abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 13:37:03 #276
123170 alors
zlata1234
pi_78886786
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Tegan het volgende:
Wat is er aan de hand met 79-4107 ?

Het zit in mijn bestelling, geen idee wat het moet zijn...
haha weird, als ik dat intik, komt het in mijn shoppingbag, maar als ik daarheen ga, zie ik een artikel zonder afbeelding dat 0,00 euro is En op voorraad
know'm sayin?
word? word.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:38:19 #277
123170 alors
zlata1234
pi_78886843
Oh ik klik op wijzigen en het blijkt een tas te zijn, van '100%-(nvt)' nog wel
know'm sayin?
word? word.
pi_78886884
Ja, ik kan me niet herinneren dat ik een tas heb besteld . Maar in mijn bestelling is hij ook 0,00 dus dan mag hij wel komen ofzo .
pi_78886920
Ik kan ook H&M mailen met risico dat het dan wel geld gaat kosten .
pi_78887176
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef alors het volgende:
Denk dat ie niet zo heel warm is, dun stofje + geen gevoerde voering. En met wind gaat de kou gegarandeerd tussen de knopen door. Maar voor dit weer en iets warmer kan het denk ik prima. Het zal nu wel niet meer overdag gaan vriezen en wel boven de 5 graden blijven
Dat dacht ik ook al, en dat vind ik wel fijn als het van dat 'tussenweer' wordt: te warm voor m'n megadikke winterjas en te koud voor m'n spijkerjack .
Tap tap tap
pi_78887208
Ik had die jas ook gezien CL, jammer dat hij bruin is dacht ik. Leuk als zomerjas, en als het dan echt te warm is geen jas.
pi_78887334
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik kan me niet herinneren dat ik een tas heb besteld . Maar in mijn bestelling is hij ook 0,00 dus dan mag hij wel komen ofzo .
Is het niet die tas die je gratis kreeg bij die dingen van Rykiel? Die zit geloof ik ook bij mijn bestelling, maar die moet ik zo nog even ophalen op het postkantoor, dan kan ik het je laten weten
pi_78887629
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had die jas ook gezien CL, jammer dat hij bruin is dacht ik. Leuk als zomerjas, en als het dan echt te warm is geen jas.
Er staat bruin bij, maar hij lijkt me eerder grijs .
Tap tap tap
  maandag 8 maart 2010 @ 13:58:26 #284
123170 alors
zlata1234
pi_78887722
Het is gewoon bruin met wit gemeleerd zeg maar
know'm sayin?
word? word.
pi_78888235
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Is het niet die tas die je gratis kreeg bij die dingen van Rykiel? Die zit geloof ik ook bij mijn bestelling, maar die moet ik zo nog even ophalen op het postkantoor, dan kan ik het je laten weten
Oh, dat zou kunnen. Laat maar weten ja .
pi_78893898
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh, dat zou kunnen. Laat maar weten ja .
Het is een lichtroze, stevige, papieren tas met rubberen, dunne touwtjes als hengsels, en er staat een Sonia Rykiel-logo op, ik denk dat dit ook de tas is die je in de winkel zou krijgen als je iets uit die collectie kocht

Bijna mijn hele bestelling gaat weer terug

Deze bikini is in het echt gewoon neon-oranje

Kleurde niet bij de lange blouse waar ik hem onder wilde dragen
Verder gaat nog terug: Een roze cirkel-sjaal (is in het echt bijna neonroze), blauwe pumps uit de sale (te klein), die diadeem met bloemen erop van Sonia Rykiel (veeeeeeeel te grote bloemen, ik kon mn hoofd nauwelijks rechtop houden), het asymmetrische jurkje van Sonia Rykiel (stof is te dik voor zo'n zomerjurkje) en nog wat dingen die ik dubbel had besteld voor de maten enzo..

Houden

En een kettinkje met een strikje van de kinderafdeling en de bruine bandjes-sandalen
  maandag 8 maart 2010 @ 16:21:05 #287
123170 alors
zlata1234
pi_78894092
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Het is een lichtroze, stevige, papieren tas met rubberen, dunne touwtjes als hengsels, en er staat een Sonia Rykiel-logo op, ik denk dat dit ook de tas is die je in de winkel zou krijgen als je iets uit die collectie kocht

Bijna mijn hele bestelling gaat weer terug
[ afbeelding ]
Deze bikini is in het echt gewoon neon-oranje
[ afbeelding ]
Kleurde niet bij de lange blouse waar ik hem onder wilde dragen
Verder gaat nog terug: Een roze cirkel-sjaal (is in het echt bijna neonroze), blauwe pumps uit de sale (te klein), die diadeem met bloemen erop van Sonia Rykiel (veeeeeeeel te grote bloemen, ik kon mn hoofd nauwelijks rechtop houden), het asymmetrische jurkje van Sonia Rykiel (stof is te dik voor zo'n zomerjurkje) en nog wat dingen die ik dubbel had besteld voor de maten enzo..

Houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kettinkje met een strikje van de kinderafdeling en de bruine bandjes-sandalen
Hahaha dit zie ik gewoon voor me Leuke bikini!
know'm sayin?
word? word.
pi_78894119
Die slippers staan bij mij op eind april ofzo .
pi_78897336
Weten jullie of de jeans worden bijgevuld? Ik aas al dagen op 2 paar jeans, maar mijn maat is er telkens uit en in de winkel is mijn maat ook overal foetsie.
pi_78897411
wat zijn basics die je echt in je kast moet hebben?
ik dacht
- wit shirtje
- zwart shirt met lange mouwen
- wit shirt met lange mouwen
- witte blouse
- colbertje

en verder kwam ik niet
pi_78897518
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef P.F het volgende:
wat zijn basics die je echt in je kast moet hebben?
ik dacht
- wit shirtje
- zwart shirt met lange mouwen
- wit shirt met lange mouwen
- witte blouse
- colbertje

en verder kwam ik niet
http://www.perfectlybasic(...)-02790000001104.aspx
Daar zie je eigenlijk een beetje wat de basics zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78897720
Spijkerbroek, nette broek, nette rok, paar blousen, paar hemdjes/shirts in effen kleuren, kort zwart jurkje.
pi_78897905
Misschien een hele stomme vraag maar hoe werkt het terug sturen precies?
Moet het in een grote envelop of terug in de H&M zak en moet ik m dan langs het postkantoor brengen?
Heb nog nooit iets gehad wat ik wil terug sturen
pi_78897926

Weet iemand hoe dit rokje zit? Met name aan de bovenkant, kan het helaas niet zien op de foto met het model.
pi_78897955
Heb het al gevonden in de OP! Haha sorry niet goed gelezen
pi_78897982
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand hoe dit rokje zit? Met name aan de bovenkant, kan het helaas niet zien op de foto met het model.
Ik heb die in het zwart. Hij zit redelijk los. Maar valt daardoor heel mooi. Niet dat hij afzakt ofzo. En hoe hoog kan je eigenlijk zelf bepalen.
pi_78897999
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Lauuwtje het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar hoe werkt het terug sturen precies?
Moet het in een grote envelop of terug in de H&M zak en moet ik m dan langs het postkantoor brengen?
Heb nog nooit iets gehad wat ik wil terug sturen
Ik doe altijd gewoon alles terug in de zak/doos, de retoursticker (op je factuur) over de oude sticker, brief invullen en in de zak/doos, alles stevig dichtplakken met ducttape en dan gewoon op het postkantoor afgeven, dan krijg je een papiertje mee als bewijs en klaar is kees
pi_78898172
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik doe altijd gewoon alles terug in de zak/doos, de retoursticker (op je factuur) over de oude sticker, brief invullen en in de zak/doos, alles stevig dichtplakken met ducttape en dan gewoon op het postkantoor afgeven, dan krijg je een papiertje mee als bewijs en klaar is kees
Danku! Heb het meteen gedaan, alleen de brief vergeten bij te doen kan ik alles weer opentrekken haha
pi_78898751
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik heb die in het zwart. Hij zit redelijk los. Maar valt daardoor heel mooi. Niet dat hij afzakt ofzo. En hoe hoog kan je eigenlijk zelf bepalen.
Oeh thx! *Twijfel, twijfel. Zoek nog een leuke rok voor in de zomer.
Denk dat ik 'm ga bestellen ^^/ Hij hangt zeker nog niet in de winkel?
pi_78898821
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef Crientj het volgende:

[..]

Oeh thx! *Twijfel, twijfel. Zoek nog een leuke rok voor in de zomer.
Denk dat ik 'm ga bestellen ^^/ Hij hangt zeker nog niet in de winkel?
Die rok staat al jaren in de online shop...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')