Hebben hebben hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja wel geblogd, maar vergeten hier te posten
OPI - Midnight in Moscow, lekker vampen!![]()
[ afbeelding ]
Mja...dankjewelhe? Nu wil ik NUbar holo'squote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik zeg net tegen mezelf, ik wou dat Siobhan haar blog terugkomt.
En kijk!! I kid you not.
http://thenailphile.blogspot.com/
En thanks, vergeet ik helemaal te zeggen in m'n excitement
Leuk dat ze terug is! En fijn dat het het hier post, ze was al van mijn lijstje!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
En kijk!! I kid you not.
Wow.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja wel geblogd, maar vergeten hier te posten
OPI - Midnight in Moscow, lekker vampen!![]()
[ afbeelding ]
Geen zorgen, komt helemaal goed! Je krijgt een nieuw mailtje met een paymentlink. Is mij de eerste keer ook overkomen, krijg je het wel even heel warm vanquote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef Bamba het volgende:
Shit, ik heb een foutje gemaakt bij m'n bestelling van Transdesign. Heb niks ingevuld bij de comment box, dus krijg nu een bevestiging van een shipping fee van over de 100 dollar. Stuur ze maar een mailtje
. Iemand ervaring of ze hier soepel in zijn? Het is de eerste keer dat ik iets bestel daar
Ik dus ookquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja...dankjewelhe? Nu wil ik NUbar holo's
Oh dat wil ik wel zien, heb MM ook en doe 'm zelf altijd over zwartquote:Op zondag 10 januari 2010 23:07 schreef Diconnected het volgende:
Ohhh OPI Merry Midnight over een rood lakje is mooi!Word ie rood/paarsig met flakies en glitter en en en *hypert*
Ik post morgen wel even wat foto's.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:50 schreef snkr-xxx het volgende:
En kijk!! I kid you not.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb al 2 dagen niks op mijn nagels, geen inspiratie.![]()
Verder nog steeds niet geleerd voor mijn tentamens, mijn hoofd staat er niet naar.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Blegh kutzooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de rest ook goeiemorgen en jij ook mam! Tegenwoordig stiekem al op het werk aan het kijken?
Midnight in Moscow is er alweer af, maar ze is erg mooi, ga ik vaker dragen![]()
Verder nog steeds niet geleerd voor mijn tentamens, mijn hoofd staat er niet naar.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..aahw, kuttig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..ach bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een enorme knuffel voor jou
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Van mijn nagelstyliste. Dat harders funest zijn voor gelnagels en dat die heel vaal in glitter lakjes zitten. Dat is dus flauwekul begrijp ik uit jouw reaktie.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Op gel en acryl is het enige wat je niet mag gebruiken aceton..
Waar heb jij gehoord dat je geen harders mag gebruiken?
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Bah! Lieve knuffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga het eens proberenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:58 schreef Oblivion het volgende:
@Nieners, maakt niet uit wat voor ondergrond je neemt, als je strepen maar zwart/wit en rood zijn..
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..Vind het echt klote voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dikke knuffel!
Living and loving in the moment.
Volg het topic de laatste tijd wel meer, beetje afleiding..SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb gister rockgirl opgedaan past wel bij mijn stemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |