Its poppin, Van de Kicks collectie of zoiets?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes!, welke naam heeft die roze? Derde van onder?
Glitter glitter glim glim groen normaal glitter.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:30 schreef Tammymara het volgende:
Of mijn man daar ook zo over denkt?
: Je doet maar wat je niet laten kan maar NIET met glitter hé !!
: Nee hoor!
: En die lelijke bijna lichtgevende groene ook niet !!
: Nee hoor!
: Dan vind ik alles best! Leef je uit...
: oooooooooooooooooké!
(Die groene is niet lelijk en die glitter heb ik over het hoofd gezien)
Oh datquote:
quote:
Ja je zei het op Twitterquote:Op maandag 8 februari 2010 16:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Ja pff zit nog in Utrecht alles in dozen te proppen, heb meer spullen dan ik dacht, en kwam ook nog een stuk of 15 nagellakjes tegen in wat hoeken en kieren![]()
Morgen hopelijk alles klaar!!
Ziet eruit als Re-freshmintquote:Op maandag 8 februari 2010 16:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Die mintgroene van CG, hoe heet die?
mijn volgende order gaat namelijk vooral uit CG bestaan
Re-fresh mintquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:34 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Die mintgroene van CG, hoe heet die?
mijn volgende order gaat namelijk vooral uit CG bestaan
Thanksquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:37 schreef PeRi het volgende:
Goeie bestellingen Tammy en Ren!
De oranje van Essence Show Your Feet, MissJ!.
Dank jequote:
Ok, die ga ik sowieso even zoeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef PeRi het volgende:
Goeie bestellingen Tammy en Ren!
De oranje van Essence Show Your Feet, MissJ!.
Ja maar, Ja maar....quote:Op maandag 8 februari 2010 16:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Glitter glitter glim glim groen normaal glitter.
Hmm, succes
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok, die ga ik sowieso even zoeken.
Dank voor de tip
Ah oke.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Its poppin, Van de Kicks collectie of zoiets?
Aww lievquote:Op maandag 8 februari 2010 16:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat! Ik ga een kat adopteren bij het asiel hier in de buurt
Ik was vanmiddag heengegaan met een tas vol met spullen (op internet stond dat ze bleek, sponsjes, knabbels enzovoorts nodig hadden, dus die had ik voor ze meegebracht) en gevraagd of ik een kat kon adopteren.. Maar daarvoor moet ik iemand bellen en dat kan vanavond pas. Hij of zij komt niet hier naar huis hoor (mijn ouders zien me aankomen
) maar dan steun je het asiel financieel en kun je het beestje iedere dag komen opzoeken.. Katten die ter adoptie worden aangeboden kunnen niet geplaatst worden bij een baasje doordat ze ziek of wild zijn
Voor een volgende keer, Milleniumquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:39 schreef Tammymara het volgende:
Nee hé, nu heb ik net besteld en nu zie ik die zilverkleurige, tweede van onderste rijdie vind ik OOK mooi
Bedanktquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 16:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah oke.
Mooie bestelling RenRen-
Hopelijk is het geen wilde kat, denk niet dat die wil knuffelenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww liev! Dat zijn altijd goede acties, en helemaal leuk als je hem/haar in ieder geval kan gaan knuffelen! Noem je 'm dan China, Nubar of OPI
?
Zelfde hierquote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef PeRi het volgende:
Mijn vent heeft er gewoon niks over te zeggen.
www.modelsownit.comquote:Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Nune het volgende:
Daph, waar heb je die Models Own besteld?
Same here. En hij vind bij mij alles wel leuk geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef PeRi het volgende:
Mijn vent heeft er gewoon niks over te zeggen.
Dank! Even kijken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.modelsownit.com50% korting dus ik heb me een beetje laten gaan
Had je anderhalve week geleden moeten doen joh! Toen was die 50% kortingsactiequote:
Ik zit nu echt op m'n handen. Mag niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er iemand die samen wil bestellen bij TD?![]()
Ik wil (naja eigenlijk mag ik niet van mezelf) maar 4 lakjes.
Dan vind ik de verzendkosten een beetje duur.
Ik wil ook 4 lakjes met totaalbedrag (zonder VK van $20.08, hoeveel moet ik dan in ¤ betalen?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar woon jij?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
volgens wisselkoersen.nl ¤14,68, dan dus nog 9dollar verzendkosten erbijquote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik wil ook 4 lakjes met totaalbedrag (zonder VK van $20.08, hoeveel moet ik dan in ¤ betalen?.
Zit een beetje krap dus vandaar.
In Boxtel! Gehucht tussen Eindhoven Den Bosch en Tilburgquote:Op maandag 8 februari 2010 17:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar woon jij?Ik wil er ééntje.
Als dat kan. Voor mijn moeder.
Daar ben ik weleens geweestquote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Boxtel! Gehucht tussen Eindhoven Den Bosch en Tilburg
$18 verzendkosten is toch t/m 9 lakjes?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweestMaar kan ik meedoen voor één lakje? Of wil je bij 8 blijven?
Ja, klopt. Als het kan, ben je mijn heldin.quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
$18 verzendkosten is toch t/m 9 lakjes?
Dan zou het wel kunnen
Maakt niet uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Nieners het volgende:
Hmm ik doe het maar niet, zit er te krap voor.
Had gehoopt dat het iets cheaper zou zijn *ja, gierigheid*
Komt vriendlief net online... dat ie z'n haar zwart heeft geverfd (hij is/was blond).
Ik hoop hard dat het een grap is.
Jaaaa ik wil Suzi Skies in the Pyrenees suedequote:Op maandag 8 februari 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeten we gelijk gegevens uitwisselen? OF wacht je liever even?quote:Op maandag 8 februari 2010 @ 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Iemand anders die nog mee wil doen? Er is nog plaats voor 4 lakjes!
Als ik morgen ga kijken, moet die dan ook mee voor je?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
Hmpf ik had voor mezelf ook Goddess on Stage mee moeten nemen bij H&M
Doorgeven wat je wilt hebben .quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef miss--moana het volgende:
Aaahh das wel heel lief!
Ik heb alleen nog nooit aan zoiets meegedaan (een gezamelijke bestelling) dus zou iemand me de ''How to do'' kunnen vertellen)
Leuk! Lubu Heels is echt heel fijn! Ik wacht ook op de suedes. Suzi en Jacques.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn lijstje voor TD:
Opi Ink suede
Suzi skies in the pyrenees suede
China glaze techno
China glaze lubu heels
quote:Put Happy Birthday Emma in the comments of your ocnailart order before 2/14/10 and get a free image plate holder! Emma is turning 12!!! Yay!
Je was me voorquote:Op maandag 8 februari 2010 18:20 schreef Joysa het volgende:
Aanbieding op veelnagels.nl :
China glaze lakjes voor 6,60 ipv 6,95 + valentijnsverassing bij elke bestelling.
In het overzicht voordat je betaalt, of als je een bevestiging krijgt via e-mail, in die e-mailquote:Op maandag 8 februari 2010 18:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb net betaald met paypal!
Kan iemand vertellen waar ik de paypalkoers kan vinden? Dan ga ik straks even uitrekenen wat ik van iedereen krijg
Ik stond er zelf een beetje van te kijken, dat dat cameratje zoiets kon.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi![]()
Is inderdaad een goede foto geworden.
Mooie kleur!quote:
Ohhh zoooo mooiquote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Heb 'm zelf ook.![]()
[ afbeelding ]
Gisteren nog even snel gedaan..
tof!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Heb 'm zelf ook.![]()
[ afbeelding ]
welke welke welke?quote:
Mooi Obli! Even snel zegt ze dan!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie kleur!
Heb 'm zelf ook.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt een PM!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe maar allen PM-en!
Ik gil wel als er iets niet lukt met de bestelling
Ik vind de rigdefiller van Etos zeer primaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb jullie advies nodig: wat is een beetje een goede basecoat? Die ik nu heb is bijna op en ik wil mijn ogen altijd openhouden voor iets beters dan nu. Ik heb nu Zoya Get Even Basecoat
vooral een hoop glitterquote:Op maandag 8 februari 2010 19:48 schreef Nune het volgende:
Nette nagels Mss! En een leuke buit!![]()
Kleintje, wat heb je besteld?
Ik ga nu ook bij TD bestellen - ik kan wel wachten op mijn loon aan het einde van de maand maar het geld is er nu toch al. Ja, de HK collectie heeft het weer gedaan hoor.
Ga je geen spijt van krijgenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vooral een hoop glitter)
en daph, heb inplaats van periwinkle toch maar CCL wild at heart genomen
omg net swatches gezien, die is echt mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mad about you! Er zijn er nog drie met holoGeen regenboog effect heur, maar wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |