Terug Vind Post.quote:
Nee, ik voeg al veel te veel toe aan mijn bestellingquote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef rena het volgende:
Laat ik ook eens origineel zijn. TVP. Iemand nog wat toe te voegen?
Nee, je moet de accepgiro betalingskenmerk erin doen, want je betaalt met acceptgiro toch...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus de code "als je anders dan met een acceptgiro betaald, vul deze code in" in het acceptgiro hokje gedaan. Dus niet de code van de acceptgiro zelf.
En als ik het niet goed doe, mijn geld komt wel aan toch?!
Geen probleemquote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus de code "als je anders dan met een acceptgiro betaald, vul deze code in" in het acceptgiro hokje gedaan. Dus niet de code van de acceptgiro zelf.
En als ik het niet goed doe, mijn geld komt wel aan toch?!
Ik vind het niet echt gek met zo'n lelijke collectiequote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Heeft er iemand hier die Sonia Rykiel spullen gekocht? Ik zag in de Kalverstraat vanmiddag best nog wat liggen.
Ik ook, vind er echt niks aan.. Hopelijk gaan ze binnenkort weer eens met een leuke designer in zee.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Er is een truitje, die met die bloem die wel leuk is. De rest met die strepen, kleuren, strikjes en veel te plastic glimmertjes, nee dat is het echt nietIk voorspel deze collectie dan ook een lang sale leven.
Wat tof.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Omg, ik ga deze badmat bestellen!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Heeft er iemand hier die Sonia Rykiel spullen gekocht? Ik zag in de Kalverstraat vanmiddag best nog wat liggen.
lievv is die iddquote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Eind maartquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer komt die collectie op de site?
Heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het geen kwaad kan als je maar alle bestelbonnen erbij doet, toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
vraagje, kan je uit meerdere bestellingen dingen retour sturen in een pakket of is het beter om dit apart te doen? Wat is jullie ervaring?
hmgardencollection.com ofzo, even googlen, aparte site waar veel meer op staat. Op hm.com staan maar 3 plaatjesquote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wat een leuke dingen!
Waar zie je dat? staat dat op de h&m site nu bij previews ofzo?
Dat kan wel tegelijk, ik verpak het meestal wel even apart per bestelling in een zak, maar dat ben ik laatst helemaal vergetenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
vraagje, kan je uit meerdere bestellingen dingen retour sturen in een pakket of is het beter om dit apart te doen? Wat is jullie ervaring?
thanks!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
http://www.hmthegardencollection.com/look-book/
Haha, daar zul je eind maart anders over denken!quote:
Ik heb al zeker 5 dingen gezien die ik móet hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef poolie het volgende:
[..]
Haha, daar zul je eind maart anders over denken!
Check die prijzen! Probeer je dan maar in te houden
5 maarquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 5 dingen gezien die ik móet hebben
Wat een leuke dingen allemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
Jaa, ik vind zoooooveel dingen leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
Mijn hele maandsalaris voor maartquote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen allemaal![]()
Ik mag wel vast geld opzij gaan zetten
Oh ik heb nog heul niet naar de prijzen gekeken!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef poolie het volgende:
[..]
Haha, daar zul je eind maart anders over denken!
Check die prijzen! Probeer je dan maar in te houden
Omgquote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
Omg, die is wel heel cute zeg!!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat dat fashion studio gekomen is. Maar nu is mijn paspop ook weg dus? Mmmmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:29 schreef alors het volgende:
Er zijn momenteel geen legale codes, behalve voor de kindercollectie.
Het pasgebeuren heet nu Fashion Studio, maar je kunt niet mee je eigen maten invoeren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:00 schreef alors het volgende:
8689 voor 10% korting op kinderkleding.
Volgens mij doet ie het nu weerquote:Op donderdag 25 februari 2010 07:11 schreef bluejean het volgende:
Even klagen hoor. Sta ik eens vroeg op voor een uitgebreide ronde door de online shop, is íe potverdorie dicht! Onderhoud, tot 8.00 uur, als ik net in de bus zit. Meh.
God, had ik maar een taillequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:21 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en maar 9,95
Morgen maar eens vroeg opstaan.
Hebben ze hair-extensions?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de H&M haarextensies?
Er staat toch ook bij van welk spul dat shirt is gemaakt? Dat is wel een goede give awayquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef donnerkabab het volgende:
Ik dacht wowww wat een geil shirt, die wil ik bestellen..![]()
[ afbeelding ]
dus ik erop klikken krijg ik dit...![]()
![]()
[ afbeelding ]
its not fair![]()
![]()
ergens hoop ik dat het shirt eruit ziet als op het eerste plaatje, maar zal wel niet..![]()
...en ik dacht wat een geile man, die wil ik wel bestellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef donnerkabab het volgende:
Ik dacht wowww wat een geil shirt, die wil ik bestellen..![]()
[ afbeelding ]
superleuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef poolie het volgende:
[..]
...en ik dacht wat een geile man, die wil ik wel bestellen![]()
[ afbeelding ]
besteld
Ik heb die shorts en deze ook. Maar deze zit veel fijner.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef poolie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
besteld
Jasje onderin valt erg klein! Hij zit bij mij wel goed, maar kan niet dicht wegens boezemquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef poolie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
besteld
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:25 schreef alors het volgende:
Dats kut zeg. Mijn bestelling is in behandeling![]()
Maar maar ik laat de h&m even voor wat hij is, want de ZARA in Groningen is eindelijk open![]()
![]()
![]()
hihi ik voel me nu een beetje een nsb'er![]()
Zara is net wat aparter dan H&M, waar alleen Trend vaak echt apart is. Kan ik ook eindelijk eens op tijd naar de sale ipv de restjes uit Amsterdam te moeten schrapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik vind zara niet zo, wat te netjes voor mijn smaakMaar ieder z'n ding he
Loop jij maar lekker over!
Kom je wel nog af en toe terug hier?
![]()
Ja zou eerst gisteren, maar het is een dag vervroegd. Ik las dat je vandaag nog niet kon pinnen, dus dan weet je dat voordat je in de lange rijen gaat aansluitenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Is de Zara in Groningen open? Woehhhh,
Morgen gelijk heen,.
Ja precies.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Zara is net wat aparter dan H&M, waar alleen Trend vaak echt apart is. Kan ik ook eindelijk eens op tijd naar de sale ipv de restjes uit Amsterdam te moeten schrapenPlus dat ze betere schoenen hebben en veel vaker echt leer.
Maar de H&M is mijn eerste liefde, daar blijf ik alitjd van houden
[..]
Ja zou eerst gisteren, maar het is een dag vervroegd. Ik las dat je vandaag nog niet kon pinnen, dus dan weet je dat voordat je in de lange rijen gaat aansluiten
Moet morgen ook in de stad zijn dus ga zeker even kijken
shorts in het plaatje ziet er goed uit..quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die shorts en deze ook. Maar deze zit veel fijner.
[ afbeelding ]
die zijn mooi ja, maar ik ga er toch nooit op lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:00 schreef Say-Ahh het volgende:
Haha ik was om 6 uur op gestaan. Opzich best erg.
Maaar 't was 't waard;
[ afbeelding ]
![]()
Heb alleen geen flauw idee wanneer ik ze nou zal dragen, maar dat maakt niet uit.
Ik ook niet, maar ze zijn leuk voor de heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn mooi ja, maar ik ga er toch nooit op lopen
Die staan er toch gewoon bij maat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:09 schreef Famouss het volgende:
Wil graag een broek halen van de online shop, maar ik zie geen heupomvang zien. Wil een 33" of een 34" :S
Nee bij dit product niet, bij deze zie je alleen maat 33 etc.quote:
De eerste maat is de heupmaat, en de tweede de lengte. Dan is het gewoon een broek met een standaard lengte...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:16 schreef Famouss het volgende:
[..]
Nee bij dit product niet, bij deze zie je alleen maat 33 etc.
want normaal hoor je 33/34'' bijvoorbeeld te zien ofzo idd.
link:http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_NEWS&shoptype=S
Dat blauwe jurkje is leuk! Wat is daarvan het artikelnummer?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het weer niet laten
dat sjaaltjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19-6857!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef GDPP het volgende:
[..]
Dat blauwe jurkje is leuk! Wat is daarvan het artikelnummer?
In Amsterdam in ieder geval bij de Kalvertoren (meeste keus, vind ik), hoek Kalverstraat/Spui en Nieuwendijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:13 schreef frame-saw het volgende:
In welke H&M's heb je de trend-collectie? En niet zeggen: google of hm.com, want daar kan ik het dus echt niet vinden.
Of was dat een collectie die er maar een tijdje was?
Ook in Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Maastricht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
In Amsterdam in ieder geval bij de Kalvertoren (meeste keus, vind ik), hoek Kalverstraat/Spui en Nieuwendijk.
Wat is er in maart dan? Je kan binnen veertien dagen je pakketje retour sturen.. begin februari binnen = nu te laat om terug te sturen.quote:
Wauw, het is jou dus wel geluktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef poolie het volgende:
Gister bestelling binnen gekregen.
Frill dress is een beetje wijd, maar zit verder prima.
Schoenen uit de sale hou ik zeker![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je binnenkort 's morgensvroeg (6uur) kijken, straks komt alles weer retourquote:Op zondag 28 februari 2010 00:02 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Wauw, het is jou dus wel gelukt![]()
Met pijn in mijn hart, maar hij staat je prachtig!
Ik zou het terugsturen. Die tegoedbonnen bij een winkel kun je alleen in de winkel besteden en zijn 3 maanden geldig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef Opdekop het volgende:
Krijg je dan nog gewoon je geld terug? Kan ik het dan nog terugsturen of moet dat bij een winkel zodat je bonnen krijgt?
Kan je die bonnen (codes die daarop staan ofzo?) ook gebruiken als korting bij de online shop?
De tegoedbonnen voor in de winkel zijn tegenwoordig 12 maanden geldigquote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het terugsturen. Die tegoedbonnen bij een winkel kun je alleen in de winkel besteden en zijn 3 maanden geldig.
Hihi thanksquote:Op zondag 28 februari 2010 00:02 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Wauw, het is jou dus wel gelukt![]()
Met pijn in mijn hart, maar hij staat je prachtig!
10,5 cmquote:Op zondag 28 februari 2010 10:34 schreef morgane het volgende:
Wow die zijn inderdaad héél leuk!! Staat erbij hoe hoog de hak is? Ik ben ook pas een beginnende hakkenloopster
Maar er zit wel een plateau aan de voorkant, dus eigenlijk is de hak dan iets van 9 cmquote:Op zondag 28 februari 2010 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
10,5 cmIk heb wel 2 paar schoenen met zulke hakken en er op blijven staan gaat nog wel, maar als ik loop ziet het er uit alsof ik kreupel ben
Weet jij het artikelnr van de sjaal? Ik ben al zooooooooooooo lang op zoek ernaar. Thanks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17-7774, alleen je moet echt super vroeg op de site kijken voor die sjaal, want hij is altijd weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef orchid_ het volgende:
[..]
Weet jij het artikelnr van de sjaal? Ik ben al zooooooooooooo lang op zoek ernaar. Thanks!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
staan er nog steeds wel in, alleen ja miss nu wel uitverkocht. Wordt wel weer aangevuld.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Poolie, die schoenen zijn zeker al uit de sale nu?
Damn, die hak, eigenlijk alles eraan!
Zo leuk.. maar zo veel te hoogquote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
OmgWaarom kan ik niet op hakken lopen
![]()
?
Die jurkenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oooooh die jurkenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komen het bij je ophalen, dan kost het 1 euro + de verzendkosten van het naar jou sturen. Maar terugsturen kost dus alleen 1 euro.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik had 2 jassen besteld, maar heb ze beide retour gestuurd.
de blazer die was echt niet wat ik dacht, veels te kort, en de trendcoat te groot.
Moet je dan alleen die 1euro betalen (heb alles terug gestuurd) of + de verzendkosten? heb ook geen maandfactuur.
Heb de OP wel gelezen maar vond t even niet echt duidelijk
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ze komen het bij je ophalen, dan kost het 1 euro + de verzendkosten van het naar jou sturen. Maar terugsturen kost dus alleen 1 euro.
Je hoeft alleen 1 euro retourkosten te betalen. Omdat je alles terugstuurt, hoef je de verzendkosten niet meer te betalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik had 2 jassen besteld, maar heb ze beide retour gestuurd.
de blazer die was echt niet wat ik dacht, veels te kort, en de trendcoat te groot.
Moet je dan alleen die 1euro betalen (heb alles terug gestuurd) of + de verzendkosten? heb ook geen maandfactuur.
Heb de OP wel gelezen maar vond t even niet echt duidelijk
Leuke bestellingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zal ik 1 euro naar ze overmakenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hoeft alleen 1 euro retourkosten te betalen. Omdat je alles terugstuurt, hoef je de verzendkosten niet meer te betalen.
Ja en ze waren maar 14,95quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Poolie, die schoenen zijn zeker al uit de sale nu?
Damn, die hak, eigenlijk alles eraan!
Ik heb me toch veel besteld zo eventjes, zal even een collage maken.
Er zijn wel dingetjes bij waarbij ik zeg; 'als ik deze hou, gaat die ene die er op lijkt terug'
dus het zal wel meevallen.
Die doe ik o.a. onder dit rokjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Leuke bestellingMaar ik vraag me wel af waar je zo'n groene en gele panty mee comibneert?
Eh ja, hier komt het mevrouwtje van de TNT het gewoon ophalen hoorquote:
Echt ophalen of geef je het mee als ze de post komt brengen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Eh ja, hier komt het mevrouwtje van de TNT het gewoon ophalen hoor
Ehh.. ophalenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Echt ophalen of geef je het mee als ze de post komt brengen?
Dat is een andere van 19.95, die heb ik. Het gat was mij idd ook wat te riskant groot, bang dat ik blijf haken. Maar ik heb er iets achter gestreken, waardoor je nu de scheur wel ziet, maar het gat nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik blij dat ik dit blouseje niet besteld heb! Ik zag hem vanmiddag in de H&M (of iig één die er verdácht veel op leek) en er zit gewoon op allemaal een gatOp de voorkant, ergens onderin, een groot zichtbaar gat
Ja dikke doei!
[ afbeelding ]
Op het plaatje zie je het ook niet!
Pics? Ben erg benieuwd wat jullie nou bedoelen voor gatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is een andere van 19.95, die heb ik. Het gat was mij idd ook wat te riskant groot, bang dat ik blijf haken. Maar ik heb er iets achter gestreken, waardoor je nu de scheur wel ziet, maar het gat niet
Oh!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is een andere van 19.95, die heb ik. Het gat was mij idd ook wat te riskant groot, bang dat ik blijf haken. Maar ik heb er iets achter gestreken, waardoor je nu de scheur wel ziet, maar het gat niet
Toevallig stond ie nog op mn pc, even professioneel gepaintquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pics? Ben erg benieuwd wat jullie nou bedoelen voor gat.
Volgens mij stoort het vooral omdat het niet iets toevoegd en op een rare plek zit, een jeans met scheuren op je bovenbeen bijvoorbeeld ziet er veel leuker uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef bluejean het volgende:
Ik heb die van 19,95 - of was het 24,95? - ook niet gekocht vanwege dat gat. Verder stond 'ie fab (zit veel mooier dan die van 14,95). Maar ik stoorde me wel echt aan dat bedoelde 'defect', dus dan koop ik het maar liever niet.
Overigens ben ik weinig consequent, want dat jeansshortje met gaten vond ik dan weer wel erg leuk en heb ik dus wel besteld.![]()
Ja, dat denk ik ook. En vooral ook omdat het in het geval van het blouseje echt maar één gat was, waardoor het - in mijn ogen - net lijkt alsof het er niet hoort. Alsof ik ergens achter ben blijven haken. Het shortje heeft gaten all over, dus dat is tenminste duidelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij stoort het vooral omdat het niet iets toevoegd en op een rare plek zit, een jeans met scheuren op je bovenbeen bijvoorbeeld ziet er veel leuker uit.
Ik heb 'm, ben alleen niet in de gelegenheid een foto te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:17 schreef Goodbye_You het volgende:
Heeft iemand misschien een aanfoto van dit rokje:
[ afbeelding ]
Ik vind hem heel leuk, maar heb maat 40 en ben benieuwd of hij dan ook charmant staat. En verder ben ik gewoon benieuwd naar aanfoto's!
Hmmm. Ik zag 'm 2/3 maanden geleden nog bij de H&M zelf hangen, heb 'm daarna nooit zelf op de site gezien. Hopelijk ben ik niet te laat, maar ik ben bang dat 'ie gewoon uit de collectie is ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:37 schreef alors het volgende:
Misschien 's morgens heel erg vroeg. Ik blader wel eens door de heren sale, maar heb em laatste tijd niet gezien.
6 uur ('s morgens)quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Jep. het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zag 'm 2/3 maanden geleden nog bij de H&M zelf hangen, heb 'm daarna nooit zelf op de site gezien. Hopelijk ben ik niet te laat, maar ik ben bang dat 'ie gewoon uit de collectie is ofzo.
Hoe laat word meestal die sale geupdate? Ik kijk normaal pas om 11 uur.
eeh de originele prijs was toch 30 en de sale prijs 20?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef EvaZaha het volgende:
Eindelijk heb ik 'm <3333
[ afbeelding ]
Liep al maaaanden te azen op dit ding, lang voordat ie zo populair was en nog bij bosjes in de winkel hing heb ik 'm aangehad. Stond toen te twijfelen want t was wel 30 euro. Gisteren om 6 uur opgestaan en nu heb ik m voor 9.95 want mn 2 kortingscodes deden 't en hij is al in behandelinggggggggggggggggggg.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
eeh de originele prijs was toch 30 en de sale prijs 20?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef EvaZaha het volgende:
Eindelijk heb ik 'm <3333
[ afbeelding ]
Liep al maaaanden te azen op dit ding, lang voordat ie zo populair was en nog bij bosjes in de winkel hing heb ik 'm aangehad. Stond toen te twijfelen want t was wel 30 euro. Gisteren om 6 uur opgestaan en nu heb ik m voor 9.95 want mn 2 kortingscodes deden 't en hij is al in behandelinggggggggggggggggggg.
Dus twee kortingscode's van beide tien euro?quote:
Idd goed voor een fout feest ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:01 schreef alors het volgende:
Iemand nog een Stars Wars themafeest binnenkort?
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet zo'n punt. Ik zou het in dit geval wel gewoon terugsturen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje: Ik ga morgen de dingen uit mijn pakketje die ik niet wil hebben retourneren, alleen zie ik dat ik nét een dag te laat ben (pas een dag later bij de buren opgehaald, vandaar de verwarring). Doen ze daar erg moeilijk over?
Dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef bluejean het volgende:
Mehehe, die gouden dingen zijn wel érg lelijk inderdaad.
Trouwens, vraagje: ik verwacht nog een nalevering ergens volgende maand. Nu hoef ik daarvoor uiteraard niet opnieuw verzendkosten te betalen, maar wat als ik er nog wat nieuwe dingen aan toevoeg? Of kan dat niet? (Excusez voor de misschien wel veelvuldig langsgekomen vraag.)
Volgens mij Dividedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:08 schreef Syrena het volgende:
Van welke collectie is de spijkerbloes met gat eigenlijk? LOGG of gewone? Vestiging in Sittard heeft geen LOGG, Geleen wel namelijk.
Ik zit te wachten op de reiskostenvergoeding van mijn werk (zo'n 250 euro) want ik moet dat pakket ook nog betalentenminste, dat wat ik wil houden.
Oh crap, dat hebben ze zowel in S als G dus nietquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zal dit dan dragen?Wat afschuwelijk lelijk!
Ja of van de &Denim collectie. In het labeltje staat alleen maar &Denim op een ingenaaid label, niet zo'n gewone dubbelgevouwde dus. Maar op de site stond hij in een Divided campagne...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh crap, dat hebben ze zowel in S als G dus niet
Ah thanks, ik heb het maar gewoon teruggestuurd inderdaad!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef bluejean het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo'n punt. Ik zou het in dit geval wel gewoon terugsturen.
Hmja, ik had die onderste aangehad, maar vond ze niet zo leuk staan, heb uiteindelijk wel de platte sandalen versie ervan gekocht, maar van dat touw heb je niet echt last ofzo. Die van H&M (de hakken) vind ik inderdaad ook leuker, kan alleen echt niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik echt na een halfuur al pijn in m'n voeten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Linnie20v het volgende:
Die van H&M zijn een stuk mooier !
Ik twijfelde er over, weet niet of dat touw fijn is om je benen..
Ooooh.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
OmgWaarom kan ik niet op hakken lopen
![]()
?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh.
Maar dan ben ik 1.82 ofzo als ik ze aanheb, das wel erg lang
Ik mét hakken maar dan ben ik echt een kop groter dan al mijn vriendinnen dus dat is hmmmm maar die schoenen zijn wel echt tof!quote:
Ik ook, dan ben ik groter dan mijn vriendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh.
Maar dan ben ik 1.82 ofzo als ik ze aanheb, das wel erg lang
Ik zag dat al wel op het model.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef Weggeslet het volgende:
Okay mijn bestelling is bezorgd, broek is nice, jurkje is nice, zonnebril is nice [speciaal voor mensen met kleine hoofden: een zonnebril bestellen op de kinderafdeling will do!] maar... het topstuk, dat oversized blauw wit gestreepte paillettentuniekje/jurke van die Blue collectie is echt een PYJAMA. Ik had een S en dat ding is superbreed, het leek alsof ik een Spongebob was. Kleine deceptie
En op het model hebben ze 'm dan nog vastgespeld op de achterkant.. echt erg jammer.quote:
JA, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:17 schreef poolie het volgende:
Ik heb ook nieuwe gympjes gehaald, in groningen bij de divided afdeling, voor een tientje!
En een 2pack divided; gestreept tshirt + blanco tshirt ook voor een tientje![]()
Sorry voor de zwart-witte foto, kwam er later pas achter!
Tshirt en schoenen zijn allebei blauw-wit gestreept.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Normaal ben ik helemaal niet van de pumps (vooral met open tenen want ik heb lelijke tenen) maar deze vind ik echt supertof!quote:
8697quote:Op zondag 7 maart 2010 10:49 schreef Dipkip het volgende:
Weet iemand wat de code uit de laatste email was? Die geldt toch nog? Ik heb die email weggegooid
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:23 schreef willempjewever het volgende:
Nou, H&M online bestellen...
1 product direct leverbaar, 1 product eind april en 3 producten eind mei? Komop zeg, wat een service... online kleren kopen voor je kinderen is niet aan te raden en de winkels in trek ik niet bij H&M. Ongeintereseerde tieners die achter de kassa staan, op zaterdagmiddag lijkt er een bom ontploft te zijn gezien de halve rekken (en de andere helft ligt op de grond waar iedereen er overheen loopt) en half Turkije en Marokko lijkt er te winkelen en je hoort geen Nederlands meer...
Nou, laat maar...
Tuurlijk wel! De H&M zou gewoon net zoals alle andere normale winkels mensen in dienst moeten nemen die de hele dag door lekker aan het opruimen zijn, in plaats van met elkaar staan te beppen achter de kassa of bij de pashokjes!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:33 schreef Tegan het volgende:
De H&M kan er ook niets aan doen dat het zo druk is/mensen er zo'n zooi van maken...
Klinkt net als de Hema.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:23 schreef willempjewever het volgende:
Nou, H&M online bestellen...
1 product direct leverbaar, 1 product eind april en 3 producten eind mei? Komop zeg, wat een service... online kleren kopen voor je kinderen is niet aan te raden en de winkels in trek ik niet bij H&M. Ongeintereseerde tieners die achter de kassa staan, op zaterdagmiddag lijkt er een bom ontploft te zijn gezien de halve rekken (en de andere helft ligt op de grond waar iedereen er overheen loopt) en half Turkije en Marokko lijkt er te winkelen en je hoort geen Nederlands meer...
Nou, laat maar...
haha weird, als ik dat intik, komt het in mijn shoppingbag, maar als ik daarheen ga, zie ik een artikel zonder afbeelding dat 0,00 euro isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Tegan het volgende:
Wat is er aan de hand met 79-4107 ?
Het zit in mijn bestelling, geen idee wat het moet zijn...
Dat dacht ik ook al, en dat vind ik wel fijn als het van dat 'tussenweer' wordt: te warm voor m'n megadikke winterjas en te koud voor m'n spijkerjackquote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef alors het volgende:
Denk dat ie niet zo heel warm is, dun stofje + geen gevoerde voering. En met wind gaat de kou gegarandeerd tussen de knopen door. Maar voor dit weer en iets warmer kan het denk ik prima. Het zal nu wel niet meer overdag gaan vriezen en wel boven de 5 graden blijven
Is het niet die tas die je gratis kreeg bij die dingen van Rykiel? Die zit geloof ik ook bij mijn bestelling, maar die moet ik zo nog even ophalen op het postkantoor, dan kan ik het je laten wetenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik kan me niet herinneren dat ik een tas heb besteld. Maar in mijn bestelling is hij ook 0,00 dus dan mag hij wel komen ofzo
.
Er staat bruin bij, maar hij lijkt me eerder grijsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had die jas ook gezien CL, jammer dat hij bruin is dacht ik. Leuk als zomerjas, en als het dan echt te warm is geen jas.
Oh, dat zou kunnen. Laat maar weten jaquote:Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is het niet die tas die je gratis kreeg bij die dingen van Rykiel? Die zit geloof ik ook bij mijn bestelling, maar die moet ik zo nog even ophalen op het postkantoor, dan kan ik het je laten weten
Het is een lichtroze, stevige, papieren tas met rubberen, dunne touwtjes als hengsels, en er staat een Sonia Rykiel-logo op, ik denk dat dit ook de tas is die je in de winkel zou krijgen als je iets uit die collectie kochtquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Laat maar weten ja.
Hahaha dit zie ik gewoon voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is een lichtroze, stevige, papieren tas met rubberen, dunne touwtjes als hengsels, en er staat een Sonia Rykiel-logo op, ik denk dat dit ook de tas is die je in de winkel zou krijgen als je iets uit die collectie kocht![]()
Bijna mijn hele bestelling gaat weer terug
[ afbeelding ]
Deze bikini is in het echt gewoon neon-oranje![]()
[ afbeelding ]
Kleurde niet bij de lange blouse waar ik hem onder wilde dragen
Verder gaat nog terug: Een roze cirkel-sjaal (is in het echt bijna neonroze), blauwe pumps uit de sale (te klein), die diadeem met bloemen erop van Sonia Rykiel (veeeeeeeel te grote bloemen, ik kon mn hoofd nauwelijks rechtop houden), het asymmetrische jurkje van Sonia Rykiel (stof is te dik voor zo'n zomerjurkje) en nog wat dingen die ik dubbel had besteld voor de maten enzo..
Houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kettinkje met een strikje van de kinderafdeling en de bruine bandjes-sandalen
http://www.perfectlybasic(...)-02790000001104.aspxquote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef P.F het volgende:
wat zijn basics die je echt in je kast moet hebben?
ik dacht
- wit shirtje
- zwart shirt met lange mouwen
- wit shirt met lange mouwen
- witte blouse
- colbertje
en verder kwam ik niet
Ik heb die in het zwart. Hij zit redelijk los. Maar valt daardoor heel mooi. Niet dat hij afzakt ofzo. En hoe hoog kan je eigenlijk zelf bepalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe dit rokje zit? Met name aan de bovenkant, kan het helaas niet zien op de foto met het model.
Ik doe altijd gewoon alles terug in de zak/doos, de retoursticker (op je factuur) over de oude sticker, brief invullen en in de zak/doos, alles stevig dichtplakken met ducttape en dan gewoon op het postkantoor afgeven, dan krijg je een papiertje mee als bewijs en klaar is keesquote:Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Lauuwtje het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar hoe werkt het terug sturen precies?![]()
Moet het in een grote envelop of terug in de H&M zak en moet ik m dan langs het postkantoor brengen?
Heb nog nooit iets gehad wat ik wil terug sturen
Danku! Heb het meteen gedaan, alleen de brief vergeten bij te doenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon alles terug in de zak/doos, de retoursticker (op je factuur) over de oude sticker, brief invullen en in de zak/doos, alles stevig dichtplakken met ducttape en dan gewoon op het postkantoor afgeven, dan krijg je een papiertje mee als bewijs en klaar is kees
Oeh thx! *Twijfel, twijfel. Zoek nog een leuke rok voor in de zomer.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die in het zwart. Hij zit redelijk los. Maar valt daardoor heel mooi. Niet dat hij afzakt ofzo. En hoe hoog kan je eigenlijk zelf bepalen.
Die rok staat al jaren in de online shop...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh thx! *Twijfel, twijfel. Zoek nog een leuke rok voor in de zomer.
Denk dat ik 'm ga bestellen ^^/ Hij hangt zeker nog niet in de winkel?
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die rok staat al jaren in de online shop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |