Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om er een kop thee te drinken voordat de winkel opengaat en dan vervolgens rond te struinen.. Als je iets zoekt is het minder
Ben benieuwd waar ze die stickers bewaren..
Hij is echt heul roze, niet zo licht als op de eerste foto maar een tint donkerder. Die onderste foto is zonder flits met gedimd licht, omdat ik hoopte om zo de glitters wat beter vast te leggen haha.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef Juud- het volgende:
Oja, de macrostand! Heb hier al 100x gelezen dat dat de beste stand is voor nagelfoto's en toch vergeet ik het doodleuk. Ik onthoud het voor de volgende keer..!
@Nune: op je foto's lijken het wel 2 verschillende kleuren! De ene is roze, de ander lijkt meer nude. Wel een erg mooie kleur!
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef bibi het volgende:
[..]
Welke wil je? Ik doe vandaag of morgen een TD bestelling eruit, en daar kan wel 1 lakje van jou bij. Dan gooi ik hem wel even bij je in de brievenbus
Ja daar staat/liggen de muurstickers!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.
Thanks, zal daar even kijken als ik er weer een keer ben!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij bij de posters en schilderijenhoek.
Als ik het goed heb gezien lijkt dat heel erg op foil toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:17 schreef Burdie het volgende:
Geen ervaring met Minx Nails hier dus?.
Dat dacht ik ook toen ik het bij de Douglas zag, vond het wel prijzig..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien lijkt dat heel erg op foil toch?
Ik zag ze op ebay voorbij komen voor 22 dollar per setquote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het bij de Douglas zag, vond het wel prijzig..
He nou, ons een beetje lekker zitten maken!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Daph_ het volgende:
Nfu oh 55 over Zoya barbie is best leuk55 is groen met gouden flakies dus was eigenlijk bij voorbaat al afgekeurd omdat ik dacht dat het een snotkleur zou worden, maar het is een beetje lila met heel veel glitter en flakies
![]()
Toen ik er een foto van wilde maken begaven de batterijen van mijn camera het
Geeft positieve energie knufquote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef PartyHardy het volgende:
Mooiveel Nfu-Oh! de laatste tijd
![]()
Ik ben even niet meer zo tevreden met alle lakjes die ik heb, veel zijn er te dik, klonteren, geen mooie kleurtjes meer.. terwijl ik zoveel heb![]()
Ben sowieso al niet zo vrolijk vandaag.. ben op alles boos, en moet gaan leren voor duitsheb ik al te lang uitgesteld.. bah! En vriend doet ook al niet lief.
Sorry voor deze negatieve energiemaar moest het ff kwijt. Volgende post wordt weer een gezellige
Ik heb gelijk batterijen in de lader gegooid heur!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He nou, ons een beetje lekker zitten maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |