haha weird, als ik dat intik, komt het in mijn shoppingbag, maar als ik daarheen ga, zie ik een artikel zonder afbeelding dat 0,00 euro isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Tegan het volgende:
Wat is er aan de hand met 79-4107 ?
Het zit in mijn bestelling, geen idee wat het moet zijn...
Dat dacht ik ook al, en dat vind ik wel fijn als het van dat 'tussenweer' wordt: te warm voor m'n megadikke winterjas en te koud voor m'n spijkerjackquote:Op maandag 8 maart 2010 09:59 schreef alors het volgende:
Denk dat ie niet zo heel warm is, dun stofje + geen gevoerde voering. En met wind gaat de kou gegarandeerd tussen de knopen door. Maar voor dit weer en iets warmer kan het denk ik prima. Het zal nu wel niet meer overdag gaan vriezen en wel boven de 5 graden blijven
Is het niet die tas die je gratis kreeg bij die dingen van Rykiel? Die zit geloof ik ook bij mijn bestelling, maar die moet ik zo nog even ophalen op het postkantoor, dan kan ik het je laten wetenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik kan me niet herinneren dat ik een tas heb besteld. Maar in mijn bestelling is hij ook 0,00 dus dan mag hij wel komen ofzo
.
Er staat bruin bij, maar hij lijkt me eerder grijsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:46 schreef Tegan het volgende:
Ik had die jas ook gezien CL, jammer dat hij bruin is dacht ik. Leuk als zomerjas, en als het dan echt te warm is geen jas.
Oh, dat zou kunnen. Laat maar weten jaquote:Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is het niet die tas die je gratis kreeg bij die dingen van Rykiel? Die zit geloof ik ook bij mijn bestelling, maar die moet ik zo nog even ophalen op het postkantoor, dan kan ik het je laten weten
Het is een lichtroze, stevige, papieren tas met rubberen, dunne touwtjes als hengsels, en er staat een Sonia Rykiel-logo op, ik denk dat dit ook de tas is die je in de winkel zou krijgen als je iets uit die collectie kochtquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen. Laat maar weten ja.
Hahaha dit zie ik gewoon voor mequote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is een lichtroze, stevige, papieren tas met rubberen, dunne touwtjes als hengsels, en er staat een Sonia Rykiel-logo op, ik denk dat dit ook de tas is die je in de winkel zou krijgen als je iets uit die collectie kocht![]()
Bijna mijn hele bestelling gaat weer terug
[ afbeelding ]
Deze bikini is in het echt gewoon neon-oranje![]()
[ afbeelding ]
Kleurde niet bij de lange blouse waar ik hem onder wilde dragen
Verder gaat nog terug: Een roze cirkel-sjaal (is in het echt bijna neonroze), blauwe pumps uit de sale (te klein), die diadeem met bloemen erop van Sonia Rykiel (veeeeeeeel te grote bloemen, ik kon mn hoofd nauwelijks rechtop houden), het asymmetrische jurkje van Sonia Rykiel (stof is te dik voor zo'n zomerjurkje) en nog wat dingen die ik dubbel had besteld voor de maten enzo..
Houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een kettinkje met een strikje van de kinderafdeling en de bruine bandjes-sandalen
http://www.perfectlybasic(...)-02790000001104.aspxquote:Op maandag 8 maart 2010 17:39 schreef P.F het volgende:
wat zijn basics die je echt in je kast moet hebben?
ik dacht
- wit shirtje
- zwart shirt met lange mouwen
- wit shirt met lange mouwen
- witte blouse
- colbertje
en verder kwam ik niet
Ik heb die in het zwart. Hij zit redelijk los. Maar valt daardoor heel mooi. Niet dat hij afzakt ofzo. En hoe hoog kan je eigenlijk zelf bepalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe dit rokje zit? Met name aan de bovenkant, kan het helaas niet zien op de foto met het model.
Ik doe altijd gewoon alles terug in de zak/doos, de retoursticker (op je factuur) over de oude sticker, brief invullen en in de zak/doos, alles stevig dichtplakken met ducttape en dan gewoon op het postkantoor afgeven, dan krijg je een papiertje mee als bewijs en klaar is keesquote:Op maandag 8 maart 2010 17:51 schreef Lauuwtje het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar hoe werkt het terug sturen precies?![]()
Moet het in een grote envelop of terug in de H&M zak en moet ik m dan langs het postkantoor brengen?
Heb nog nooit iets gehad wat ik wil terug sturen
Danku! Heb het meteen gedaan, alleen de brief vergeten bij te doenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon alles terug in de zak/doos, de retoursticker (op je factuur) over de oude sticker, brief invullen en in de zak/doos, alles stevig dichtplakken met ducttape en dan gewoon op het postkantoor afgeven, dan krijg je een papiertje mee als bewijs en klaar is kees
Oeh thx! *Twijfel, twijfel. Zoek nog een leuke rok voor in de zomer.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb die in het zwart. Hij zit redelijk los. Maar valt daardoor heel mooi. Niet dat hij afzakt ofzo. En hoe hoog kan je eigenlijk zelf bepalen.
Die rok staat al jaren in de online shop...quote:Op maandag 8 maart 2010 18:11 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh thx! *Twijfel, twijfel. Zoek nog een leuke rok voor in de zomer.
Denk dat ik 'm ga bestellen ^^/ Hij hangt zeker nog niet in de winkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |