Daar ging mijn ice tea over het toetsenbord!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef puntoortje het volgende:
tvp envoor alle mooie nagels incl. de teentjes
zitten we niet stiekem al op nummer 56?
why? het is gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Oke, met het risico een zeikwijf te zijn... dit is deel 56...![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
why? het is gewoon de waarheid
heb 't al anagepast
onzin. moet je niet denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super!
(ik denk snel dat ik zeik...)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Super!
(ik denk snel dat ik zeik...)
Huuuuuh, die raspberry smoothie heb ik hier ook liggen (nog niet opgehad) maar hij is heul donkerpaarsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag zag ik bij de Kruidvat in Muiden 2 vreemde flesjes lak staan van Essence, maar wel 2 hele mooie kleuren! Waren de laatste 2 die er stonden, de lijn heet Creamylicious ofzo, nr 02 Raspberry Smoothie en 04 Iced Chai Latte. Volgens mij van een oudere limited edition lijn, als ik de plaatjes op internet tegenkom.
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
Raspberry Smoothie, ik heb hem nog niet opgedaan maar hij lijkt in het potje en op het kwastje veel paarser dan op het plaatje
[ afbeelding ]
En dat voor maar 90 ct per flesje.
Ja ik vond de swatch echt niet overeenkomen met het flesje, eerder met een andere kleur uit die lijn, de Wild Berry Sorbet. Ik moet hem volgende week maar eens testen zodra ik mijn bruin zat benquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Huuuuuh, die raspberry smoothie heb ik hier ook liggen (nog niet opgehad) maar hij is heul donkerpaars
Oeh... die rooiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Vanmiddag zag ik bij de Kruidvat in Muiden 2 vreemde flesjes lak staan van Essence, maar wel 2 hele mooie kleuren! Waren de laatste 2 die er stonden, de lijn heet Creamylicious ofzo, nr 02 Raspberry Smoothie en 04 Iced Chai Latte. Volgens mij van een oudere limited edition lijn, als ik de plaatjes op internet tegenkom.
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
Raspberry Smoothie, ik heb hem nog niet opgedaan maar hij lijkt in het potje en op het kwastje veel paarser dan op het plaatje
[ afbeelding ]
Why? Dat lukt mij ook prima met mijn lange nagelsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:41 schreef Empathologica het volgende:
Gister m'n duimnagels en wijsvingers er af gesnoeid omdat ik lenzen kreeg
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Iced Chai Latte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook, ik doe het met mn vinger, niet mn nagel hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Why? Dat lukt mij ook prima met mijn lange nagels.
Die zijn niet echt! Ik zeg het je! Ik zeg het je! Ik zeg het je!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:41 schreef Empathologica het volgende:
En ik kan echt uren blijven kwijlen over die nagels van snkr
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:20 schreef Mirjam het volgende:
het idee was leuk, de uitvoering 3 x kut:
[ afbeelding ]
overigens is strawberry fields van china glaze wel heel erg mooi![]()
daarna maar gegaan voor lincoln park after dark suede
[ afbeelding ]
hij lakte alleen wel vet kut. na 1 hand ff wat druppels verdunnen erin gedaan, dat ging al een stuk beter
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
Nou na al dat gedoe van vandaag heb ik maar een andere gelakt.
Wel een hele mooie vind ik, al zeg ik het zelf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nfu-Oh nr. 64 zonder topcoat.
Mooooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
senksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef Guess. het volgende:
Die tenen met flesjes van zoeperzazke![]()
Mirjam je nagels zijn wel mooi zo hoor met de acryl/gel staat mooi dat wat langere
mooi, ik ben gek op holo'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een halve bouwvakker met nagels..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Godskolere? Je bent een dame!
Mooi.
Wauw!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waaauww! wat is het merk en waar heb je die gekocht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo even weer bijgelezen![]()
Bernies, mooie haul zeg! Vooral die grape going, *jaloers*
Mirjam, die suede staat je goed!
Puckzzz jou krijg ik nog wel,Beetje mijn onschuldige nagels zwart maken
![]()
Empathologica is gewoon heel lief!![]()
![]()
En mam, als je die holo toevallig kwijt bent, ik weet van niks![]()
Nou, ik zag dat we in deel 56 zitten, dus hier is Nfu Oh #56
[ afbeelding ]
*jaloers*quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo even weer bijgelezen![]()
Bernies, mooie haul zeg! Vooral die grape going, *jaloers*
Mirjam, die suede staat je goed!
Puckzzz jou krijg ik nog wel,Beetje mijn onschuldige nagels zwart maken
![]()
Empathologica is gewoon heel lief!![]()
![]()
En mam, als je die holo toevallig kwijt bent, ik weet van niks![]()
[ afbeelding ]
Erg is dat he? Alles er maar weer af even straks nog een keertje proberen?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb net 2 pogingen gedaan tot lakken maar het is niet mijn dag vandaag
oeh geweldigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:02 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh wauw!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lak de tenen nu ook niet. Mij te koud om ze uit de sokken te halen, te lakken en dan ook nog te moeten laten drogen!!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Vraag door de foto' in de OP; lakken jullie nu in de winter je teennagels ook?
Of alleen in de zomer? Is het dan dezelfde kleur of juist niet?
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Ook een heel fijn kleurtje!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb ook wel 's dagen dat 't gewoon niet wil, op een gegeven moment heb je dan restjes van 5 kleuren op je nagels, en niks smeert meer lekker haha..
Thanks ladies![]()
Bernies, ik heb er Nfu Oh #123 onder gedaanOp zichzelf is #56 lang niet zo mooi, veel te sheer
![]()
#123:
[ afbeelding ]
Hij is wel minder teal-ig in het echt
Ik lak mijn teennagels wel, altijd al gedaan (bij het gebrek aan vingernagels). Mijn teennagels hebben nu een andere kleur dan mijn vingernagels, maar in de zomer ga ik ze toch wel hetzelfde lakken denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Ik lak zelf mijn tenen nu niet, maar bij de eerste kans gaan de birkenstocks weer aan en lak ik mijn tenen in wat ik leuk vind. Enige match met de nagels mag er dan wel zijn. Hoeft niet hetzelfde maar mag niet vloeken (oja, ik zit ook gewoon in NL hoor en er ligt hier ook sneeuw nog echt geen blote voeten weer)
Leuk! Ik vind jouw nagels ook al zo mooi!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn site een beetje aangepast. nail-art van gewone lakjes onderscheden.
http://www.puckzzz.nl/Nails/
Nu kan het grote swatchen beginnen, maar ik ben nog zo blij met mijn 2True kleurtje dat ik dat vandaag niet ga doen
Ik lak ze eigenlijk altijd wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:29 schreef bernies het volgende:
Leuk al die foto's van je creaties... Ook erg leuke kleurtjes bij zeg!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Nu kan het grote swatchen beginnen, maar ik ben nog zo blij met mijn 2True kleurtje dat ik dat vandaag niet ga doen
Ik heb ook pas een potje gekocht maar krijg nog steeds niet het beoogde resultaatquote:Op zondag 10 januari 2010 12:47 schreef Burdie het volgende:
Ik heb onlangs krackpolish besteld, dat is nagellak dat zou moeten 'breken' om dit effect te krijgen:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring?
Mooie lay out hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Welke wil je? Ik doe vandaag of morgen een TD bestelling eruit, en daar kan wel 1 lakje van jou bij. Dan gooi ik hem wel even bij je in de brievenbusquote:Op zondag 10 januari 2010 10:05 schreef m@x het volgende:
Ik ben zo verliefd op die suede lak. Ik lurk al tijden mee in dit topic en elke keer als de suede voorbij komt ga ik spontaan kwijlen. Gisteren het OPI-schap bij de V&D in Den Haag bestormd, maar geen suede te bekennen
Tof!! Ziet er mooi uit, je site!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben erg benieuwd, het kostte vrijwel niets, dus voor een experimentje vond ik het wel kunnenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef romika het volgende:
[..]
Ik heb ook pas een potje gekocht maar krijg nog steeds niet het beoogde resultaat![]()
Ik volg de instructie precies op maar geen positief resultaat, jammergenoeg!
Had nhet ook op een teen gedaan (over een paar oude laagjes heen, probeersels) en toen ik daar de lak van afhaalde had ik ineens wel het crack-effect, maar ja zo hoort het natuurlijk niet.
Misschien zijn er nog anderen bij wie het wel goed gelukt is!
Ik vind 'm mooi in z'n eenvoudquote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of er nog iets op moet maken ofzo...
Ik vind dit ook erg leuk! Welk kleurtje is het?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of er nog iets op moet maken ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |