welke zijn nog meer holo dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mad about you! Er zijn er nog drie met holoGeen regenboog effect heur, maar wel mooi
Euhm een zilveren en een rode in ieder geval.. Moet ik even opzoeken! Het zijn andere flesjes, rechthoeking, dus niet zo'n flesje als waar Bella's Choice in zit. Ik had deze nog nooit gezienquote:
Ik heb hem gewoon uit de winkel! Ze hingen niet bij de gewone lakken, maar aan de andere kant en ik kon er alleen bij als ik op mijn hurken/knieën ging zitten (wat ik dus uiteraard gedaan hebquote:Op maandag 8 februari 2010 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg net swatches gezien, die is echt mooi!
Is die nog in de winkel te koop en zo nee hoe ben je er dan aan gekomen?
Sparkling*nails op eBay. Goede ervaringen mee, daar besteld naar aanleiding van goede ervaringen van MiMuquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Nune het volgende:
Waar bestellen jullie Zoya? En wat is je ervaring daarmee?
WOOOOOOW ik wil ze allemaal!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
Sinful Senorita (rood/donkerroze, beetje dezelfde kleur als Diamond Cosmetics Sparkling Cherry)
You Rock my world (zilver)
Creme de la Creme (goud/zandkleurig?)
Mad About you (grijs/dusty purple)
Swatches: http://theedgeofsanity.org/?p=1315 (Mad About You is lang niet zo paars op mijn nagels)
Vandaagquote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
WOOOOOOW ik wil ze allemaal!
Ik ga morgen na mijn werk gelijk even naar de h&m![]()
Wanneer heb jij die Mad about you gekocht? Heb namelijk het idee dat geen nieuwe collectie is?
Waaaaaaaaa!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vandaag(ik was op zoek naar Bella's Choice voor het meisje waarmee ik swap en eentje voor mezelf, maar die hadden ze niet en toen zag ik deze hangen.. Ik wil die rode ook
)
Even koekeloeren, sla ik hem meteen even op. Bedankt!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sparkling*nails op eBay. Goede ervaringen mee, daar besteld naar aanleiding van goede ervaringen van MiMu
Amsterdam Kalverstraat!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaa!
bij welke h&m ben je geweest dan?
welke wil je? ik ga woensdag eens naar de h&m's hier in Utrechtquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef PeRi het volgende:
Neem die ene ook voor mij mee dan! Iemand! *hulp*
Als Mad about You er dan nog is.. wil je die dan 1 voor mij meenemenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam Kalverstraat!
Misschien ga ik morgen terug, want dan komt als het goed is Bella's Choice weerEn kan ik gelijk Sinful Seņorita meenemen
Ze zijn wel duurder dan de andere lakken, 4,90 ipv 3,95 per flesje
Als ze iets niet heeft in haar shop, kun je haar een berichtje/mailtje sturen om te vragen of ze het bestelt en als ze dat kan dan doet ze dat voor jequote:Op maandag 8 februari 2010 20:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Even koekeloeren, sla ik hem meteen even op. Bedankt!
he daar was ik za-dag , hangen ze in zo;n zakje aan de andere kant van de andere lakjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam Kalverstraat!
Misschien ga ik morgen terug, want dan komt als het goed is Bella's Choice weerEn kan ik gelijk Sinful Seņorita meenemen
Als je Bella's Choice vindt, laat het dan even weten! Sla maar in! Hier zijn genoeg fansquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
welke wil je? ik ga woensdag eens naar de h&m's hier in Utrecht![]()
ohja gele nagellak zonder base coat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat doen we niet nog eens..
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
he daar was ik za-dag , hangen ze in zo;n zakje aan de andere kant van de andere lakjes?
dan heb ik mad in mijn handen gehadvond ze alleen te duur
helemaal omdat ik geen swatches had gezien
Das goed! Zal er wel nog zijn hoor, hing best veel! Niet zo gek ook, ze hangen bijna op de grondquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als Mad about You er dan nog is.. wil je die dan 1 voor mij meenemen?
Sinful Senorita - de rode/roze alsjeblieftquote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
omg!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Amsterdam Kalverstraat!
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
he daar was ik za-dag , hangen ze in zo;n zakje aan de andere kant van de andere lakjes?
dan heb ik mad in mijn handen gehad
Tegenover de Australianquote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
omg!
Daar was ik gvd afgelopen weekend nog![]()
![]()
![]()
welke in de Kalverstraat trouwens?
Want anders ga ik mijneven lvragen of hij ze wil halen voor me (hij woont er).
En morgen ga ik zelf even naar de h&m in R'dam en/of Den Haag
kee ik ga kijken voor jullie dames, geef even een gil welke en wie, dan maak ik even een lijstjequote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je Bella's Choice vindt, laat het dan even weten! Sla maar in! Hier zijn genoeg fans
http://theedgeofsanity.org/?p=1315 (MaY is niet zó paars, meer grijs/dusty)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Mirjam het volgende:
zijn er al swatches van die H&M lakken dan?
ik zag ze vorige week al hangen, niet echt uitgebreid bekeken helaas
ik vond ze duurquote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja daar! Ik had alleen Mad about You meegenomen, dacht "Met grijs/paars kun je niet de mist in gaan!" whehe.
Je gaat woensdag toch? Ik ga morgen even hier kijken nog (volgens de verkoopster komt er morgen weer binnen! Maar ze zei er ook bij dat er een ware run op "die lichtblauwe lak" is en dat het binnen een paar uur is uitverkochtquote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee ik ga kijken voor jullie dames, geef even een gil welke en wie, dan maak ik even een lijstje
Liberty Girlquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vond ze duurhelemaal omdat ik geen ervaring met h&m had zag wel een periwinkle look a like achtige, mooie kleur alleen zaten er hele rare donkerblauwe vlekken in het potje, en met schudden ging t niet weg..
Ik ga ook kijken bij die in Utrecht.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zit het ook in precies die flesjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://theedgeofsanity.org/?p=1315 (MaY is niet zó paars, meer grijs/dusty)
Yesquote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit het ook in precies die flesjes?
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Liberty GirlDie heb ik ook in mijn handen gehad, maar weer teruggehangen om dezelfde reden.
ah, dan heb ik ze toch niet gezien.quote:
Ik die Mad about You please!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kee ik ga kijken voor jullie dames, geef even een gil welke en wie, dan maak ik even een lijstje
Vreemd? Al die flesjes hadden hetzelfde, heb namelijk de rekjes leeggeplukt om te kijken of er eentje tussen zat waarbij de blauwe vlekken weggingen, maar nee..quote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen blauwe vlekken, da's ook raar!
DIe holos waren er al van de zomer en toen heb ik ze laten liggen omdat ik ze niet holo genoeg vond, maar ze zijn idd best leuk ja
Balen! Moet ik wat voor je meenemen morgen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dan heb ik ze toch niet gezien.
maar nu wil ik ze
zo frustrerend, wij hebben hier 3 hm's, maar geen enkele die make up verkoopt
hmm dan kijk ik hier in Utrecht nog ff want ik vond de kleur zo mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Die van mij heeft geen blauwe vlekken, da's ook raar!
DIe holos waren er al van de zomer en toen heb ik ze laten liggen omdat ik ze niet holo genoeg vond, maar ze zijn idd best leuk ja
nee, ik ga binnenkort wel ff naar den haag, daar zit wel zo'n h&m, thanks anywayquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Balen! Moet ik wat voor je meenemen morgen?
Mavalalalalakken haha, leuk woord als je stottertquote:Op maandag 8 februari 2010 21:22 schreef Daph_ het volgende:
YW Mirjam
MissJ ik zie ze wel eens staan als ik bij de Douglas ben maar heb zelf geen Mavalalakken..
Whehe nu je het zegtquote:Op maandag 8 februari 2010 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mavalalalalakken haha, leuk woord als je stottert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |