Daar ging mijn ice tea over het toetsenbord!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef puntoortje het volgende:
tvp envoor alle mooie nagels incl. de teentjes
zitten we niet stiekem al op nummer 56?
why? het is gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Oke, met het risico een zeikwijf te zijn... dit is deel 56...![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
why? het is gewoon de waarheid
heb 't al anagepast
onzin. moet je niet denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super!
(ik denk snel dat ik zeik...)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super!
(ik denk snel dat ik zeik...)
Huuuuuh, die raspberry smoothie heb ik hier ook liggen (nog niet opgehad) maar hij is heul donkerpaarsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag zag ik bij de Kruidvat in Muiden 2 vreemde flesjes lak staan van Essence, maar wel 2 hele mooie kleuren! Waren de laatste 2 die er stonden, de lijn heet Creamylicious ofzo, nr 02 Raspberry Smoothie en 04 Iced Chai Latte. Volgens mij van een oudere limited edition lijn, als ik de plaatjes op internet tegenkom.
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
Raspberry Smoothie, ik heb hem nog niet opgedaan maar hij lijkt in het potje en op het kwastje veel paarser dan op het plaatje
[ afbeelding ]
En dat voor maar 90 ct per flesje.
Ja ik vond de swatch echt niet overeenkomen met het flesje, eerder met een andere kleur uit die lijn, de Wild Berry Sorbet. Ik moet hem volgende week maar eens testen zodra ik mijn bruin zat benquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Huuuuuh, die raspberry smoothie heb ik hier ook liggen (nog niet opgehad) maar hij is heul donkerpaars
Oeh... die rooiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag zag ik bij de Kruidvat in Muiden 2 vreemde flesjes lak staan van Essence, maar wel 2 hele mooie kleuren! Waren de laatste 2 die er stonden, de lijn heet Creamylicious ofzo, nr 02 Raspberry Smoothie en 04 Iced Chai Latte. Volgens mij van een oudere limited edition lijn, als ik de plaatjes op internet tegenkom.
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
Raspberry Smoothie, ik heb hem nog niet opgedaan maar hij lijkt in het potje en op het kwastje veel paarser dan op het plaatje
[ afbeelding ]
Why? Dat lukt mij ook prima met mijn lange nagelsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:41 schreef Empathologica het volgende:
Gister m'n duimnagels en wijsvingers er af gesnoeid omdat ik lenzen kreeg
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook, ik doe het met mn vinger, niet mn nagel hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Why? Dat lukt mij ook prima met mijn lange nagels.
Die zijn niet echt! Ik zeg het je! Ik zeg het je! Ik zeg het je!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:41 schreef Empathologica het volgende:
En ik kan echt uren blijven kwijlen over die nagels van snkr
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:20 schreef Mirjam het volgende:
het idee was leuk, de uitvoering 3 x kut:
[ afbeelding ]
overigens is strawberry fields van china glaze wel heel erg mooi![]()
daarna maar gegaan voor lincoln park after dark suede
[ afbeelding ]
hij lakte alleen wel vet kut. na 1 hand ff wat druppels verdunnen erin gedaan, dat ging al een stuk beter
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
Nou na al dat gedoe van vandaag heb ik maar een andere gelakt.
Wel een hele mooie vind ik, al zeg ik het zelf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nfu-Oh nr. 64 zonder topcoat.
Mooooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
senksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef Guess. het volgende:
Die tenen met flesjes van zoeperzazke![]()
Mirjam je nagels zijn wel mooi zo hoor met de acryl/gel staat mooi dat wat langere
mooi, ik ben gek op holo'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een halve bouwvakker met nagels..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Godskolere? Je bent een dame!
Mooi.
Wauw!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waaauww! wat is het merk en waar heb je die gekocht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo even weer bijgelezen![]()
Bernies, mooie haul zeg! Vooral die grape going, *jaloers*
Mirjam, die suede staat je goed!
Puckzzz jou krijg ik nog wel,Beetje mijn onschuldige nagels zwart maken
![]()
Empathologica is gewoon heel lief!![]()
![]()
En mam, als je die holo toevallig kwijt bent, ik weet van niks![]()
Nou, ik zag dat we in deel 56 zitten, dus hier is Nfu Oh #56
[ afbeelding ]
*jaloers*quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo even weer bijgelezen![]()
Bernies, mooie haul zeg! Vooral die grape going, *jaloers*
Mirjam, die suede staat je goed!
Puckzzz jou krijg ik nog wel,Beetje mijn onschuldige nagels zwart maken
![]()
Empathologica is gewoon heel lief!![]()
![]()
En mam, als je die holo toevallig kwijt bent, ik weet van niks![]()
[ afbeelding ]
Erg is dat he? Alles er maar weer af even straks nog een keertje proberen?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb net 2 pogingen gedaan tot lakken maar het is niet mijn dag vandaag
oeh geweldigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh wauw!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lak de tenen nu ook niet. Mij te koud om ze uit de sokken te halen, te lakken en dan ook nog te moeten laten drogen!!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Vraag door de foto' in de OP; lakken jullie nu in de winter je teennagels ook?
Of alleen in de zomer? Is het dan dezelfde kleur of juist niet?
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Ook een heel fijn kleurtje!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb ook wel 's dagen dat 't gewoon niet wil, op een gegeven moment heb je dan restjes van 5 kleuren op je nagels, en niks smeert meer lekker haha..
Thanks ladies![]()
Bernies, ik heb er Nfu Oh #123 onder gedaanOp zichzelf is #56 lang niet zo mooi, veel te sheer
![]()
#123:
[ afbeelding ]
Hij is wel minder teal-ig in het echt
Ik lak mijn teennagels wel, altijd al gedaan (bij het gebrek aan vingernagels). Mijn teennagels hebben nu een andere kleur dan mijn vingernagels, maar in de zomer ga ik ze toch wel hetzelfde lakken denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Leuk! Ik vind jouw nagels ook al zo mooi!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn site een beetje aangepast. nail-art van gewone lakjes onderscheden.
http://www.puckzzz.nl/Nails/
Nu kan het grote swatchen beginnen, maar ik ben nog zo blij met mijn 2True kleurtje dat ik dat vandaag niet ga doen
Ik lak ze eigenlijk altijd wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Leuk al die foto's van je creaties... Ook erg leuke kleurtjes bij zeg!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Nu kan het grote swatchen beginnen, maar ik ben nog zo blij met mijn 2True kleurtje dat ik dat vandaag niet ga doen
Ik heb ook pas een potje gekocht maar krijg nog steeds niet het beoogde resultaatquote:Op zondag 10 januari 2010 12:47 schreef Burdie het volgende:
Ik heb onlangs krackpolish besteld, dat is nagellak dat zou moeten 'breken' om dit effect te krijgen:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring?
Mooie lay out hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Welke wil je? Ik doe vandaag of morgen een TD bestelling eruit, en daar kan wel 1 lakje van jou bij. Dan gooi ik hem wel even bij je in de brievenbusquote:Op zondag 10 januari 2010 10:05 schreef m@x het volgende:
Ik ben zo verliefd op die suede lak. Ik lurk al tijden mee in dit topic en elke keer als de suede voorbij komt ga ik spontaan kwijlen. Gisteren het OPI-schap bij de V&D in Den Haag bestormd, maar geen suede te bekennen
Tof!! Ziet er mooi uit, je site!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben erg benieuwd, het kostte vrijwel niets, dus voor een experimentje vond ik het wel kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef romika het volgende:
[..]
Ik heb ook pas een potje gekocht maar krijg nog steeds niet het beoogde resultaat![]()
Ik volg de instructie precies op maar geen positief resultaat, jammergenoeg!
Had nhet ook op een teen gedaan (over een paar oude laagjes heen, probeersels) en toen ik daar de lak van afhaalde had ik ineens wel het crack-effect, maar ja zo hoort het natuurlijk niet.
Misschien zijn er nog anderen bij wie het wel goed gelukt is!
Ik vind 'm mooi in z'n eenvoudquote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of er nog iets op moet maken ofzo...
Ik vind dit ook erg leuk! Welk kleurtje is het?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi Loqi!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Cheapass Longlasting nailpolish van de etosquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg leuk! Welk kleurtje is het?
Goede tip! Die gaat in het Tips 'n Tricks hoekje op mijn site!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef romika het volgende:
Mischien weten jullie dit al maar anders even een tip!!
Als je Konad stempellak gebruikt en het mislukt kan je het verwijderen met alcohol.
Dit tast dan niet je nagellak aan.
Gebruik je echter de niet-Konad stempellak krijg je het er niet met alcohol af.
Tenminste niet de door mij gebruikte lakken tot nu toe, dus misschien dat dit niet perse voor elke lak geldt.
Wat Debster zegt enne morgen kan je er toch ook nog wat opknallen?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar heb je gelijk in, misschien dat ik er morgen idd zwarte lace over stempel, thnx voor t idee Puckzzzquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat Debster zegt enne morgen kan je er toch ook nog wat opknallen?![]()
Wauw!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Ooooeeeh prettyquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Mooi combi hoor Debsterr! I like itquote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooeeeh pretty!
Ik kwam met foto's van de camera halen nog m'n NYE lakje tegen: China Glaze Awaken met Etos Effect Nails (de rozige met glitters).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The shinyness was heeeeel mooi, alleen die grote glitters bleven dus zitten bij het verwijderen. Moest ze eraf wippen met een houten bokkepootje.
Wauw!!! Loves!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Leuk gedaan!!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
Leuk!!!!!!!! Mooi gedaan hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
Vandaag weer zo'n frutseldag.......heb wat uitgeprobeerd maar krijg het helaas niet mooi op de foto.
Toen de batterij leeg en toen een beschadigde lak![]()
Dus toch de eerste foto's genomen.
Duim (niet naar kijken, deze heeft ooit helemaal tussen een deur ingezeten en is ietwat vreemd van model geworden helaas)
Max nails: Black
Wijsvinger: OPI-Shootout at the O.K. coral
Middelvinger: Gosh: 63-Sunset
Ringvinger: BeYu-209
Pink: Herome-W.I.C. Montreal 65
Over alle nagels Nfu-Oh nr. 49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom Juud!!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Juud- het volgende:
*Nieuweling meldt zich*
Ik lees al sinds het begin mee en zoals dat gaat bij de meeste nieuwelingen: ik ben volledig door jullie aangestoken. Normaalgesproken heb ik redelijk tamme kleurtjes op mijn nagels (vnl lichtroze). Dus.. dankzij (?) jullie nu ook voor de wat heftigere kleuren gegaan. In dit geval: donkerblauw. Ik ga even een foto uploaden en dan post ik ff een plaatje hoe het er nu uit ziet.
Welkomquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Juud- het volgende:
*Nieuweling meldt zich*
Ik lees al sinds het begin mee en zoals dat gaat bij de meeste nieuwelingen: ik ben volledig door jullie aangestoken. Normaalgesproken heb ik redelijk tamme kleurtjes op mijn nagels (vnl lichtroze). Dus.. dankzij (?) jullie nu ook voor de wat heftigere kleuren gegaan. In dit geval: donkerblauw. Ik ga even een foto uploaden en dan post ik ff een plaatje hoe het er nu uit ziet.
Leuk! Ik vind die Nfu Oh heel mooi, vooral over de zwarte lak en BeYu.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
Vandaag weer zo'n frutseldag.......heb wat uitgeprobeerd maar krijg het helaas niet mooi op de foto.
Duim (niet naar kijken, deze heeft ooit helemaal tussen een deur ingezeten en is ietwat vreemd van model geworden helaas)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaauw, geef mij je nagelsquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
Bedankt voor het warme welkom!
Ok, komt -ie. Op het schermpje van je fotocamera lijkt het een scherpe foto te zijn en na het uploaden denk je..hmm...
[ afbeelding ]
ok... ik ben jaloersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
Ok, komt -ie. Op het schermpje van je fotocamera lijkt het een scherpe foto te zijn en na het uploaden denk je..hmm...
[ afbeelding ]
LEUK!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
Oooh, wat er op de duim zit, LOVE IT!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie nagels..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Mja.. ik had er 10 gemaakt en alle 10 waren ze even waardeloos onscherpquote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie nagels..![]()
Veel foto's maken en de mooiste eruit kiezen...
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Goede fotospam!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
[..]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.
Even een mega foto post. Eerst de P2 Rich + Nfu oh 51.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de stash op wielen gelakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Miss Sporty nummer 32. Die aan de linkerkant ernaast is een tikje "zachter" maar lakt wel veel fijner vind ik, dat is H&M Blue my Mind.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Juud- het volgende:
Wow debsterr!! Welk lakje is die van het laatste wheel, de 1-na-rechtse??
Oeh leuk, net alsof je bent aangevallen door een katachtigequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Mooiveel Nfu-Oh! de laatste tijd
![]()
Ik ben even niet meer zo tevreden met alle lakjes die ik heb, veel zijn er te dik, klonteren, geen mooie kleurtjes meer.. terwijl ik zoveel heb![]()
Ben sowieso al niet zo vrolijk vandaag.. ben op alles boos, en moet gaan leren voor duitsheb ik al te lang uitgesteld.. bah! En vriend doet ook al niet lief.
Sorry voor deze negatieve energiemaar moest het ff kwijt. Volgende post wordt weer een gezellige
Mooi ! is dat met zo'n waaierkwastje gedaan?quote:
Thanks, hopelijk dat ik me zo weer minder opgefokt voelquote:
goed zo..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk dat ik me zo weer minder opgefokt voelEerst maar eens even ontspannen en dalijk pas aan het leren..
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:34 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mooi ! is dat met zo'n waaierkwastje gedaan?
Haha!! Zo had ik m nog niet bekekenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh leuk, net alsof je bent aangevallen door een katachtige!
Ik vind China Glaze en Opi erg fijn lakken, hoewel daar ook lakken tussen zitten die wat minder fijn lakken. Sommige van Essence en Gosh lakken ook wel goed. Het is denk ik ook wat jij zelf fijn vind qua borsteltje enzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Met welke nagellak lakken jullie nou het liefst? Of is dat per persoon verschillend?
Zat net even op de Nfu oh site te kijken, super mooie kleuren!
Ik heb namelijk nu altijd gel nagels, en mijn nagelstyliste doet altijd met nagellak printjes erop lakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind China Glaze en Opi erg fijn lakken, hoewel daar ook lakken tussen zitten die wat minder fijn lakken. Sommige van Essence en Gosh lakken ook wel goed. Het is denk ik ook wat jij zelf fijn vind qua borsteltje enzo.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef PeRi het volgende:
Wie zei nou dat bij Etos aankomende week Herome ook 1+1 (of 2+1) gratis was?
Ik zie dat niet op de site in de folder staan nl. Wel Fing'rs producten 2+1.
Aha! Dan ga ik wel ff gluren dus morgen of dinsdagquote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In het nieuwe boekje dat maandag ingaat nagelverzorging en handcrème.
Op inet staat de oude folder nog.
leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is echt heel simpel!!
En dankjewel, Nienna ook bedankt
Zonder op de link te klikken: de gepimte helmer met de muursticker???quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand hoe dit soort decoratiedingen van IKEA heten?
http://www.makeupalley.com/m_104228641
Edit: Heb het al gevonden!
Die jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Zonder op de link te klikken: de gepimte helmer met de muursticker???
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ja![]()
Vind die van mij een beetje grauw.. Ook al staan de Nfu Oh's erop
Ik denk altijd: 'Oh, leuk, naar de IKEA'. En als ik er ben valt het altijd tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...
Macrostand al geprobeerd? (dat bloemetje op je camera)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:16 schreef Juud- het volgende:
[..]
Mja.. ik had er 10 gemaakt en alle 10 waren ze even waardeloos onscherp![]()
Oh, zal ik voor de volledigheid nog ff de naam van het lakje vermelden? Het is Rimmel Blue Vogue, nr 400. Ben normaal niet echt fan van Rimmel, maar deze houdt al 3 dagen perfect.. geen afgesleten stukjes aan de voorkant enzo. Valt niet tegen..
Ik vind het heerlijk om er een kop thee te drinken voordat de winkel opengaat en dan vervolgens rond te struinenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om er een kop thee te drinken voordat de winkel opengaat en dan vervolgens rond te struinen.. Als je iets zoekt is het minder
Ben benieuwd waar ze die stickers bewaren..
Hij is echt heul roze, niet zo licht als op de eerste foto maar een tint donkerder. Die onderste foto is zonder flits met gedimd licht, omdat ik hoopte om zo de glitters wat beter vast te leggen haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Juud- het volgende:
Oja, de macrostand! Heb hier al 100x gelezen dat dat de beste stand is voor nagelfoto's en toch vergeet ik het doodleuk. Ik onthoud het voor de volgende keer..!
@Nune: op je foto's lijken het wel 2 verschillende kleuren! De ene is roze, de ander lijkt meer nude. Wel een erg mooie kleur!
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef bibi het volgende:
[..]
Welke wil je? Ik doe vandaag of morgen een TD bestelling eruit, en daar kan wel 1 lakje van jou bij. Dan gooi ik hem wel even bij je in de brievenbus
Ja daar staat/liggen de muurstickers!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.
Thanks, zal daar even kijken als ik er weer een keer ben!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.
Als ik het goed heb gezien lijkt dat heel erg op foil toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Burdie het volgende:
Geen ervaring met Minx Nails hier dus?.
Dat dacht ik ook toen ik het bij de Douglas zag, vond het wel prijzig..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien lijkt dat heel erg op foil toch?
Ik zag ze op ebay voorbij komen voor 22 dollar per setquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het bij de Douglas zag, vond het wel prijzig..
He nou, ons een beetje lekker zitten maken!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Daph_ het volgende:
Nfu oh 55 over Zoya barbie is best leuk55 is groen met gouden flakies dus was eigenlijk bij voorbaat al afgekeurd omdat ik dacht dat het een snotkleur zou worden, maar het is een beetje lila met heel veel glitter en flakies
![]()
Toen ik er een foto van wilde maken begaven de batterijen van mijn camera het
Geeft positieve energie knufquote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Mooiveel Nfu-Oh! de laatste tijd
![]()
Ik ben even niet meer zo tevreden met alle lakjes die ik heb, veel zijn er te dik, klonteren, geen mooie kleurtjes meer.. terwijl ik zoveel heb![]()
Ben sowieso al niet zo vrolijk vandaag.. ben op alles boos, en moet gaan leren voor duitsheb ik al te lang uitgesteld.. bah! En vriend doet ook al niet lief.
Sorry voor deze negatieve energiemaar moest het ff kwijt. Volgende post wordt weer een gezellige
Ik heb gelijk batterijen in de lader gegooid heur!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He nou, ons een beetje lekker zitten maken!
Ikke allebei , als niemand anders ze wil..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef PeRi het volgende:
Dames! Ik heb twee lakjes /te koop voor verzendkosten. Deze heb ik (drie)dubbel dus ze liggen hier maar te liggen. Het gaat om Essence - All Acces en Essence - Late at night. Iemand interesse?
Wat mij betreft zijn ze voor jou dan, tenzij je zelf nog wil wachten of iemand anders ook wilquote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ikke allebei , als niemand anders ze wil..
Oke, dan wil ik ze welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze voor jou dan, tenzij je zelf nog wil wachten of iemand anders ook wil.
Mooi! Welke is dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
En nu schei ik uit met het frutselen aan m'n nagels.
Ik vind dat zo vervelend! Blauw is hij heel mooi, maar dat paarsige vind ik nog leuker! Hij zal inderdaad wel tussen onze foto's in zitten dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Ahh tochJa ik heb dat ook, bij mij fotografeert ie vooral blauw, daarom wist ik 't niet zeker, het zal wel tussen onze foto's inzitten
Opiquote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Met welke nagellak lakken jullie nou het liefst? Of is dat per persoon verschillend?
Zat net even op de Nfu oh site te kijken, super mooie kleuren!
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Heel mooi! EN je nagelriemen zien er ook een stuk beter uit!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
Vandaag gelakt, een goudkleurige lak met een shimmer van de Etos:
Dit zijn 2 laagjes, zonder topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
Wat leuk!! Die ga ik ook een keer makenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel mooi! EN je nagelriemen zien er ook een stuk beter uit!![]()
Ik heb weer een burberry gedaan..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf het schattig vinden..
Ohhhhh dit is echt super!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op gel en acryl is het enige wat je niet mag gebruiken aceton..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef lookinforyou het volgende:
@ obli: Ik heb dus gelnagels. En nu is het toch zo dat je daar harders op mag gebruiken? Nu zie ik op elk flesje CG dat ik heb dat er harders inzitten. Kan ik dis nu niet gebruiken op mijn nagels dan?
Of is de hoeveelheid harder zo klein dat het wel kan?
Weet jij hier antwoord op?
Alvast bedankt
Wat een beauty's weerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk Nienna!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
pffoei...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Burdie het volgende:
Super leuk, Obli!
Trouwens, ik heb een dilemma. Wat zouden jullie doen? Mijn nagelstyliste gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Tijdelijk naar een ander of mijn gelnagels eraf halen? Ik ben ook wel benieuwd hoe het weer gaat met mijn eigen nagels eigenlijk... en het scheelt geld natuurlijk.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor die OPI Inkquote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
En nu schei ik uit met het frutselen aan m'n nagels.
Ik heb al 1,5 jaar gel dus ben op zich wel benieuwd... maarja, zal je net zien dat ik in die tijd weer veel opdrachten krijg (visagie) en dan wil ik mijn nagels altijd netjes verzorgd hebben, je zit toch aan iemands gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef progje het volgende:
[..]
pffoei...
mijn nagels waren 1 groot drama toen de gel er destijds af ging na ongeveer 0.5 jaar...
maar ja dat hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo is.
Als je benieuwd bent kan je ze er altijd af laten halen..
mis je ze na een tijdje toch, dan zou ik toch (tijdelijk) ergens anders heen gaan
Dank je Mmascha.....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ja, dat!
Wat een mooie lakjes komen er weer voorbij. Die Nfu-Oh's! Wow!
Ik ben mijn huidige lakjes en beetje zat. China Glaze is onderweg![]()
Romika! Wat maak jij geweldige creaties!
Whehehe, de kleur die ik op heb is inmiddels 20 jaar oud, niet meer te krijgen en het merk bestaat niet eens meer!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Burdie het volgende:
Obli, welke kleuren heb je gebruikt voor de burberrynails?
Acryl is iets steviger.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Rockabella het volgende:
Wat gaan deze topics toch hard!Ik heb al het een en ander bijgelezen maar stel toch m'n vraag even. Ik ben een enorme nagelbijter en m'n nagels groeien amper meer bij en zijn heel dun. Gezien ik het ongelooflijk slordig en vies vind ogen, van die afgebeten nagels, wil ik nagels laten zetten. Wat is de beste optie voor nagelbijters? Acryl, gel etc?
Zou me de ergernis besparen en lekker naar een ander gaan zolang..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar gel dus ben op zich wel benieuwd... maarja, zal je net zien dat ik in die tijd weer veel opdrachten krijg (visagie) en dan wil ik mijn nagels altijd netjes verzorgd hebben, je zit toch aan iemands gezicht.
Oke, thanks! Dan ga ik daar eens naar informeren. Kwijl al tijden in dit topic en ben nu toch echt wel zat van de stompjesquote:
Slaap lekker voor straks Daph en morgen veel plezier met lakken.....quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
Nighty ladies!
Morgen eindelijk mijn nagels weer eens lakken, donderdag voor het laatst gedaan.. Fijne avond!
Als je al zo lang gelnagels hebt, en je er verzorgt uit wil zien, zou ik overwegen om tijdelijk naar iemand anders te gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Burdie het volgende:
Super leuk, Obli!
Trouwens, ik heb een dilemma. Wat zouden jullie doen? Mijn nagelstyliste gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Tijdelijk naar een ander of mijn gelnagels eraf halen? Ik ben ook wel benieuwd hoe het weer gaat met mijn eigen nagels eigenlijk... en het scheelt geld natuurlijk.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, de kleur die ik op heb is inmiddels 20 jaar oud, niet meer te krijgen en het merk bestaat niet eens meer!
Sorry
wauw...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja wel geblogd, maar vergeten hier te posten
OPI - Midnight in Moscow, lekker vampen!![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
Ik vind het maar knap hoor, hoe je dat iedere keer doet. Volgens mij zou ik daar en geen vaste hand voor hebben, en geen geduld.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:
Dat is pas een sexy kleurtje!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Waanzinnig mooie kleur!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee...echt niet!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:40 schreef romika het volgende:Nou de laatste foto's voor vandaag.
Ook deze is niet goed op de foto te krijgen momenteel.
Show your feet lak 02 Deep blue sea en gedecoreerd met Diamond Glitter Blueberry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze mooi genoeg zo!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige spam, I like it. Die wielen zijn wel erg handig zeg! Denk dat ik ze ook maar eens ga aanschaffen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
[..]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.
Even een mega foto post. Eerst de P2 Rich + Nfu oh 51.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de stash op wielen gelakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooh wat een leuk kleurtjequote:Op zondag 10 januari 2010 15:56 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Preppy Pink, net eraf gehaald en nu iets anders kiezen.
Leuk bakselquote:
Ik moet na al die foto's toch echt wel aan de Nfu-oh! Je Burberry nagels zijn ook super, ik ben best weg van Burberry, dus dat ga ik echt eens proberen. Enig idee welke lakjes ik zou kunnen gebruiken?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Blijft een leuk effect, die glitters. Heb ze ook en ga binnenkort maar eens weer aan de gang ermee.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooeeeh pretty!
Ik kwam met foto's van de camera halen nog m'n NYE lakje tegen: China Glaze Awaken met Etos Effect Nails (de rozige met glitters).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The shinyness was heeeeel mooi, alleen die grote glitters bleven dus zitten bij het verwijderen. Moest ze eraf wippen met een houten bokkepootje.
Verveling is leukquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
En ook een yay voor de frutseldagen, vindt het met zwart toch wel het mooist. Tof!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welcome to the dark sidequote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben hebben hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mja...dankjewelhe? Nu wil ik NUbar holo'squote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zeg net tegen mezelf, ik wou dat Siobhan haar blog terugkomt.
En kijk!! I kid you not.
http://thenailphile.blogspot.com/
En thanks, vergeet ik helemaal te zeggen in m'n excitement
Leuk dat ze terug is! En fijn dat het het hier post, ze was al van mijn lijstje!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
En kijk!! I kid you not.
Wow.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zorgen, komt helemaal goed! Je krijgt een nieuw mailtje met een paymentlink. Is mij de eerste keer ook overkomen, krijg je het wel even heel warm vanquote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Bamba het volgende:
Shit, ik heb een foutje gemaakt bij m'n bestelling van Transdesign. Heb niks ingevuld bij de comment box, dus krijg nu een bevestiging van een shipping fee van over de 100 dollar. Stuur ze maar een mailtje
. Iemand ervaring of ze hier soepel in zijn? Het is de eerste keer dat ik iets bestel daar
Ik dus ookquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja...dankjewelhe? Nu wil ik NUbar holo's
Oh dat wil ik wel zien, heb MM ook en doe 'm zelf altijd over zwartquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh OPI Merry Midnight over een rood lakje is mooi!Word ie rood/paarsig met flakies en glitter en en en *hypert*
Ik post morgen wel even wat foto's.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
En kijk!! I kid you not.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb al 2 dagen niks op mijn nagels, geen inspiratie.![]()
Verder nog steeds niet geleerd voor mijn tentamens, mijn hoofd staat er niet naar.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Blegh kutzooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de rest ook goeiemorgen en jij ook mam! Tegenwoordig stiekem al op het werk aan het kijken?
Midnight in Moscow is er alweer af, maar ze is erg mooi, ga ik vaker dragen![]()
Verder nog steeds niet geleerd voor mijn tentamens, mijn hoofd staat er niet naar.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..aahw, kuttig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..ach bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een enorme knuffel voor jou
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Van mijn nagelstyliste. Dat harders funest zijn voor gelnagels en dat die heel vaal in glitter lakjes zitten. Dat is dus flauwekul begrijp ik uit jouw reaktie.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Op gel en acryl is het enige wat je niet mag gebruiken aceton..
Waar heb jij gehoord dat je geen harders mag gebruiken?
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Bah! Lieve knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het eens proberenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Oblivion het volgende:
@Nieners, maakt niet uit wat voor ondergrond je neemt, als je strepen maar zwart/wit en rood zijn..
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Vind het echt klote voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dikke knuffel!
Living and loving in the moment.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb gister rockgirl opgedaan past wel bij mijn stemming.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Oh jakkes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jou...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Nou ja, ik weet niet of ze gelijk heeft of ongelijk...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Van mijn nagelstyliste. Dat harders funest zijn voor gelnagels en dat die heel vaal in glitter lakjes zitten. Dat is dus flauwekul begrijp ik uit jouw reaktie.
Wel heel hartelijk bedankt in elk geval voor dit antwoord![]()
Geeft me wel te denken.........
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Sterkte/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Draai om je oren...quote:
Ja ik heb er een aantal, waaronder twee roze, toevallig heb ik er 1 van op deze foto, de middelste :quote:Op maandag 11 januari 2010 12:07 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand de roze nagellak van de action? Die max nails?
Ik heb de topcoat gekocht, maar ik zit te twijfelen of ik bij ons nog een keer ga kijken voor een ander kleurtje.
Die paars hadden ze in Nijverdal niet meer; maar dat maakt voor mij niet zoveel uit.Ben niet zo dol op paars.
[..]
Sterkte/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:00 schreef PartyHardy het volgende:
Dank je wel allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:00 schreef PartyHardy het volgende:
Dank je wel allemaal
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En verder weer erg mooie nagels allemaal!Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:07 schreef bernies het volgende:
Ik ga strakjes even naar DLD, nog P2 wensen?
Liefquote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
opi pinking of you
[ afbeelding ]
Oooooohquote:Op maandag 11 januari 2010 13:07 schreef bernies het volgende:
Ik ga strakjes even naar DLD, nog P2 wensen?
Okay 2x, nog meer wensen?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]JAAAA, mijn moeder wil heel graag nog Gorgeous en ik eigenlijk ook nog wel
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef progje het volgende:
[ afbeelding ]
opi pinking of you
[ afbeelding ]
Een grijze met roze gloed?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Whehe ja er was er een met een gloed, maar welke was dat nou, iemand?
eet even wat suikerklontjes..quote:Op maandag 11 januari 2010 13:19 schreef Daph_ het volgende:
Weet niet of ik wel kan lakken straks, ik ben een beetje duizelig en mijn arm doet zeer van bloedprikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |