quote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef PeRi het volgende:
Wie zei nou dat bij Etos aankomende week Herome ook 1+1 (of 2+1) gratis was?
Ik zie dat niet op de site in de folder staan nl. Wel Fing'rs producten 2+1.
Aha! Dan ga ik wel ff gluren dus morgen of dinsdagquote:Op zondag 10 januari 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In het nieuwe boekje dat maandag ingaat nagelverzorging en handcrème.
Op inet staat de oude folder nog.
leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is echt heel simpel!!
En dankjewel, Nienna ook bedankt
Zonder op de link te klikken: de gepimte helmer met de muursticker???quote:Op zondag 10 januari 2010 16:21 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand hoe dit soort decoratiedingen van IKEA heten?
http://www.makeupalley.com/m_104228641
Edit: Heb het al gevonden!
Die jaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Zonder op de link te klikken: de gepimte helmer met de muursticker???
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ja![]()
Vind die van mij een beetje grauw.. Ook al staan de Nfu Oh's erop
Ik denk altijd: 'Oh, leuk, naar de IKEA'. En als ik er ben valt het altijd tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...
Macrostand al geprobeerd? (dat bloemetje op je camera)quote:Op zondag 10 januari 2010 15:16 schreef Juud- het volgende:
[..]
Mja.. ik had er 10 gemaakt en alle 10 waren ze even waardeloos onscherp![]()
Oh, zal ik voor de volledigheid nog ff de naam van het lakje vermelden? Het is Rimmel Blue Vogue, nr 400. Ben normaal niet echt fan van Rimmel, maar deze houdt al 3 dagen perfect.. geen afgesleten stukjes aan de voorkant enzo. Valt niet tegen..
Ik vind het heerlijk om er een kop thee te drinken voordat de winkel opengaat en dan vervolgens rond te struinenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je niet online kan kopen bij de IKEA. Tis vaak zo'n drama om erheen te gaan...
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om er een kop thee te drinken voordat de winkel opengaat en dan vervolgens rond te struinen.. Als je iets zoekt is het minder
Ben benieuwd waar ze die stickers bewaren..
Hij is echt heul roze, niet zo licht als op de eerste foto maar een tint donkerder. Die onderste foto is zonder flits met gedimd licht, omdat ik hoopte om zo de glitters wat beter vast te leggen haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Juud- het volgende:
Oja, de macrostand! Heb hier al 100x gelezen dat dat de beste stand is voor nagelfoto's en toch vergeet ik het doodleuk. Ik onthoud het voor de volgende keer..!
@Nune: op je foto's lijken het wel 2 verschillende kleuren! De ene is roze, de ander lijkt meer nude. Wel een erg mooie kleur!
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef bibi het volgende:
[..]
Welke wil je? Ik doe vandaag of morgen een TD bestelling eruit, en daar kan wel 1 lakje van jou bij. Dan gooi ik hem wel even bij je in de brievenbus
Ja daar staat/liggen de muurstickers!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.
Thanks, zal daar even kijken als ik er weer een keer ben!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.
Als ik het goed heb gezien lijkt dat heel erg op foil toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Burdie het volgende:
Geen ervaring met Minx Nails hier dus?.
Dat dacht ik ook toen ik het bij de Douglas zag, vond het wel prijzig..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien lijkt dat heel erg op foil toch?
Ik zag ze op ebay voorbij komen voor 22 dollar per setquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het bij de Douglas zag, vond het wel prijzig..
He nou, ons een beetje lekker zitten maken!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Daph_ het volgende:
Nfu oh 55 over Zoya barbie is best leuk55 is groen met gouden flakies dus was eigenlijk bij voorbaat al afgekeurd omdat ik dacht dat het een snotkleur zou worden, maar het is een beetje lila met heel veel glitter en flakies
![]()
Toen ik er een foto van wilde maken begaven de batterijen van mijn camera het
Geeft positieve energie knufquote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Mooiveel Nfu-Oh! de laatste tijd
![]()
Ik ben even niet meer zo tevreden met alle lakjes die ik heb, veel zijn er te dik, klonteren, geen mooie kleurtjes meer.. terwijl ik zoveel heb![]()
Ben sowieso al niet zo vrolijk vandaag.. ben op alles boos, en moet gaan leren voor duitsheb ik al te lang uitgesteld.. bah! En vriend doet ook al niet lief.
Sorry voor deze negatieve energiemaar moest het ff kwijt. Volgende post wordt weer een gezellige
Ik heb gelijk batterijen in de lader gegooid heur!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He nou, ons een beetje lekker zitten maken!
Ikke allebei , als niemand anders ze wil..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef PeRi het volgende:
Dames! Ik heb twee lakjes /te koop voor verzendkosten. Deze heb ik (drie)dubbel dus ze liggen hier maar te liggen. Het gaat om Essence - All Acces en Essence - Late at night. Iemand interesse?
Wat mij betreft zijn ze voor jou dan, tenzij je zelf nog wil wachten of iemand anders ook wilquote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ikke allebei , als niemand anders ze wil..
Oke, dan wil ik ze welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze voor jou dan, tenzij je zelf nog wil wachten of iemand anders ook wil.
Mooi! Welke is dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
En nu schei ik uit met het frutselen aan m'n nagels.
Ik vind dat zo vervelend! Blauw is hij heel mooi, maar dat paarsige vind ik nog leuker! Hij zal inderdaad wel tussen onze foto's in zitten dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Ahh tochJa ik heb dat ook, bij mij fotografeert ie vooral blauw, daarom wist ik 't niet zeker, het zal wel tussen onze foto's inzitten
Opiquote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Met welke nagellak lakken jullie nou het liefst? Of is dat per persoon verschillend?
Zat net even op de Nfu oh site te kijken, super mooie kleuren!
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Vraag door de foto' in de OP; lakken jullie nu in de winter je teennagels ook?
Of alleen in de zomer? Is het dan dezelfde kleur of juist niet?
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Heel mooi! EN je nagelriemen zien er ook een stuk beter uit!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
Vandaag gelakt, een goudkleurige lak met een shimmer van de Etos:
Dit zijn 2 laagjes, zonder topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
Wat leuk!! Die ga ik ook een keer makenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel mooi! EN je nagelriemen zien er ook een stuk beter uit!![]()
Ik heb weer een burberry gedaan..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf het schattig vinden..
Ohhhhh dit is echt super!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op gel en acryl is het enige wat je niet mag gebruiken aceton..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef lookinforyou het volgende:
@ obli: Ik heb dus gelnagels. En nu is het toch zo dat je daar harders op mag gebruiken? Nu zie ik op elk flesje CG dat ik heb dat er harders inzitten. Kan ik dis nu niet gebruiken op mijn nagels dan?
Of is de hoeveelheid harder zo klein dat het wel kan?
Weet jij hier antwoord op?
Alvast bedankt
Wat een beauty's weerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk Nienna!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
Vandaag gelakt, een goudkleurige lak met een shimmer van de Etos:
Dit zijn 2 laagjes, zonder topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
pffoei...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Burdie het volgende:
Super leuk, Obli!
Trouwens, ik heb een dilemma. Wat zouden jullie doen? Mijn nagelstyliste gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Tijdelijk naar een ander of mijn gelnagels eraf halen? Ik ben ook wel benieuwd hoe het weer gaat met mijn eigen nagels eigenlijk... en het scheelt geld natuurlijk.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor die OPI Inkquote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
En nu schei ik uit met het frutselen aan m'n nagels.
Ik heb al 1,5 jaar gel dus ben op zich wel benieuwd... maarja, zal je net zien dat ik in die tijd weer veel opdrachten krijg (visagie) en dan wil ik mijn nagels altijd netjes verzorgd hebben, je zit toch aan iemands gezicht.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef progje het volgende:
[..]
pffoei...
mijn nagels waren 1 groot drama toen de gel er destijds af ging na ongeveer 0.5 jaar...
maar ja dat hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo is.
Als je benieuwd bent kan je ze er altijd af laten halen..
mis je ze na een tijdje toch, dan zou ik toch (tijdelijk) ergens anders heen gaan
Dank je Mmascha.....quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ja, dat!
Wat een mooie lakjes komen er weer voorbij. Die Nfu-Oh's! Wow!
Ik ben mijn huidige lakjes en beetje zat. China Glaze is onderweg![]()
Romika! Wat maak jij geweldige creaties!
Whehehe, de kleur die ik op heb is inmiddels 20 jaar oud, niet meer te krijgen en het merk bestaat niet eens meer!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Burdie het volgende:
Obli, welke kleuren heb je gebruikt voor de burberrynails?
Acryl is iets steviger.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Rockabella het volgende:
Wat gaan deze topics toch hard!Ik heb al het een en ander bijgelezen maar stel toch m'n vraag even. Ik ben een enorme nagelbijter en m'n nagels groeien amper meer bij en zijn heel dun. Gezien ik het ongelooflijk slordig en vies vind ogen, van die afgebeten nagels, wil ik nagels laten zetten. Wat is de beste optie voor nagelbijters? Acryl, gel etc?
Zou me de ergernis besparen en lekker naar een ander gaan zolang..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al 1,5 jaar gel dus ben op zich wel benieuwd... maarja, zal je net zien dat ik in die tijd weer veel opdrachten krijg (visagie) en dan wil ik mijn nagels altijd netjes verzorgd hebben, je zit toch aan iemands gezicht.
Oke, thanks! Dan ga ik daar eens naar informeren. Kwijl al tijden in dit topic en ben nu toch echt wel zat van de stompjesquote:
Slaap lekker voor straks Daph en morgen veel plezier met lakken.....quote:Op zondag 10 januari 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
Nighty ladies!
Morgen eindelijk mijn nagels weer eens lakken, donderdag voor het laatst gedaan.. Fijne avond!
Als je al zo lang gelnagels hebt, en je er verzorgt uit wil zien, zou ik overwegen om tijdelijk naar iemand anders te gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Burdie het volgende:
Super leuk, Obli!
Trouwens, ik heb een dilemma. Wat zouden jullie doen? Mijn nagelstyliste gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Tijdelijk naar een ander of mijn gelnagels eraf halen? Ik ben ook wel benieuwd hoe het weer gaat met mijn eigen nagels eigenlijk... en het scheelt geld natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |