abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78491897
Hey hoi!

Ik heb een probleem, namelijk:

Begin februari heb ik dit prachtige jurkje besteld, met de verwachting dat ik er wel in zou passen. Ik heb het vanavond nog eens gepast, en ik weet zeker dat ik er nooit in ga passen. Over mijn heupen zit het nog net iets te strak (daarom de gedachte dat ik er wel in zou gaan passen, als ik afval, val ik daar het meeste af), maar boven krijg ik de rits niet dicht. En er zit eigenlijk vrij weinig vet op mijn ribbenkast .

Dus helaas, maar dit jurkje gaat hem voor mij nooit worden. Ik wil graag een maat groter bestellen - ze zijn nu in de sale bij de online H&M shop. Het kaartje zit er nog in, en de zak heb ik er nog bij.

H&M over dit jurkje:
quote:
Kort, nauwsluitend model met goudkleurige ritssluiting achter. Lengte 65,5 cm in mt 40. Licht elastisch satijn, 53% katoen 44% polyester 3% elastaan. Machinewas 40º.
MAAT 40

Prijs H&M Shop Online - Sale : ¤19,95 jurkje + ¤4.90 verz. kosten (¤24,85 totaal)
Mijn richtprijs : ¤ 19,00-
Dat is inclusief verzendkosten.

Het past in een envelop, maar is wel een beetje bol. Mag dit nog als brievenbuspost of zou het in een pakketje moeten? Iemand ervaring daarmee?

Ik hoop dat ik iemand blij kan maken met dit jurkje. Bieden mag!
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_78533693
wat is de omtrek van t jurkje bij de boezem?

edit: waarom breng je m niet gewoon terug eigenlijk?
pi_78535206
Dat zou kunnen als ik binnen 14 dagen tot de conclusie was gekomen dat het écht niet gaat passen. Maar die twee weken zijn dus al verstreken, domdomdom.

94,5cm als ik het met het meetlint zo meet, iets boven het punt waar je tepels zitten / het 'verst uitstekende' gedeelte. Hoe zeg je dat netjes .
pi_78535447
Oke, tof.
pi_78556541
Ik heb even gebeld en mag hem gewoon nog terug sturen. Dus áls je hem wilt hebben, dan voor de volle prijs(19,95) + verzendkosten (2,20).
pi_78562350
Ok!
pi_78565351
Dan is hij denk ik uitverkocht. Waarschijnlijk vullen ze hem vannacht/morgen wel weer bij, moet je iets vroeger op de dag even kijken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')