Ik lak mijn teennagels wel, altijd al gedaan (bij het gebrek aan vingernagels). Mijn teennagels hebben nu een andere kleur dan mijn vingernagels, maar in de zomer ga ik ze toch wel hetzelfde lakken denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Vraag door de foto' in de OP; lakken jullie nu in de winter je teennagels ook?
Of alleen in de zomer? Is het dan dezelfde kleur of juist niet?
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Leuk! Ik vind jouw nagels ook al zo mooi!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn site een beetje aangepast. nail-art van gewone lakjes onderscheden.
http://www.puckzzz.nl/Nails/
Nu kan het grote swatchen beginnen, maar ik ben nog zo blij met mijn 2True kleurtje dat ik dat vandaag niet ga doen
Ik lak ze eigenlijk altijd wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Vraag door de foto' in de OP; lakken jullie nu in de winter je teennagels ook?
Of alleen in de zomer? Is het dan dezelfde kleur of juist niet?
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Leuk al die foto's van je creaties... Ook erg leuke kleurtjes bij zeg!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Nu kan het grote swatchen beginnen, maar ik ben nog zo blij met mijn 2True kleurtje dat ik dat vandaag niet ga doen
Ik heb ook pas een potje gekocht maar krijg nog steeds niet het beoogde resultaatquote:Op zondag 10 januari 2010 12:47 schreef Burdie het volgende:
Ik heb onlangs krackpolish besteld, dat is nagellak dat zou moeten 'breken' om dit effect te krijgen:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring?
Mooie lay out hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Welke wil je? Ik doe vandaag of morgen een TD bestelling eruit, en daar kan wel 1 lakje van jou bij. Dan gooi ik hem wel even bij je in de brievenbusquote:Op zondag 10 januari 2010 10:05 schreef m@x het volgende:
Ik ben zo verliefd op die suede lak. Ik lurk al tijden mee in dit topic en elke keer als de suede voorbij komt ga ik spontaan kwijlen. Gisteren het OPI-schap bij de V&D in Den Haag bestormd, maar geen suede te bekennen
Tof!! Ziet er mooi uit, je site!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben erg benieuwd, het kostte vrijwel niets, dus voor een experimentje vond ik het wel kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef romika het volgende:
[..]
Ik heb ook pas een potje gekocht maar krijg nog steeds niet het beoogde resultaat![]()
Ik volg de instructie precies op maar geen positief resultaat, jammergenoeg!
Had nhet ook op een teen gedaan (over een paar oude laagjes heen, probeersels) en toen ik daar de lak van afhaalde had ik ineens wel het crack-effect, maar ja zo hoort het natuurlijk niet.
Misschien zijn er nog anderen bij wie het wel goed gelukt is!
Ik vind 'm mooi in z'n eenvoudquote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of er nog iets op moet maken ofzo...
Ik vind dit ook erg leuk! Welk kleurtje is het?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi Loqi!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Cheapass Longlasting nailpolish van de etosquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg leuk! Welk kleurtje is het?
Goede tip! Die gaat in het Tips 'n Tricks hoekje op mijn site!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef romika het volgende:
Mischien weten jullie dit al maar anders even een tip!!
Als je Konad stempellak gebruikt en het mislukt kan je het verwijderen met alcohol.
Dit tast dan niet je nagellak aan.
Gebruik je echter de niet-Konad stempellak krijg je het er niet met alcohol af.
Tenminste niet de door mij gebruikte lakken tot nu toe, dus misschien dat dit niet perse voor elke lak geldt.
Wat Debster zegt enne morgen kan je er toch ook nog wat opknallen?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar heb je gelijk in, misschien dat ik er morgen idd zwarte lace over stempel, thnx voor t idee Puckzzzquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat Debster zegt enne morgen kan je er toch ook nog wat opknallen?![]()
Wauw!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Ooooeeeh prettyquote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Mooi combi hoor Debsterr! I like itquote:Op zondag 10 januari 2010 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooeeeh pretty!
Ik kwam met foto's van de camera halen nog m'n NYE lakje tegen: China Glaze Awaken met Etos Effect Nails (de rozige met glitters).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The shinyness was heeeeel mooi, alleen die grote glitters bleven dus zitten bij het verwijderen. Moest ze eraf wippen met een houten bokkepootje.
Wauw!!! Loves!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wild and More #89.
Nfu-oh #53
Leuk gedaan!!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
Leuk!!!!!!!! Mooi gedaan hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
Vandaag weer zo'n frutseldag.......heb wat uitgeprobeerd maar krijg het helaas niet mooi op de foto.
Toen de batterij leeg en toen een beschadigde lak![]()
Dus toch de eerste foto's genomen.
Duim (niet naar kijken, deze heeft ooit helemaal tussen een deur ingezeten en is ietwat vreemd van model geworden helaas)
Max nails: Black
Wijsvinger: OPI-Shootout at the O.K. coral
Middelvinger: Gosh: 63-Sunset
Ringvinger: BeYu-209
Pink: Herome-W.I.C. Montreal 65
Over alle nagels Nfu-Oh nr. 49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom Juud!!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Juud- het volgende:
*Nieuweling meldt zich*
Ik lees al sinds het begin mee en zoals dat gaat bij de meeste nieuwelingen: ik ben volledig door jullie aangestoken. Normaalgesproken heb ik redelijk tamme kleurtjes op mijn nagels (vnl lichtroze). Dus.. dankzij (?) jullie nu ook voor de wat heftigere kleuren gegaan. In dit geval: donkerblauw. Ik ga even een foto uploaden en dan post ik ff een plaatje hoe het er nu uit ziet.
Welkomquote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Juud- het volgende:
*Nieuweling meldt zich*
Ik lees al sinds het begin mee en zoals dat gaat bij de meeste nieuwelingen: ik ben volledig door jullie aangestoken. Normaalgesproken heb ik redelijk tamme kleurtjes op mijn nagels (vnl lichtroze). Dus.. dankzij (?) jullie nu ook voor de wat heftigere kleuren gegaan. In dit geval: donkerblauw. Ik ga even een foto uploaden en dan post ik ff een plaatje hoe het er nu uit ziet.
Leuk! Ik vind die Nfu Oh heel mooi, vooral over de zwarte lak en BeYu.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
Vandaag weer zo'n frutseldag.......heb wat uitgeprobeerd maar krijg het helaas niet mooi op de foto.
Duim (niet naar kijken, deze heeft ooit helemaal tussen een deur ingezeten en is ietwat vreemd van model geworden helaas)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaauw, geef mij je nagelsquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
Bedankt voor het warme welkom!
Ok, komt -ie. Op het schermpje van je fotocamera lijkt het een scherpe foto te zijn en na het uploaden denk je..hmm...
[ afbeelding ]
ok... ik ben jaloersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
Ok, komt -ie. Op het schermpje van je fotocamera lijkt het een scherpe foto te zijn en na het uploaden denk je..hmm...
[ afbeelding ]
LEUK!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
Oooh, wat er op de duim zit, LOVE IT!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie nagels..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Mja.. ik had er 10 gemaakt en alle 10 waren ze even waardeloos onscherpquote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie nagels..![]()
Veel foto's maken en de mooiste eruit kiezen...
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Goede fotospam!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
[..]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.
Even een mega foto post. Eerst de P2 Rich + Nfu oh 51.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de stash op wielen gelakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Miss Sporty nummer 32. Die aan de linkerkant ernaast is een tikje "zachter" maar lakt wel veel fijner vind ik, dat is H&M Blue my Mind.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Juud- het volgende:
Wow debsterr!! Welk lakje is die van het laatste wheel, de 1-na-rechtse??
Oeh leuk, net alsof je bent aangevallen door een katachtigequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Mooiveel Nfu-Oh! de laatste tijd
![]()
Ik ben even niet meer zo tevreden met alle lakjes die ik heb, veel zijn er te dik, klonteren, geen mooie kleurtjes meer.. terwijl ik zoveel heb![]()
Ben sowieso al niet zo vrolijk vandaag.. ben op alles boos, en moet gaan leren voor duitsheb ik al te lang uitgesteld.. bah! En vriend doet ook al niet lief.
Sorry voor deze negatieve energiemaar moest het ff kwijt. Volgende post wordt weer een gezellige
Mooi ! is dat met zo'n waaierkwastje gedaan?quote:
Thanks, hopelijk dat ik me zo weer minder opgefokt voelquote:
goed zo..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk dat ik me zo weer minder opgefokt voelEerst maar eens even ontspannen en dalijk pas aan het leren..
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:34 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mooi ! is dat met zo'n waaierkwastje gedaan?
Haha!! Zo had ik m nog niet bekekenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh leuk, net alsof je bent aangevallen door een katachtige!
Ik vind China Glaze en Opi erg fijn lakken, hoewel daar ook lakken tussen zitten die wat minder fijn lakken. Sommige van Essence en Gosh lakken ook wel goed. Het is denk ik ook wat jij zelf fijn vind qua borsteltje enzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Met welke nagellak lakken jullie nou het liefst? Of is dat per persoon verschillend?
Zat net even op de Nfu oh site te kijken, super mooie kleuren!
Ik heb namelijk nu altijd gel nagels, en mijn nagelstyliste doet altijd met nagellak printjes erop lakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind China Glaze en Opi erg fijn lakken, hoewel daar ook lakken tussen zitten die wat minder fijn lakken. Sommige van Essence en Gosh lakken ook wel goed. Het is denk ik ook wat jij zelf fijn vind qua borsteltje enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |