Ikke allebei , als niemand anders ze wil..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef PeRi het volgende:
Dames! Ik heb twee lakjes /te koop voor verzendkosten. Deze heb ik (drie)dubbel dus ze liggen hier maar te liggen. Het gaat om Essence - All Acces en Essence - Late at night. Iemand interesse?
Wat mij betreft zijn ze voor jou dan, tenzij je zelf nog wil wachten of iemand anders ook wilquote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ikke allebei , als niemand anders ze wil..
Oke, dan wil ik ze welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze voor jou dan, tenzij je zelf nog wil wachten of iemand anders ook wil.
Mooi! Welke is dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
En nu schei ik uit met het frutselen aan m'n nagels.
Ik vind dat zo vervelend! Blauw is hij heel mooi, maar dat paarsige vind ik nog leuker! Hij zal inderdaad wel tussen onze foto's in zitten dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef snkr-xxx het volgende:
Ahh tochJa ik heb dat ook, bij mij fotografeert ie vooral blauw, daarom wist ik 't niet zeker, het zal wel tussen onze foto's inzitten
Opiquote:Op zondag 10 januari 2010 15:49 schreef Krupelhintsje het volgende:
Met welke nagellak lakken jullie nou het liefst? Of is dat per persoon verschillend?
Zat net even op de Nfu oh site te kijken, super mooie kleuren!
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Vraag door de foto' in de OP; lakken jullie nu in de winter je teennagels ook?
Of alleen in de zomer? Is het dan dezelfde kleur of juist niet?
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Heel mooi! EN je nagelriemen zien er ook een stuk beter uit!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
Vandaag gelakt, een goudkleurige lak met een shimmer van de Etos:
Dit zijn 2 laagjes, zonder topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
Wat leuk!! Die ga ik ook een keer makenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel mooi! EN je nagelriemen zien er ook een stuk beter uit!![]()
Ik heb weer een burberry gedaan..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijf het schattig vinden..
Ohhhhh dit is echt super!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op gel en acryl is het enige wat je niet mag gebruiken aceton..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef lookinforyou het volgende:
@ obli: Ik heb dus gelnagels. En nu is het toch zo dat je daar harders op mag gebruiken? Nu zie ik op elk flesje CG dat ik heb dat er harders inzitten. Kan ik dis nu niet gebruiken op mijn nagels dan?
Of is de hoeveelheid harder zo klein dat het wel kan?
Weet jij hier antwoord op?
Alvast bedankt
Wat een beauty's weerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk Nienna!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef -Nienna- het volgende:
Vandaag gelakt, een goudkleurige lak met een shimmer van de Etos:
Dit zijn 2 laagjes, zonder topcoat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met flits:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |