Nope, toevallig niet nee, normaal wel maar er stond hier gewoon achter a blue cream polish ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Scrangie zegt zelf altijd dat ze paars moeilijk kan fotograferen. Meestal beschrijft ze het kleurverschil erg goed dus staat er niks bij?
Kittehs? Waar kittehs?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:37 schreef Daph_ het volgende:
Snkr oh ik dacht dat je echt een superdure camera had ofzo, maar dan is er nog hoop voor mij met mijn cameraatje![]()
Zometeen boodschapjes doen, daarna naar de stad voor H&M nagellak en daarna naar de kittehs![]()
Morning trouwens!
ik ben maar voor simpel gegaan en iets dat veel gegoogled wordquote:Op maandag 8 februari 2010 10:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi obli![]()
Een naam verzinnen is moeilijk idd
Mooiquote:
slim maar voor een evt op te zetten webshop vind ik het lastigquote:Op maandag 8 februari 2010 11:00 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben maar voor simpel gegaan en iets dat veel gegoogled word![]()
http://nail-stash.blogspot.com/
wat voor iets moet je hebben dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
slim maar voor een evt op te zetten webshop vind ik het lastig
Polished Perfection. Dat was mijn andere optie in plaats van dutch nail blog. Had hem ook al geregistreerd maar inmiddels is hij weer vrij.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Nope, toevallig niet nee, normaal wel maar er stond hier gewoon achter a blue cream polish ofzo?
Ik ben een blog aan t maken maar weet geen naam zat te denken aan Polidicted maar dat klinkt zo![]()
iemand nog suggesties?
ik pm je evenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat voor iets moet je hebben dan?
De mijne komt van Dutchkisses.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:18 schreef Mirjam het volgende:
er stond toch altijd een link in de OP naar een hello kitty plate?
ik heb ze bestel,d bij http://stores.shop.ebay.nl/e-beautyshop24__W0QQ_armrsZ1 , verzendkosten gratuitquote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef Tammymara het volgende:
Héhé ik heb eindelijk antwoord van iemand van Paypal waar mijn geld is gebleven: het word vannacht om 12 uur op de PP rekening gezet en die e-check aan TD word dan ook doorgestuurd en dan kan ik eindelijk gaan wachten.
Dan nog een vraag: iemand hier had die stripers van ebay besteld? Die hele goedkope?
Ik heb al vier keer gemaild wat de verzendkosten naar NL zijn, en ik krijg maar GEEN ANTWOORD!
Er staat dat ze verzend naar alle EU landen,Maar er staan alleen verzendkosten bij naar oostenrijk en duitsland. Diegene die ze besteld heeft: wat waren de verzendkosten?
ik ga ff kijken, senksquote:Op maandag 8 februari 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De mijne komt van Dutchkisses.
Hoi Mirjamquote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze bestel,d bij http://stores.shop.ebay.nl/e-beautyshop24__W0QQ_armrsZ1 , verzendkosten gratuit
oh, daweetikniequote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hoi Mirjam
Dank je,maar ik bedoel deze:
http://cgi.ebay.de/72-Far(...)?hash=item20aecc6851
In het vorige topic werd een andere verkoper genoemd, weet hem alleen niet zo snel, daar staat wel alles bijquote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hoi Mirjam
Dank je,maar ik bedoel deze:
http://cgi.ebay.de/72-Far(...)?hash=item20aecc6851
geen idee, die van mij zijn nog onderweg, maar de verkoper heeft veel positieve feedbackquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Tammymara het volgende:
Ik koop ze samen met mijn vriendin... anders had ik er ook niet zoveel nodig hoor
Maar ik zal eens vragen want die van jou zijn ook niet duur als verzenden gratis is. Maar het is wel betrouwbaar? het komt dus wel aan? (Ben zo huiverig met China op ebay)
http://www.dutchkisses.nl(...)nail-plate-gcocl-a02quote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef Mirjam het volgende:
niemand weet zeker zo 1 2 3 waar die hello kitty plate staat he? ik zoek me een ongeluk op die site
oeh, crappy foto, dat is ws. de oorzaak dat ik 'm niet vondquote:Op maandag 8 februari 2010 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://www.dutchkisses.nl(...)nail-plate-gcocl-a02
En ik heb de plate erbij dus ik wist het nummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, crappy foto, dat is ws. de oorzaak dat ik 'm niet vond
senks!
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En ik heb de plate erbij dus ik wist het nummer.
Mooooooi!quote:
Ik had gevraagd naar Pearl of Wisdom. Voor m'n moeder, of die lastig van je nagels af te halen isquote:
Dat is voor clean-up.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had gevraagd naar Pearl of Wisdom. Voor m'n moeder, of die lastig van je nagels af te halen is.
En toen had ze een tip over nagellakremover, met een kwastje of zo? Geen idee, moet even rondkijken
Ah dankjewel. Maar er is dus niet één specifieke site waar alle kleuren gefotografeerd opstaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je de naam die erbij staat, plus het merk intikt op google, krijg je hele mooie plaatjes
scrangie...quote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Maar er is dus niet één specifieke site waar alle kleuren gefotografeerd opstaan?
Op de site www.nailgal.com kun je rechtsboven op 'zoeken' klikken en dan de naam van de nagellak invullen. Ze hebben niet alles maar wel veel.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Maar er is dus niet één specifieke site waar alle kleuren gefotografeerd opstaan?
Het makkelijkste is een bestelling van 9 lakjes. Dan betaal je de 9 lakjes en $18 verzendkosten. En als je dan besteld, zet dan bij de comments 'apply flat rate box', en klik je weg als je naar paypal wordt doorgestuurd. Je krijgt een e-mail met het juiste bedrag en dan kun je betalen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Mss het volgende:
Dankjewel Kleintje19 & Keroppi!
Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik eind volgende maand nog altijd niet gebeten heb en mijn nagels er een beetje fatsoenlijk uitzien dat ik dan van mijn verjaardagsgeld (ben eind maart jarig) een mooie bestelling mag plaatsen bij TD. Tot die tijd kan ik mezelf bezighouden met een mooie wishlist
Ik las hier laatst over een maximum aantal lakjes of bedrag wat het verstandigste was om te bestellen, maar ik kan het even niet meer terugvinden. Zou iemand me dat even willen uitleggen?
Tof heur!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:19 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Toch even snel een crappy foto voor het idee.
Ik misschien.. Ik wil Bella's Choice. Nog iets voor je meenemen als ik er langs kom?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef Daph_ het volgende:
Is er iemand die deze week nog langs een H&M komt die nagellak verkoopt?
Als je Bella's Choice tegenkomt en er zijn er nog voldoende, zou je er voor mij dan twee mee willen nemen? *kijkt heel lief*quote:Op maandag 8 februari 2010 15:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Tof heur!
[..]
Ik misschien.. Ik wil Bella's Choice. Nog iets voor je meenemen als ik er langs kom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm nu je het zegt, ik heb ook nog niks..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:38 schreef PeRi het volgende:
Euj waarom heb ik nog geen shippingmailinvoice van TD. Duurt lang.
Ik ga mijn best doen, weet niet zeker of ik er kom deze week maar dat hoor je nog wel! Mocht jij er misschien toch aan kunnen komen, wil je er dan één voor mij meenemen..?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je Bella's Choice tegenkomt en er zijn er nog voldoende, zou je er voor mij dan twee mee willen nemen? *kijkt heel lief*
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:40 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, weet niet zeker of ik er kom deze week maar dat hoor je nog wel! Mocht jij er misschien toch aan kunnen komen, wil je er dan één voor mij meenemen..?![]()
bij mijn bestelling van vorige week dinsdag had ik in 1 keer het goede bedrag trouwens!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:34 schreef Nune het volgende:
[..]
Het makkelijkste is een bestelling van 9 lakjes. Dan betaal je de 9 lakjes en $18 verzendkosten. En als je dan besteld, zet dan bij de comments 'apply flat rate box', en klik je weg als je naar paypal wordt doorgestuurd. Je krijgt een e-mail met het juiste bedrag en dan kun je betalen.
Die Knights Armor!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:41 schreef Daph_ het volgende:
The Nailphile heeft de Nubar Fortress Collection erop staan: http://thenailphile.blogs(...)ress-collection.html
Allemaal grijs! Igrijs!
Ik vind ze allemaal gaaf, op de eerste twee na.. Grijs
Oja, dat had ik trouwens ook bij mijn laatste bestelling, helemaal vergeten! Ik heb wel meteen betaald toen, was helemaal goed en nog net iets sneller. Zal morgen of woensdag komen denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
bij mijn bestelling van vorige week dinsdag had ik in 1 keer het goede bedrag trouwens!Heeft iemand dat ook al eens gehad?
Heb het voor de zekerheid toch weggeklikt en gewacht op het betaalverzoek
Ze hebben bij shippingfees nu de flat rate box van $ 18 als verzendkosten opgenomen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
bij mijn bestelling van vorige week dinsdag had ik in 1 keer het goede bedrag trouwens!Heeft iemand dat ook al eens gehad?
Heb het voor de zekerheid toch weggeklikt en gewacht op het betaalverzoek
Mooi he!!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Die Knights Armor!![]()
En wat betreft het rek leegtrekken, ik denk dat je daar gelijk in hebt haha.
Aah jij ook dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef Nune het volgende:
[..]
Oja, dat had ik trouwens ook bij mijn laatste bestelling, helemaal vergeten! Ik heb wel meteen betaald toen, was helemaal goed en nog net iets sneller. Zal morgen of woensdag komen denk ik.
Moowj...dat grijs! Maar die glitter is me iets te heftigquote:Op maandag 8 februari 2010 15:41 schreef Daph_ het volgende:
The Nailphile heeft de Nubar Fortress Collection erop staan: http://thenailphile.blogs(...)ress-collection.html
Allemaal grijs! Igrijs!
Ik vind ze allemaal gaaf, op de eerste twee na.. Grijs
Ik had de laatste Bella's Choice in Eindhovenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi he!!
Whehe daarom. Ik ga van de week nog wel even ergens anders kijken, maar ik ga niet het hele land door
Ik had dinsdagavond besteld en betaald, woensdag de invoice. Heb er zin in want de lakjes die erbij zitten zijn geweldig!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aah jij ook dus.
Jij hebt ook dinsdagavond besteld geloof ik he?
Ik hoop ook morgen of woensdag een pakketje te ontvangen![]()
De shipping invoice heb ik donderdag ontvangen en jij?
whehehe ik ken dat, heb ook behoorlijk wat untrieds (heb er een speciaal bakje voor) en zeg ook vaak tegen mezelf dat ik pas weer mag bestellen als ik de untrieds heb gebruikt.. maar nee, ik luister niet goed, want heb toch weer een bestelling gedaan en van het weekend bij H&M en bij Claire's lakjes gekochtquote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef AmyGrace het volgende:
En ja...de verleiding van Transdesign...Ik heb ook al zo vaak nagellakjes in het winkelmandje gegooid, maar ik heb nog een paar untrieds liggen en die MOET ik van mezelf eerst omzetten naar trieds, voordat ik bij Trandsdesign ga bestellen.
Ik ben zo streng voor mezelf...
Het eerste laagje pakt soms wat minder goed door de basecoat, maar je kunt het wel gewoon gebruiken hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:48 schreef Diconnected het volgende:
Met Suedes mag je geen basecoat gebruiken he?
Wat voor kleur is dat?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had de laatste Bella's Choice in Eindhovenyay! En lees jij eens helemaal terug
?
Jaaa ik ga ze zeker showen!! Ben nu al compleet opgewonden hihi, van de 9 zijn er 8 van OPI en dat is echt mijn lievelingsmerk hoor (en op een goede 2e staat h&m)quote:Op maandag 8 februari 2010 15:47 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had dinsdagavond besteld en betaald, woensdag de invoice. Heb er zin in want de lakjes die erbij zitten zijn geweldig!![]()
Wel showen hè, je nagellakjes!
Haha, ik weet ook niet of ik me in kan houden. Overigens blijf ik wel gewoon nieuwe nagellakjes in de winkel kopen...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe ik ken dat, heb ook behoorlijk wat untrieds (heb er een speciaal bakje voor) en zeg ook vaak tegen mezelf dat ik pas weer mag bestellen als ik de untrieds heb gebruikt.. maar nee, ik luister niet goed, want heb toch weer een bestelling gedaan en van het weekend bij H&M en bij Claire's lakjes gekocht
Ja snkr had de laatste twee in Amsterdamquote:Op maandag 8 februari 2010 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had de laatste Bella's Choice in Eindhovenyay! En lees jij eens helemaal terug
?
http://lacquerized.blogspot.com/2010/02/h-bellas-choice.htmlquote:Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat voor kleur is dat?
eens even kieken of ik die al heb (ben namelijk gek op h&m lakjes! en heb ze zowat allemaal van de laatste maanden geloof ik).
H&M is echt zo geweldig bezig, haha. Heb er zelf ook een aantal..quote:Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat voor kleur is dat?
eens even kieken of ik die al heb (ben namelijk gek op h&m lakjes! en heb ze zowat allemaal van de laatste maanden geloof ik).
Oehhhh ja die heb ik ook geloof ik! Wow mooi hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
H&M is echt zo geweldig bezig, haha. Heb er zelf ook een aantal..![]()
Zo ziet Bella's Choice er trouwens uit:
[ afbeelding ]
Ik kan misschien morgen wel even kijken voor je?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef Daph_ het volgende:
Is er iemand die deze week nog langs een H&M komt die nagellak verkoopt?
Als er nog een tweede is, hou ik me aanbevolen...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik kan misschien morgen wel even kijken voor je?
Tis een mooie kleur. o.O
Ja prima.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Als er nog een tweede is, hou ik me aanbevolen...
KITTEHS!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja snkr had de laatste twee in Amsterdam![]()
Eh, ik ga nu teruglezen dan denk ik? Welk deel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er als het goed is aan!![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja ik was nog vergeten!!Toffe bestelling hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er als het goed is aan!![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja ik was nog vergeten!!Mooie kleurtjes!, welke naam heeft die roze? Derde van onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt er als het goed is aan!
Its poppin, Van de Kicks collectie of zoiets?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes!, welke naam heeft die roze? Derde van onder?
Glitter glitter glim glim groen normaal glitter.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:30 schreef Tammymara het volgende:
Of mijn man daar ook zo over denkt?
: Je doet maar wat je niet laten kan maar NIET met glitter hé !!
: Nee hoor!
: En die lelijke bijna lichtgevende groene ook niet !!
: Nee hoor!
: Dan vind ik alles best! Leef je uit...
: oooooooooooooooooké!
(Die groene is niet lelijk en die glitter heb ik over het hoofd gezien)
Oh datquote:
quote:
Ja je zei het op Twitterquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja pff zit nog in Utrecht alles in dozen te proppen, heb meer spullen dan ik dacht, en kwam ook nog een stuk of 15 nagellakjes tegen in wat hoeken en kieren![]()
Morgen hopelijk alles klaar!!
Ziet eruit als Re-freshmintquote:Op maandag 8 februari 2010 16:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Die mintgroene van CG, hoe heet die?
mijn volgende order gaat namelijk vooral uit CG bestaan
Re-fresh mintquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:34 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Die mintgroene van CG, hoe heet die?
mijn volgende order gaat namelijk vooral uit CG bestaan
Thanksquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:37 schreef PeRi het volgende:
Goeie bestellingen Tammy en Ren!
De oranje van Essence Show Your Feet, MissJ!.
Dank jequote:
Ok, die ga ik sowieso even zoeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef PeRi het volgende:
Goeie bestellingen Tammy en Ren!
De oranje van Essence Show Your Feet, MissJ!.
Ja maar, Ja maar....quote:Op maandag 8 februari 2010 16:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Glitter glitter glim glim groen normaal glitter.
Hmm, succes
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok, die ga ik sowieso even zoeken.
Dank voor de tip
Ah oke.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Its poppin, Van de Kicks collectie of zoiets?
Aww lievquote:Op maandag 8 februari 2010 16:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat! Ik ga een kat adopteren bij het asiel hier in de buurt
Ik was vanmiddag heengegaan met een tas vol met spullen (op internet stond dat ze bleek, sponsjes, knabbels enzovoorts nodig hadden, dus die had ik voor ze meegebracht) en gevraagd of ik een kat kon adopteren.. Maar daarvoor moet ik iemand bellen en dat kan vanavond pas. Hij of zij komt niet hier naar huis hoor (mijn ouders zien me aankomen
) maar dan steun je het asiel financieel en kun je het beestje iedere dag komen opzoeken.. Katten die ter adoptie worden aangeboden kunnen niet geplaatst worden bij een baasje doordat ze ziek of wild zijn
Voor een volgende keer, Milleniumquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:39 schreef Tammymara het volgende:
Nee hé, nu heb ik net besteld en nu zie ik die zilverkleurige, tweede van onderste rijdie vind ik OOK mooi
Bedanktquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah oke.
Mooie bestelling RenRen-
Hopelijk is het geen wilde kat, denk niet dat die wil knuffelenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww liev! Dat zijn altijd goede acties, en helemaal leuk als je hem/haar in ieder geval kan gaan knuffelen! Noem je 'm dan China, Nubar of OPI
?
Zelfde hierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef PeRi het volgende:
Mijn vent heeft er gewoon niks over te zeggen.
www.modelsownit.comquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Nune het volgende:
Daph, waar heb je die Models Own besteld?
Same here. En hij vind bij mij alles wel leuk geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef PeRi het volgende:
Mijn vent heeft er gewoon niks over te zeggen.
Dank! Even kijken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.modelsownit.com50% korting dus ik heb me een beetje laten gaan
Had je anderhalve week geleden moeten doen joh! Toen was die 50% kortingsactiequote:
Ik zit nu echt op m'n handen. Mag niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er iemand die samen wil bestellen bij TD?![]()
Ik wil (naja eigenlijk mag ik niet van mezelf) maar 4 lakjes.
Dan vind ik de verzendkosten een beetje duur.
Ik wil ook 4 lakjes met totaalbedrag (zonder VK van $20.08, hoeveel moet ik dan in ¤ betalen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar woon jij?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
volgens wisselkoersen.nl ¤14,68, dan dus nog 9dollar verzendkosten erbijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil ook 4 lakjes met totaalbedrag (zonder VK van $20.08, hoeveel moet ik dan in ¤ betalen?.
Zit een beetje krap dus vandaar.
In Boxtel! Gehucht tussen Eindhoven Den Bosch en Tilburgquote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar woon jij?Ik wil er ééntje.
Als dat kan. Voor mijn moeder.
Daar ben ik weleens geweestquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Boxtel! Gehucht tussen Eindhoven Den Bosch en Tilburg
$18 verzendkosten is toch t/m 9 lakjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweestMaar kan ik meedoen voor één lakje? Of wil je bij 8 blijven?
Ja, klopt. Als het kan, ben je mijn heldin.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
$18 verzendkosten is toch t/m 9 lakjes?
Dan zou het wel kunnen
Maakt niet uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Nieners het volgende:
Hmm ik doe het maar niet, zit er te krap voor.
Had gehoopt dat het iets cheaper zou zijn *ja, gierigheid*
Komt vriendlief net online... dat ie z'n haar zwart heeft geverfd (hij is/was blond).
Ik hoop hard dat het een grap is.
Jaaaa ik wil Suzi Skies in the Pyrenees suedequote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten we gelijk gegevens uitwisselen? OF wacht je liever even?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Iemand anders die nog mee wil doen? Er is nog plaats voor 4 lakjes!
Als ik morgen ga kijken, moet die dan ook mee voor je?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf ik had voor mezelf ook Goddess on Stage mee moeten nemen bij H&M
Doorgeven wat je wilt hebben .quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef miss--moana het volgende:
Aaahh das wel heel lief!
Ik heb alleen nog nooit aan zoiets meegedaan (een gezamelijke bestelling) dus zou iemand me de ''How to do'' kunnen vertellen)
Leuk! Lubu Heels is echt heel fijn! Ik wacht ook op de suedes. Suzi en Jacques.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lijstje voor TD:
Opi Ink suede
Suzi skies in the pyrenees suede
China glaze techno
China glaze lubu heels
quote:Put Happy Birthday Emma in the comments of your ocnailart order before 2/14/10 and get a free image plate holder! Emma is turning 12!!! Yay!
Je was me voorquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Joysa het volgende:
Aanbieding op veelnagels.nl :
China glaze lakjes voor 6,60 ipv 6,95 + valentijnsverassing bij elke bestelling.
In het overzicht voordat je betaalt, of als je een bevestiging krijgt via e-mail, in die e-mailquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb net betaald met paypal!
Kan iemand vertellen waar ik de paypalkoers kan vinden? Dan ga ik straks even uitrekenen wat ik van iedereen krijg
Ik stond er zelf een beetje van te kijken, dat dat cameratje zoiets kon.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi![]()
Is inderdaad een goede foto geworden.
Mooie kleur!quote:
Ohhh zoooo mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Heb 'm zelf ook.![]()
[ afbeelding ]
Gisteren nog even snel gedaan..
tof!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Heb 'm zelf ook.![]()
[ afbeelding ]
welke welke welke?quote:
Mooi Obli! Even snel zegt ze dan!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Heb 'm zelf ook.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt een PM!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe maar allen PM-en!
Ik gil wel als er iets niet lukt met de bestelling
Ik vind de rigdefiller van Etos zeer primaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb jullie advies nodig: wat is een beetje een goede basecoat? Die ik nu heb is bijna op en ik wil mijn ogen altijd openhouden voor iets beters dan nu. Ik heb nu Zoya Get Even Basecoat
vooral een hoop glitterquote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef Nune het volgende:
Nette nagels Mss! En een leuke buit!![]()
Kleintje, wat heb je besteld?
Ik ga nu ook bij TD bestellen - ik kan wel wachten op mijn loon aan het einde van de maand maar het geld is er nu toch al. Ja, de HK collectie heeft het weer gedaan hoor.
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vooral een hoop glitter)
en daph, heb inplaats van periwinkle toch maar CCL wild at heart genomen
omg net swatches gezien, die is echt mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mad about you! Er zijn er nog drie met holoGeen regenboog effect heur, maar wel mooi
welke zijn nog meer holo dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mad about you! Er zijn er nog drie met holoGeen regenboog effect heur, maar wel mooi
Euhm een zilveren en een rode in ieder geval.. Moet ik even opzoeken! Het zijn andere flesjes, rechthoeking, dus niet zo'n flesje als waar Bella's Choice in zit. Ik had deze nog nooit gezienquote:
Ik heb hem gewoon uit de winkel! Ze hingen niet bij de gewone lakken, maar aan de andere kant en ik kon er alleen bij als ik op mijn hurken/knieën ging zitten (wat ik dus uiteraard gedaan hebquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg net swatches gezien, die is echt mooi!
Is die nog in de winkel te koop en zo nee hoe ben je er dan aan gekomen?
Sparkling*nails op eBay. Goede ervaringen mee, daar besteld naar aanleiding van goede ervaringen van MiMuquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Nune het volgende:
Waar bestellen jullie Zoya? En wat is je ervaring daarmee?
WOOOOOOW ik wil ze allemaal!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Sinful Senorita (rood/donkerroze, beetje dezelfde kleur als Diamond Cosmetics Sparkling Cherry)
You Rock my world (zilver)
Creme de la Creme (goud/zandkleurig?)
Mad About you (grijs/dusty purple)
Swatches: http://theedgeofsanity.org/?p=1315 (Mad About You is lang niet zo paars op mijn nagels)
Vandaagquote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOOOOOOW ik wil ze allemaal!
Ik ga morgen na mijn werk gelijk even naar de h&m![]()
Wanneer heb jij die Mad about you gekocht? Heb namelijk het idee dat geen nieuwe collectie is?
Waaaaaaaaa!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vandaag(ik was op zoek naar Bella's Choice voor het meisje waarmee ik swap en eentje voor mezelf, maar die hadden ze niet en toen zag ik deze hangen.. Ik wil die rode ook
)
Even koekeloeren, sla ik hem meteen even op. Bedankt!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sparkling*nails op eBay. Goede ervaringen mee, daar besteld naar aanleiding van goede ervaringen van MiMu
Amsterdam Kalverstraat!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaa!
bij welke h&m ben je geweest dan?
welke wil je? ik ga woensdag eens naar de h&m's hier in Utrechtquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef PeRi het volgende:
Neem die ene ook voor mij mee dan! Iemand! *hulp*
Als Mad about You er dan nog is.. wil je die dan 1 voor mij meenemenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam Kalverstraat!
Misschien ga ik morgen terug, want dan komt als het goed is Bella's Choice weerEn kan ik gelijk Sinful Señorita meenemen
Ze zijn wel duurder dan de andere lakken, 4,90 ipv 3,95 per flesje
Als ze iets niet heeft in haar shop, kun je haar een berichtje/mailtje sturen om te vragen of ze het bestelt en als ze dat kan dan doet ze dat voor jequote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Even koekeloeren, sla ik hem meteen even op. Bedankt!
he daar was ik za-dag , hangen ze in zo;n zakje aan de andere kant van de andere lakjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam Kalverstraat!
Misschien ga ik morgen terug, want dan komt als het goed is Bella's Choice weerEn kan ik gelijk Sinful Señorita meenemen
Als je Bella's Choice vindt, laat het dan even weten! Sla maar in! Hier zijn genoeg fansquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
welke wil je? ik ga woensdag eens naar de h&m's hier in Utrecht![]()
ohja gele nagellak zonder base coat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat doen we niet nog eens..
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
he daar was ik za-dag , hangen ze in zo;n zakje aan de andere kant van de andere lakjes?
dan heb ik mad in mijn handen gehadvond ze alleen te duur
helemaal omdat ik geen swatches had gezien
Das goed! Zal er wel nog zijn hoor, hing best veel! Niet zo gek ook, ze hangen bijna op de grondquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als Mad about You er dan nog is.. wil je die dan 1 voor mij meenemen?
Sinful Senorita - de rode/roze alsjeblieftquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
omg!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam Kalverstraat!
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
he daar was ik za-dag , hangen ze in zo;n zakje aan de andere kant van de andere lakjes?
dan heb ik mad in mijn handen gehad
Tegenover de Australianquote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg!
Daar was ik gvd afgelopen weekend nog![]()
![]()
![]()
welke in de Kalverstraat trouwens?
Want anders ga ik mijneven lvragen of hij ze wil halen voor me (hij woont er).
En morgen ga ik zelf even naar de h&m in R'dam en/of Den Haag
kee ik ga kijken voor jullie dames, geef even een gil welke en wie, dan maak ik even een lijstjequote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je Bella's Choice vindt, laat het dan even weten! Sla maar in! Hier zijn genoeg fans
http://theedgeofsanity.org/?p=1315 (MaY is niet zó paars, meer grijs/dusty)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Mirjam het volgende:
zijn er al swatches van die H&M lakken dan?
ik zag ze vorige week al hangen, niet echt uitgebreid bekeken helaas
ik vond ze duurquote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja daar! Ik had alleen Mad about You meegenomen, dacht "Met grijs/paars kun je niet de mist in gaan!" whehe.
Je gaat woensdag toch? Ik ga morgen even hier kijken nog (volgens de verkoopster komt er morgen weer binnen! Maar ze zei er ook bij dat er een ware run op "die lichtblauwe lak" is en dat het binnen een paar uur is uitverkochtquote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee ik ga kijken voor jullie dames, geef even een gil welke en wie, dan maak ik even een lijstje
Liberty Girlquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vond ze duurhelemaal omdat ik geen ervaring met h&m had zag wel een periwinkle look a like achtige, mooie kleur alleen zaten er hele rare donkerblauwe vlekken in het potje, en met schudden ging t niet weg..
Ik ga ook kijken bij die in Utrecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zit het ook in precies die flesjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://theedgeofsanity.org/?p=1315 (MaY is niet zó paars, meer grijs/dusty)
Yesquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit het ook in precies die flesjes?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Liberty GirlDie heb ik ook in mijn handen gehad, maar weer teruggehangen om dezelfde reden.
ah, dan heb ik ze toch niet gezien.quote:
Ik die Mad about You please!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee ik ga kijken voor jullie dames, geef even een gil welke en wie, dan maak ik even een lijstje
Vreemd? Al die flesjes hadden hetzelfde, heb namelijk de rekjes leeggeplukt om te kijken of er eentje tussen zat waarbij de blauwe vlekken weggingen, maar nee..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen blauwe vlekken, da's ook raar!
DIe holos waren er al van de zomer en toen heb ik ze laten liggen omdat ik ze niet holo genoeg vond, maar ze zijn idd best leuk ja
Balen! Moet ik wat voor je meenemen morgen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dan heb ik ze toch niet gezien.
maar nu wil ik ze
zo frustrerend, wij hebben hier 3 hm's, maar geen enkele die make up verkoopt
hmm dan kijk ik hier in Utrecht nog ff want ik vond de kleur zo mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen blauwe vlekken, da's ook raar!
DIe holos waren er al van de zomer en toen heb ik ze laten liggen omdat ik ze niet holo genoeg vond, maar ze zijn idd best leuk ja
nee, ik ga binnenkort wel ff naar den haag, daar zit wel zo'n h&m, thanks anywayquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Balen! Moet ik wat voor je meenemen morgen?
Mavalalalalakken haha, leuk woord als je stottertquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Daph_ het volgende:
YW Mirjam
MissJ ik zie ze wel eens staan als ik bij de Douglas ben maar heb zelf geen Mavalalakken..
Whehe nu je het zegtquote:Op maandag 8 februari 2010 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mavalalalalakken haha, leuk woord als je stottert.
Ik heb er een paar van douglas,fijne lakjes op zich maar vind ze wel snel stroperig worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:19 schreef MissJ het volgende:
iemand ervaring met het Zwitserse merk lak Mavala?
Deze gaat inderdaad wel héééél erg snelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
dames jullie beseffen toch wel dat dit topic vanochtend pas geopend is he![]()
ik heb nagelolie op, jullie zouden me zwarte toetsenbord nu eens moeten zien
hmmm ok.. en qua kleuren? Zo op die site lijkt het alsof ze best wel veel kleuren hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb er een paar van douglas,fijne lakjes op zich maar vind ze wel snel stroperig worden.
Je hebt niet eens meer de OP geüpdatequote:Op maandag 8 februari 2010 21:33 schreef Kleintje19 het volgende:
dames jullie beseffen toch wel dat dit topic vanochtend pas geopend is he![]()
ik heb nagelolie op, jullie zouden me zwarte toetsenbord nu eens moeten zien
Die eerstequote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef Guess. het volgende:
Lakjes afgelopen week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met matte topcoat
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
Ze hebben wel mooie kleurtjes hoor MissJ,vaak hebben ze zo'n display op de bali staan
mjah ik wilde er niet zoveel foto's inzetten, is zo zonde van de korte OPquote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt niet eens meer de OP geüpdate..
[..]
Die eerste.
die heb ik ook! Maar nog niet op gedaan, ga ik van de week maar eens doenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:42 schreef Guess. het volgende:
Lakjes afgelopen week.
[ afbeelding ]
Ze hebben wel mooie kleurtjes hoor MissJ,vaak hebben ze zo'n display op de bali staan
Aaaah fuck. I want.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 22:42 schreef Daph_ het volgende:
Ladies! De nieuwe Essence collectie![]()
http://www.lushiousbeauty(...)ollectie/#more-19966
Is nog niet bekend of het naar NL komt overigens.
Hoh, ik wil de glitters en fruitjes en stempelsjablonen. Tjongejonge.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
Ladies! De nieuwe Essence collectieMet steentjes! En lakjes! En stickers! En FIMO!!!
![]()
las het vorige week al, de lakjes vind ik niet interessant en de nail art heb je op ebay waaaaay goedkoper en veul meerquote:Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
Ladies! De nieuwe Essence collectieMet steentjes! En lakjes! En stickers! En FIMO!!!
![]()
Ooooh, ik wil het allemaalquote:Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
![]()
alle leukde dingen iddquote:Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef Nieners het volgende:
Die nieuwe collectie.......... Wat komt hier niet uit?
Zeker weer alle leuke dingen. Ik ga lekker naar bed dames! Slaap lekker allemaal.
Op de foto zie je het niet goed maar ik vind em erg goedquote:Op maandag 8 februari 2010 22:39 schreef kieskleurig het volgende:
@ Guess hoe is de matte topcoat van Diamond cosmetics?
want want want!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
![]()
ik zeg; allemaal mailen en erop aan dringen dat ze iedere collectie oppikkenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef PeRi het volgende:
IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET KUTKRUIDVAT!!!!!!!!!!
lekker hysterischquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
En nu de paarse glitterlak! Ik vind de blauwe mooier maar deze is ook niet gek.
[ afbeelding ]
Cool! En die Essence collectiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
dat grapje is ook echt nog nooit gemaakt, hoe kóm je er op!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[ afbeelding ]
Achterstallig onderhoud
hijs tof! ik had hem vorige week op met als basis monarch van DC, en ik haalde me broer op en s'avonds in de lantaarn lampen zegt ie ineens ohhh je nagels wat coolquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het hier mee eens!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zeg; allemaal mailen en erop aan dringen dat ze iedere collectie oppikken
whehehe ik heb hetzelfde!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik wil naar de h&m maar in plaats daarvan zit ik op t werk
Laten we dat maar doen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen we 1 standaard mailtje opstellen?
Jaaa, hilarisch!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat grapje is ook echt nog nooit gemaakt, hoe kóm je er op!
Getekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/essence/
Heb 'm geretweet & zal hem tekenen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:57 schreef Debsterr het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/essence/
Misschien dat de dames met blogs deze link daar ok op willen zetten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |