Leuk!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef poolie het volgende:
Gister bestelling binnen gekregen.
Frill dress is een beetje wijd, maar zit verder prima.
Schoenen uit de sale hou ik zeker![]()
[ afbeelding ]
Moet je binnenkort 's morgensvroeg (6uur) kijken, straks komt alles weer retourquote:Op zondag 28 februari 2010 00:02 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Wauw, het is jou dus wel gelukt![]()
Met pijn in mijn hart, maar hij staat je prachtig!
Ik zou het terugsturen. Die tegoedbonnen bij een winkel kun je alleen in de winkel besteden en zijn 3 maanden geldig.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef Opdekop het volgende:
Krijg je dan nog gewoon je geld terug? Kan ik het dan nog terugsturen of moet dat bij een winkel zodat je bonnen krijgt?
Kan je die bonnen (codes die daarop staan ofzo?) ook gebruiken als korting bij de online shop?
De tegoedbonnen voor in de winkel zijn tegenwoordig 12 maanden geldigquote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het terugsturen. Die tegoedbonnen bij een winkel kun je alleen in de winkel besteden en zijn 3 maanden geldig.
Hihi thanksquote:Op zondag 28 februari 2010 00:02 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Wauw, het is jou dus wel gelukt![]()
Met pijn in mijn hart, maar hij staat je prachtig!
10,5 cmquote:Op zondag 28 februari 2010 10:34 schreef morgane het volgende:
Wow die zijn inderdaad héél leuk!! Staat erbij hoe hoog de hak is? Ik ben ook pas een beginnende hakkenloopster
Maar er zit wel een plateau aan de voorkant, dus eigenlijk is de hak dan iets van 9 cmquote:Op zondag 28 februari 2010 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
10,5 cmIk heb wel 2 paar schoenen met zulke hakken en er op blijven staan gaat nog wel, maar als ik loop ziet het er uit alsof ik kreupel ben
Weet jij het artikelnr van de sjaal? Ik ben al zooooooooooooo lang op zoek ernaar. Thanks!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het weer niet laten
17-7774, alleen je moet echt super vroeg op de site kijken voor die sjaal, want hij is altijd weg.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:24 schreef orchid_ het volgende:
[..]
Weet jij het artikelnr van de sjaal? Ik ben al zooooooooooooo lang op zoek ernaar. Thanks!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:01 schreef poolie het volgende:
Gister bestelling binnen gekregen.
Frill dress is een beetje wijd, maar zit verder prima.
Schoenen uit de sale hou ik zeker![]()
[ afbeelding ]
staan er nog steeds wel in, alleen ja miss nu wel uitverkocht. Wordt wel weer aangevuld.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
Poolie, die schoenen zijn zeker al uit de sale nu?
Damn, die hak, eigenlijk alles eraan!
Zo leuk.. maar zo veel te hoogquote:Op zondag 28 februari 2010 10:13 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
OmgWaarom kan ik niet op hakken lopen
![]()
?
Die jurkenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |