Terug Vind Post.quote:
Nee, ik voeg al veel te veel toe aan mijn bestellingquote:Op zondag 21 februari 2010 22:12 schreef rena het volgende:
Laat ik ook eens origineel zijn. TVP. Iemand nog wat toe te voegen?
Nee, je moet de accepgiro betalingskenmerk erin doen, want je betaalt met acceptgiro toch...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus de code "als je anders dan met een acceptgiro betaald, vul deze code in" in het acceptgiro hokje gedaan. Dus niet de code van de acceptgiro zelf.
En als ik het niet goed doe, mijn geld komt wel aan toch?!
Geen probleemquote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus de code "als je anders dan met een acceptgiro betaald, vul deze code in" in het acceptgiro hokje gedaan. Dus niet de code van de acceptgiro zelf.
En als ik het niet goed doe, mijn geld komt wel aan toch?!
Ik vind het niet echt gek met zo'n lelijke collectiequote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Heeft er iemand hier die Sonia Rykiel spullen gekocht? Ik zag in de Kalverstraat vanmiddag best nog wat liggen.
Ik ook, vind er echt niks aan.. Hopelijk gaan ze binnenkort weer eens met een leuke designer in zee.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Er is een truitje, die met die bloem die wel leuk is. De rest met die strepen, kleuren, strikjes en veel te plastic glimmertjes, nee dat is het echt nietIk voorspel deze collectie dan ook een lang sale leven.
Wat tof.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Omg, ik ga deze badmat bestellen!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:49 schreef Ewelina het volgende:
Heeft er iemand hier die Sonia Rykiel spullen gekocht? Ik zag in de Kalverstraat vanmiddag best nog wat liggen.
lievv is die iddquote:Op maandag 22 februari 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Omg, ik ga deze badmat bestellen!!!
[ afbeelding ]
Eind maartquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer komt die collectie op de site?
Heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het geen kwaad kan als je maar alle bestelbonnen erbij doet, toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
vraagje, kan je uit meerdere bestellingen dingen retour sturen in een pakket of is het beter om dit apart te doen? Wat is jullie ervaring?
hmgardencollection.com ofzo, even googlen, aparte site waar veel meer op staat. Op hm.com staan maar 3 plaatjesquote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wat een leuke dingen!
Waar zie je dat? staat dat op de h&m site nu bij previews ofzo?
Dat kan wel tegelijk, ik verpak het meestal wel even apart per bestelling in een zak, maar dat ben ik laatst helemaal vergetenquote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
vraagje, kan je uit meerdere bestellingen dingen retour sturen in een pakket of is het beter om dit apart te doen? Wat is jullie ervaring?
thanks!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
http://www.hmthegardencollection.com/look-book/
Haha, daar zul je eind maart anders over denken!quote:
Ik heb al zeker 5 dingen gezien die ik móet hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef poolie het volgende:
[..]
Haha, daar zul je eind maart anders over denken!
Check die prijzen! Probeer je dan maar in te houden
5 maarquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 5 dingen gezien die ik móet hebben
Wat een leuke dingen allemaalquote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
Jaa, ik vind zoooooveel dingen leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef poolie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |