oooooh die jurkenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komen het bij je ophalen, dan kost het 1 euro + de verzendkosten van het naar jou sturen. Maar terugsturen kost dus alleen 1 euro.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik had 2 jassen besteld, maar heb ze beide retour gestuurd.
de blazer die was echt niet wat ik dacht, veels te kort, en de trendcoat te groot.
Moet je dan alleen die 1euro betalen (heb alles terug gestuurd) of + de verzendkosten? heb ook geen maandfactuur.
Heb de OP wel gelezen maar vond t even niet echt duidelijk
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ze komen het bij je ophalen, dan kost het 1 euro + de verzendkosten van het naar jou sturen. Maar terugsturen kost dus alleen 1 euro.
Je hoeft alleen 1 euro retourkosten te betalen. Omdat je alles terugstuurt, hoef je de verzendkosten niet meer te betalen.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:28 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik had 2 jassen besteld, maar heb ze beide retour gestuurd.
de blazer die was echt niet wat ik dacht, veels te kort, en de trendcoat te groot.
Moet je dan alleen die 1euro betalen (heb alles terug gestuurd) of + de verzendkosten? heb ook geen maandfactuur.
Heb de OP wel gelezen maar vond t even niet echt duidelijk
Leuke bestellingquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zal ik 1 euro naar ze overmakenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hoeft alleen 1 euro retourkosten te betalen. Omdat je alles terugstuurt, hoef je de verzendkosten niet meer te betalen.
Ja en ze waren maar 14,95quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Poolie, die schoenen zijn zeker al uit de sale nu?
Damn, die hak, eigenlijk alles eraan!
Ik heb me toch veel besteld zo eventjes, zal even een collage maken.
Er zijn wel dingetjes bij waarbij ik zeg; 'als ik deze hou, gaat die ene die er op lijkt terug'
dus het zal wel meevallen.
Die doe ik o.a. onder dit rokjequote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Leuke bestellingMaar ik vraag me wel af waar je zo'n groene en gele panty mee comibneert?
Eh ja, hier komt het mevrouwtje van de TNT het gewoon ophalen hoorquote:
Echt ophalen of geef je het mee als ze de post komt brengen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Eh ja, hier komt het mevrouwtje van de TNT het gewoon ophalen hoor
Ehh.. ophalenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Echt ophalen of geef je het mee als ze de post komt brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |