Dat is een andere van 19.95, die heb ik. Het gat was mij idd ook wat te riskant groot, bang dat ik blijf haken. Maar ik heb er iets achter gestreken, waardoor je nu de scheur wel ziet, maar het gat nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben ik blij dat ik dit blouseje niet besteld heb! Ik zag hem vanmiddag in de H&M (of iig één die er verdácht veel op leek) en er zit gewoon op allemaal een gatOp de voorkant, ergens onderin, een groot zichtbaar gat
Ja dikke doei!
[ afbeelding ]
Op het plaatje zie je het ook niet!
Pics? Ben erg benieuwd wat jullie nou bedoelen voor gatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is een andere van 19.95, die heb ik. Het gat was mij idd ook wat te riskant groot, bang dat ik blijf haken. Maar ik heb er iets achter gestreken, waardoor je nu de scheur wel ziet, maar het gat niet
Oh!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is een andere van 19.95, die heb ik. Het gat was mij idd ook wat te riskant groot, bang dat ik blijf haken. Maar ik heb er iets achter gestreken, waardoor je nu de scheur wel ziet, maar het gat niet
Toevallig stond ie nog op mn pc, even professioneel gepaintquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pics? Ben erg benieuwd wat jullie nou bedoelen voor gat.
Volgens mij stoort het vooral omdat het niet iets toevoegd en op een rare plek zit, een jeans met scheuren op je bovenbeen bijvoorbeeld ziet er veel leuker uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef bluejean het volgende:
Ik heb die van 19,95 - of was het 24,95? - ook niet gekocht vanwege dat gat. Verder stond 'ie fab (zit veel mooier dan die van 14,95). Maar ik stoorde me wel echt aan dat bedoelde 'defect', dus dan koop ik het maar liever niet.
Overigens ben ik weinig consequent, want dat jeansshortje met gaten vond ik dan weer wel erg leuk en heb ik dus wel besteld.![]()
Ja, dat denk ik ook. En vooral ook omdat het in het geval van het blouseje echt maar één gat was, waardoor het - in mijn ogen - net lijkt alsof het er niet hoort. Alsof ik ergens achter ben blijven haken. Het shortje heeft gaten all over, dus dat is tenminste duidelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij stoort het vooral omdat het niet iets toevoegd en op een rare plek zit, een jeans met scheuren op je bovenbeen bijvoorbeeld ziet er veel leuker uit.
Ik heb 'm, ben alleen niet in de gelegenheid een foto te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:17 schreef Goodbye_You het volgende:
Heeft iemand misschien een aanfoto van dit rokje:
[ afbeelding ]
Ik vind hem heel leuk, maar heb maat 40 en ben benieuwd of hij dan ook charmant staat. En verder ben ik gewoon benieuwd naar aanfoto's!
Hmmm. Ik zag 'm 2/3 maanden geleden nog bij de H&M zelf hangen, heb 'm daarna nooit zelf op de site gezien. Hopelijk ben ik niet te laat, maar ik ben bang dat 'ie gewoon uit de collectie is ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:37 schreef alors het volgende:
Misschien 's morgens heel erg vroeg. Ik blader wel eens door de heren sale, maar heb em laatste tijd niet gezien.
6 uur ('s morgens)quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Jep. het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zag 'm 2/3 maanden geleden nog bij de H&M zelf hangen, heb 'm daarna nooit zelf op de site gezien. Hopelijk ben ik niet te laat, maar ik ben bang dat 'ie gewoon uit de collectie is ofzo.
Hoe laat word meestal die sale geupdate? Ik kijk normaal pas om 11 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |