quote:Op zondag 10 januari 2010 15:34 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mooi ! is dat met zo'n waaierkwastje gedaan?
Haha!! Zo had ik m nog niet bekekenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh leuk, net alsof je bent aangevallen door een katachtige!
Ik vind China Glaze en Opi erg fijn lakken, hoewel daar ook lakken tussen zitten die wat minder fijn lakken. Sommige van Essence en Gosh lakken ook wel goed. Het is denk ik ook wat jij zelf fijn vind qua borsteltje enzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Met welke nagellak lakken jullie nou het liefst? Of is dat per persoon verschillend?
Zat net even op de Nfu oh site te kijken, super mooie kleuren!
Ik heb namelijk nu altijd gel nagels, en mijn nagelstyliste doet altijd met nagellak printjes erop lakken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind China Glaze en Opi erg fijn lakken, hoewel daar ook lakken tussen zitten die wat minder fijn lakken. Sommige van Essence en Gosh lakken ook wel goed. Het is denk ik ook wat jij zelf fijn vind qua borsteltje enzo.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef PeRi het volgende:
Wie zei nou dat bij Etos aankomende week Herome ook 1+1 (of 2+1) gratis was?
Ik zie dat niet op de site in de folder staan nl. Wel Fing'rs producten 2+1.
Aha! Dan ga ik wel ff gluren dus morgen of dinsdagquote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In het nieuwe boekje dat maandag ingaat nagelverzorging en handcrème.
Op inet staat de oude folder nog.
leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is echt heel simpel!!
En dankjewel, Nienna ook bedankt
Zonder op de link te klikken: de gepimte helmer met de muursticker???quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand hoe dit soort decoratiedingen van IKEA heten?
http://www.makeupalley.com/m_104228641
Edit: Heb het al gevonden!
Die jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Zonder op de link te klikken: de gepimte helmer met de muursticker???
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ja![]()
Vind die van mij een beetje grauw.. Ook al staan de Nfu Oh's erop
Ik denk altijd: 'Oh, leuk, naar de IKEA'. En als ik er ben valt het altijd tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...
Macrostand al geprobeerd? (dat bloemetje op je camera)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:16 schreef Juud- het volgende:
[..]
Mja.. ik had er 10 gemaakt en alle 10 waren ze even waardeloos onscherp![]()
Oh, zal ik voor de volledigheid nog ff de naam van het lakje vermelden? Het is Rimmel Blue Vogue, nr 400. Ben normaal niet echt fan van Rimmel, maar deze houdt al 3 dagen perfect.. geen afgesleten stukjes aan de voorkant enzo. Valt niet tegen..
Ik vind het heerlijk om er een kop thee te drinken voordat de winkel opengaat en dan vervolgens rond te struinenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |