God, had ik maar een taillequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:21 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en maar 9,95
Morgen maar eens vroeg opstaan.
Hebben ze hair-extensions?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Sinds wanneer verkoopt de H&M haarextensies?
Er staat toch ook bij van welk spul dat shirt is gemaakt? Dat is wel een goede give awayquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef donnerkabab het volgende:
Ik dacht wowww wat een geil shirt, die wil ik bestellen..![]()
[ afbeelding ]
dus ik erop klikken krijg ik dit...![]()
![]()
[ afbeelding ]
its not fair![]()
![]()
ergens hoop ik dat het shirt eruit ziet als op het eerste plaatje, maar zal wel niet..![]()
...en ik dacht wat een geile man, die wil ik wel bestellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef donnerkabab het volgende:
Ik dacht wowww wat een geil shirt, die wil ik bestellen..![]()
[ afbeelding ]
superleuk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef poolie het volgende:
[..]
...en ik dacht wat een geile man, die wil ik wel bestellen![]()
[ afbeelding ]
besteld
Ik heb die shorts en deze ook. Maar deze zit veel fijner.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef poolie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
besteld
Jasje onderin valt erg klein! Hij zit bij mij wel goed, maar kan niet dicht wegens boezemquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:09 schreef poolie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
besteld
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:25 schreef alors het volgende:
Dats kut zeg. Mijn bestelling is in behandeling![]()
Maar maar ik laat de h&m even voor wat hij is, want de ZARA in Groningen is eindelijk open![]()
![]()
![]()
hihi ik voel me nu een beetje een nsb'er![]()
Zara is net wat aparter dan H&M, waar alleen Trend vaak echt apart is. Kan ik ook eindelijk eens op tijd naar de sale ipv de restjes uit Amsterdam te moeten schrapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ik vind zara niet zo, wat te netjes voor mijn smaakMaar ieder z'n ding he
Loop jij maar lekker over!
Kom je wel nog af en toe terug hier?
![]()
Ja zou eerst gisteren, maar het is een dag vervroegd. Ik las dat je vandaag nog niet kon pinnen, dus dan weet je dat voordat je in de lange rijen gaat aansluitenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Is de Zara in Groningen open? Woehhhh,
Morgen gelijk heen,.
Ja precies.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Zara is net wat aparter dan H&M, waar alleen Trend vaak echt apart is. Kan ik ook eindelijk eens op tijd naar de sale ipv de restjes uit Amsterdam te moeten schrapenPlus dat ze betere schoenen hebben en veel vaker echt leer.
Maar de H&M is mijn eerste liefde, daar blijf ik alitjd van houden
[..]
Ja zou eerst gisteren, maar het is een dag vervroegd. Ik las dat je vandaag nog niet kon pinnen, dus dan weet je dat voordat je in de lange rijen gaat aansluiten
Moet morgen ook in de stad zijn dus ga zeker even kijken
shorts in het plaatje ziet er goed uit..quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die shorts en deze ook. Maar deze zit veel fijner.
[ afbeelding ]
die zijn mooi ja, maar ik ga er toch nooit op lopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:00 schreef Say-Ahh het volgende:
Haha ik was om 6 uur op gestaan. Opzich best erg.
Maaar 't was 't waard;
[ afbeelding ]
![]()
Heb alleen geen flauw idee wanneer ik ze nou zal dragen, maar dat maakt niet uit.
Ik ook niet, maar ze zijn leuk voor de heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn mooi ja, maar ik ga er toch nooit op lopen
Die staan er toch gewoon bij maat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:09 schreef Famouss het volgende:
Wil graag een broek halen van de online shop, maar ik zie geen heupomvang zien. Wil een 33" of een 34" :S
Nee bij dit product niet, bij deze zie je alleen maat 33 etc.quote:
De eerste maat is de heupmaat, en de tweede de lengte. Dan is het gewoon een broek met een standaard lengte...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:16 schreef Famouss het volgende:
[..]
Nee bij dit product niet, bij deze zie je alleen maat 33 etc.
want normaal hoor je 33/34'' bijvoorbeeld te zien ofzo idd.
link:http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_NEWS&shoptype=S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |