Volgens mij is dat niet zo'n punt. Ik zou het in dit geval wel gewoon terugsturen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje: Ik ga morgen de dingen uit mijn pakketje die ik niet wil hebben retourneren, alleen zie ik dat ik nét een dag te laat ben (pas een dag later bij de buren opgehaald, vandaar de verwarring). Doen ze daar erg moeilijk over?
Dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef bluejean het volgende:
Mehehe, die gouden dingen zijn wel érg lelijk inderdaad.
Trouwens, vraagje: ik verwacht nog een nalevering ergens volgende maand. Nu hoef ik daarvoor uiteraard niet opnieuw verzendkosten te betalen, maar wat als ik er nog wat nieuwe dingen aan toevoeg? Of kan dat niet? (Excusez voor de misschien wel veelvuldig langsgekomen vraag.)
Volgens mij Dividedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:08 schreef Syrena het volgende:
Van welke collectie is de spijkerbloes met gat eigenlijk? LOGG of gewone? Vestiging in Sittard heeft geen LOGG, Geleen wel namelijk.
Ik zit te wachten op de reiskostenvergoeding van mijn werk (zo'n 250 euro) want ik moet dat pakket ook nog betalentenminste, dat wat ik wil houden.
Oh crap, dat hebben ze zowel in S als G dus nietquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zal dit dan dragen?Wat afschuwelijk lelijk!
Ja of van de &Denim collectie. In het labeltje staat alleen maar &Denim op een ingenaaid label, niet zo'n gewone dubbelgevouwde dus. Maar op de site stond hij in een Divided campagne...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh crap, dat hebben ze zowel in S als G dus niet
Ah thanks, ik heb het maar gewoon teruggestuurd inderdaad!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef bluejean het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo'n punt. Ik zou het in dit geval wel gewoon terugsturen.
Hmja, ik had die onderste aangehad, maar vond ze niet zo leuk staan, heb uiteindelijk wel de platte sandalen versie ervan gekocht, maar van dat touw heb je niet echt last ofzo. Die van H&M (de hakken) vind ik inderdaad ook leuker, kan alleen echt niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik echt na een halfuur al pijn in m'n voeten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Linnie20v het volgende:
Die van H&M zijn een stuk mooier !
Ik twijfelde er over, weet niet of dat touw fijn is om je benen..
Ooooh.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
OmgWaarom kan ik niet op hakken lopen
![]()
?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh.
Maar dan ben ik 1.82 ofzo als ik ze aanheb, das wel erg lang
Ik mét hakken maar dan ben ik echt een kop groter dan al mijn vriendinnen dus dat is hmmmm maar die schoenen zijn wel echt tof!quote:
Ik ook, dan ben ik groter dan mijn vriendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh.
Maar dan ben ik 1.82 ofzo als ik ze aanheb, das wel erg lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |