ja, dump dan een link naar een social network... which ain't that social to begin with, but that's not a discussion for this topic...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:38:15 #21
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_79048581
---> MEN
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:38:54 #22
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_79048608
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:36 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, dump dan een link naar een social network... which ain't that social to begin with, but that's not a discussion for this topic...
Je begon zelf te klagen dat je niks van de tekst snapt dus ik denk ik help je even
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:43:52 #23
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79048755
Jammerlijk dit soort topics, echt waar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79048774
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:38 schreef goeiemoggel het volgende:

[..]

Je begon zelf te klagen dat je niks van de tekst snapt dus ik denk ik help je even
Een link naar Myspace als hulp... hmmm... ok, nou, bedankt voor de moeite dan.

Hebben ze ook vergelijkbare stukken blaat die proberen een zeikverhaal tegen Myspace, Hyves, Facebook, en meer van dat soort paupersites te houden.... want ik heb nog eens gekeken, en het schijnt te gaan over het trieste gedrag dat je overal mensen ziet die alleen nog maar met hun mobiel bezig zijn.

Kan me voorstellen dat je je daar aan kan storen. Ik ben gewoon net zo sociaal als iemand die tijdens een wandeling aan het SMS'en is. Oh, let jij niet goed op? Ik ook even niet. Grap is dat mijn mobiel bij de botsing niet op de grond stuitert, want die zit in mijn zak. En kun je me iets maken omdat bij de botsing je mobiel stuk is gevallen? Try me...

Sociaal gedrag moet je gewoon belonen. Een soort van een oog voor een oog....
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:45:43 #25
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_79048812
Toch wel vreemd dat TS speciaal een account aan heeft gemaakt om dit topic met google translate / babelfish tekst te openen.

Is hij de spam vergeten?

Of is TS een bot die eerst automatisch een paar topics aanmaakt en reacties post voordat de bot begint met spammen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')