ok... ik ben jaloersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
Bedankt voor het warme welkom!
Ok, komt -ie. Op het schermpje van je fotocamera lijkt het een scherpe foto te zijn en na het uploaden denk je..hmm...
[ afbeelding ]
LEUK!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Joysa het volgende:
Obli & Debster![]()
![]()
Haha verveling:
[ afbeelding ]
Oooh, wat er op de duim zit, LOVE IT!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
Vandaag weer zo'n frutseldag.......heb wat uitgeprobeerd maar krijg het helaas niet mooi op de foto.
Toen de batterij leeg en toen een beschadigde lak![]()
Dus toch de eerste foto's genomen.
Duim (niet naar kijken, deze heeft ooit helemaal tussen een deur ingezeten en is ietwat vreemd van model geworden helaas)
Max nails: Black
Wijsvinger: OPI-Shootout at the O.K. coral
Middelvinger: Gosh: 63-Sunset
Ringvinger: BeYu-209
Pink: Herome-W.I.C. Montreal 65
Over alle nagels Nfu-Oh nr. 49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie nagels..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
Ok, komt -ie. Op het schermpje van je fotocamera lijkt het een scherpe foto te zijn en na het uploaden denk je..hmm...
[ afbeelding ]
Mja.. ik had er 10 gemaakt en alle 10 waren ze even waardeloos onscherpquote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie nagels..![]()
Veel foto's maken en de mooiste eruit kiezen...
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef romika het volgende:
Vandaag weer zo'n frutseldag.......heb wat uitgeprobeerd maar krijg het helaas niet mooi op de foto.
Toen de batterij leeg en toen een beschadigde lak![]()
Dus toch de eerste foto's genomen.
Duim (niet naar kijken, deze heeft ooit helemaal tussen een deur ingezeten en is ietwat vreemd van model geworden helaas)
Max nails: Black
Wijsvinger: OPI-Shootout at the O.K. coral
Middelvinger: Gosh: 63-Sunset
Ringvinger: BeYu-209
Pink: Herome-W.I.C. Montreal 65
Over alle nagels Nfu-Oh nr. 49
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
Goede fotospam!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
[..]
Wat een mooie nagels heb je! En welkom.
Even een mega foto post. Eerst de P2 Rich + Nfu oh 51.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de stash op wielen gelakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is Miss Sporty nummer 32. Die aan de linkerkant ernaast is een tikje "zachter" maar lakt wel veel fijner vind ik, dat is H&M Blue my Mind.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Juud- het volgende:
Wow debsterr!! Welk lakje is die van het laatste wheel, de 1-na-rechtse??
Oeh leuk, net alsof je bent aangevallen door een katachtigequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Mooiveel Nfu-Oh! de laatste tijd
![]()
Ik ben even niet meer zo tevreden met alle lakjes die ik heb, veel zijn er te dik, klonteren, geen mooie kleurtjes meer.. terwijl ik zoveel heb![]()
Ben sowieso al niet zo vrolijk vandaag.. ben op alles boos, en moet gaan leren voor duitsheb ik al te lang uitgesteld.. bah! En vriend doet ook al niet lief.
Sorry voor deze negatieve energiemaar moest het ff kwijt. Volgende post wordt weer een gezellige
Mooi ! is dat met zo'n waaierkwastje gedaan?quote:
Thanks, hopelijk dat ik me zo weer minder opgefokt voelquote:
goed zo..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk dat ik me zo weer minder opgefokt voelEerst maar eens even ontspannen en dalijk pas aan het leren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |