Toen deze
nailart gepost werd, werden de dames van het
Show je nagels #56 topic helemaal wild. Die studs, die willen we!
Waar koop je ze dan?Er is een
website gevonden die ze verkoopt, helaas is de minimale bestelwaarde $25,- en kost alles maar $1,-. Daarom wil ik graag een groepsorder opzetten.
Mag ik meedoen?Als je een poster in het Show hier je nagels topic bent, ja! Zo hou ik het doorverzenden ook nog te doen.
Hoeveel zijn de verzendkosten?Zolang je niet al te veel besteld zal het gewoon in een envelop passen. Afhankelijk van het gewicht kost het dan maximaal ¤1,76 voor verzending. Pakketpost is natuurlijk duurder. De verzendkosten van de website deel ik door het aantal deelnemers en zal ik checken voor de daadwerkelijke bestelling.
En de douane dan?Wanneer de order door de douane eruit gepikt wordt, zullen er inklaringskosten á ¤ 12.50 worden gerekend en zal er over de bestelling 19% btw worden geheven. De douanekosten en btw worden evenredig verdeeld over de bestelde spullen.
Wat nou als ik iets groots, zoals een carrousel bestel, wordt het verzenden vanuit Amerika dan heel duur?Nee hoor, zoals
hier te lezen valt rekenen ze de shipping o.b.v. bestelbedrag. Je hebt natuurlijk wel hogere verzendkosten binnen Nederland omdat het via pakketpost zal moeten.
Hoe kan ik meedoen?Simpel: post hier je bestelling voor 26 januari. Als je later een wijziging wilt aanbrengen in je bestelling, edit dan je post of vraag via het feedback topic of een modje dit wil doen. Anders zit ik met dubbele bestellingen! 26 januari zal ik alles gaan bestellen.
Ik wil nog iets vragen!Dat kan. Doe dat graag per PM, dan is het wat makkelijker te overzien en staan er in dit topic straks alleen bestellingen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Debsterr op 11-01-2010 20:08:57 ]