Ik ook niet, maar ze zijn leuk voor de heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn mooi ja, maar ik ga er toch nooit op lopen
Die staan er toch gewoon bij maat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:09 schreef Famouss het volgende:
Wil graag een broek halen van de online shop, maar ik zie geen heupomvang zien. Wil een 33" of een 34" :S
Nee bij dit product niet, bij deze zie je alleen maat 33 etc.quote:
De eerste maat is de heupmaat, en de tweede de lengte. Dan is het gewoon een broek met een standaard lengte...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:16 schreef Famouss het volgende:
[..]
Nee bij dit product niet, bij deze zie je alleen maat 33 etc.
want normaal hoor je 33/34'' bijvoorbeeld te zien ofzo idd.
link:http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_NEWS&shoptype=S
Dat blauwe jurkje is leuk! Wat is daarvan het artikelnummer?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het weer niet laten
dat sjaaltjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het weer niet laten
19-6857!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef GDPP het volgende:
[..]
Dat blauwe jurkje is leuk! Wat is daarvan het artikelnummer?
In Amsterdam in ieder geval bij de Kalvertoren (meeste keus, vind ik), hoek Kalverstraat/Spui en Nieuwendijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:13 schreef frame-saw het volgende:
In welke H&M's heb je de trend-collectie? En niet zeggen: google of hm.com, want daar kan ik het dus echt niet vinden.
Of was dat een collectie die er maar een tijdje was?
Ook in Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Maastricht.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
In Amsterdam in ieder geval bij de Kalvertoren (meeste keus, vind ik), hoek Kalverstraat/Spui en Nieuwendijk.
Wat is er in maart dan? Je kan binnen veertien dagen je pakketje retour sturen.. begin februari binnen = nu te laat om terug te sturen.quote:
Wauw, het is jou dus wel geluktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef poolie het volgende:
Gister bestelling binnen gekregen.
Frill dress is een beetje wijd, maar zit verder prima.
Schoenen uit de sale hou ik zeker![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |