Oh, die heb ik dus net niet, bedankt voor het posten Linnie!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:01 schreef Linnie20v het volgende:
@ Obli:
Gorgeous nr. 171
Fancy nr. 190
Rebel nr. 200
Shockful nr. 232
Dangerous nr. 249
Ik had niet eens gezien dat ik de laatste post hadquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dus net niet, bedankt voor het posten Linnie!
Bamba!![]()
Skrn en ik waren al aan het bakkeleien over wie de laatste post moest doen en toen kwam jij!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooie nagels weer allemaal.
Misschien dat jullie dit weten. Ik wil de opleiding voor nagelstyliste gaan doen (acryl nagels). Kan ik dan zo'n thuisstudie doen, of zou een opleiding bij een nagelstyliste zelf beter zijn? Het gaat mij vooral om, om bij mezelf acrylnagels te zetten en eventueel later bij andere mensen ook.
Tja, dat is iets wat je helemaal zelf moet weten.quote:
Ik heb nu acrylnagels jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, dat is iets wat je helemaal zelf moet weten.
Heb je zelf wel eens acryl nagels gehad?
Heb wel foto's gezien, maar weet het 1,2,3 niet meer...
tsja ik zit op het moment ook erg in twijfel! Ben zelf van plan om een starterskit te kopen via marktplaats om zo eerst eens te oefenen (kost 60 euro),,,Het is een vrij beroep, je kunt op i-net heel veel how to's vinden in de vorm van beschrijvingen en filmpjs dus om nou direct een cursus te gaan volgenquote:
Zoiets heb ik dus ook. Al ben ik nog wat huiverig wat betreft acryl. Met het oog op het uitharden, lijkt beginnen met gel mij beter, maar ik ben er ook nog niet over uit....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef springlover het volgende:
[..]
tsja ik zit op het moment ook erg in twijfel! Ben zelf van plan om een starterskit te kopen via marktplaats om zo eerst eens te oefenen (kost 60 euro),,,Het is een vrij beroep, je kunt op i-net heel veel how to's vinden in de vorm van beschrijvingen en filmpjs dus om nou direct een cursus te gaan volgen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Mijn eerste post hier.
Heb alles gelezen (Alles!! duurde dááágen) en mèèn wat ben ik verliefd op sommige nagels en lakjes hier, maar mag nog niks van mezelf bestellen tot het eind van deze maand.
Dan eerst eens een gelsetje aanschaffen (ben wel erg van de DIY) want mijn nagels scheuren steeds in, komt vast omdat ik de zijkantjes altijd (nu natuurlijk niet meer hè) vijl (de), heb nu ook een nagel a la MacGyver geplakt met een stukje theezak en nagellijm
(Nee, ziet er niet echt gelikt uit..).
Heb nu van Essence chocolate shake op, gisteren op gedaan..nu al gechiptzucht..nu weet ik ook weer waarom ik ooit gestopt ben met nagels lakken.
Iig..kijken of ik jullie een beetje bij kan houden (en hopen dat het eind van januari héél snel in zicht komt)
Wat zij zegt!!! Welkomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles gelezen?? Respect
![]()
En welkom
Tis net als bij een Soap, heb je een aflevering gezien dan ben je hookedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Alles gelezen?? Respect
![]()
En welkom
Ik heb op marktplaats een acrylpakket gezien voor ¤60,- en koop denk ik daar een oefenhand bij om eerst eens flink te gaan oefenen voordat ik ze op mezelf ga zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:23 schreef tass het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook. Al ben ik nog wat huiverig wat betreft acryl. Met het oog op het uitharden, lijkt beginnen met gel mij beter, maar ik ben er ook nog niet over uit....
Ik zie die rode zweem niet echt, maar als het erin getrokken is, heb ik zo 1 2 3 geen goede tips. Ken er wel een hoop, poetsen met whitening tandpasta, in de waterstof peroxide weken, soda, steradent.. werkte bij mij allemaal niet om een verkleuring ongedaan te maken. Goede base coat gebruiken dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:14 schreef tonja het volgende:
De kleuren van dit plaatje zijn veranderd na de upload. Maar goed misschien zie je de rode zweem nog wel in mijn nagels, vooral de rechter. Die kleur rood is alweer 3 kleuren geleden maar is nogal hardnekkig. Hebben jullie tips om het eruit te krijgen?
Ik heb nogal brokkelige nagelriemen, ze staan nu goed in de olie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Tis net als bij een Soap, heb je een aflevering gezien dan ben je hooked
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Oeh even snel want ik móét eigenlijk weer verder met mn dagelijkse bezighedenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat zij zegt!!! Welkom
Vertel eens, welke lakjes vind je mooi?
zo'n soort kleurtje heb ik nu op, maar dat van P2, heartbeatquote:
Dank je wel. Ik wilde eigenlijk gewoon alles een beetje doornemen en vooral plaatjes kijken maar uiteindelijk toch ook alles wel gelezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Welkom! En inderdaad respect dat je alles gelezen hebt!
Vast niet ook in NLquote:essence die trend edition "go snow" ist jetzt im handel erhältlich. infos zur trend edition "go snow" gibt es auch in unserem essence trendforum
Inderdaad! Alleen is hij niet te koop in Nederland toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo'n soort kleurtje heb ik nu op, maar dat van P2, heartbeat
Komt alleen met flits niet zo goed over, als ik mijn nagels langs het scherm hou is hij bijne exact hetzelfde.
[ afbeelding ]
Dat dus!! Welkomquote:
Volgens mij niet in NL, van wat ik van de essence-site begreep... hufters...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vast niet ook in NL.Komt er vandaag iemand bij de Kruidvat, ga dan eens gluren
.
Weet je al welke kleurtjes? Of heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh!! En over twee uurtjes de CG-lakjes van marktplaats ophalen
Kom er nét vandaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vast niet ook in NL.Komt er vandaag iemand bij de Kruidvat, ga dan eens gluren
.
Welkom ZHD.
Die lijkt inderdaad erg goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
zo'n soort kleurtje heb ik nu op, maar dat van P2, heartbeat
Komt alleen met flits niet zo goed over, als ik mijn nagels langs het scherm hou is hij bijne exact hetzelfde.
[ afbeelding ]
En?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:05 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb gorgeous maar opgedaan
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dit er bij daglicht uitziet
Helemaal waar! Heb gister de eerste aflevering van Mercy gekeken, weer een geweldige ziekenhuisserie!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel zin in (zo'n gedoe) maar ik ga er wel achteraan ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG![]()
Ga je er nog verder achteraan? Want het kan natuurlijk niet dat er zomaar pakjes verdwijnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:IK HEB DE BAAN!!
Maandag om 9.00u moet ik al beginnen! Ik heb bijna een jaar
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@MissJ: Mooooi kleurtje!
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
thuis gezeten, dus ik ben superblij dat ik nu eindelijk weer kan gaan werken! En dan kan ik dus ook meer lakjes gaan kopen, haha.
@ZHD: Respect dat je alles hebt gelezenIk post hier ook nog maar een paar dagen, maar ik heb niet alles terug gelezen...
Super voor jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:IK HEB DE BAAN!!
Die tweede is mooi!! Wat heb je bij elkaar gegooid??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Loqi het volgende:
Nou, swatches van de frankens. 1 succes en 1 misser.
De misser eerst:
[ afbeelding ]
Goud met zilveren glitter in een heldere basis. Opzich heel grappig, de glitter is niet opgelost of wat dan ook, hoewel de basis ietwat gelig geworden is. Maar MEUREN![]()
ongelofelijk! Deze gaat dus linea recta de afvalbak in. Ik ga niet eens proberen die glittermeuk er uit te wassen
gatver wat een stank
![]()
Dan nummer 2, een stuk geslaagder al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Een paarse shimmer, beetje mattig, met een blauwige parelmoeren glans. Dekt heel goed, dit is 3 laagjes omdat hij wat hobbelig aanbrengt (ga nog proberen te verdunnen) maar 2 was ook al goed geweest. En.. geen stank(iig niet meer dan normaal bij lak)
De foto doet haar geen recht![]()
Iemand een leuk idee voor een naam voor mijn eerste frankenschatje?
Leuk setje!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine verwennerij, minisetje Essie gekocht:
Essie Pink Parka:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi:
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami:
[ afbeelding ]
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
(geen eigen foto's, zijn van vampy varnish)
Zou ik wel doen inderdaad want nu waren het twee pakjes met niet echt dure dingen maar de volgende keer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie gaan veuls te snel
[..]
Ik heb er niet veel zin in (zo'n gedoe) maar ik ga er wel achteraan ja.
3kwart flesje blanke lak en daarin een kwart potje Gosh effect poeder gegooid in de kleur butterlfy (paars) en daarna nog een beetje in de kleur sky (wit/parelmoer). Ik weet niet precies hoeveel poeder, heb zomaar wat gefrotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die tweede is mooi!! Wat heb je bij elkaar gegooid??
Wow! Die zijn leuk! Waar kunnen we op je stemmen???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe mee aan een wedstrijd..
Die meest opvallende nagels wedstrijd? Weet niet meer welk blog het was maar ze had gemarbled met goud geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nailjuice.com/2010/01/chocolatey-sweet.htmlquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Wow! Die zijn leuk! Waar kunnen we op je stemmen???
HA! Dat is juist de reactie waar ik op wacht!quote:
Tof!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ikbenkoel, gefeliciteerd!
Die franken mattig paars dingetje is meuwj. Purple cold heart een ideetje als naam?
hahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik gemist!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
Ja echt, ik zat gewoon de kokhalzenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuke Frankies Loqi! Is die stank echt zo erg? Vond die bovenste namelijk best cool! Kun je er niet een etherisch olietje in gooien ofzo
Meestal niet maar soms kan je het treffen.....denk je wel aan een bak water en en wortel voor het lieve dier?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:45 schreef Mirjam het volgende:
mnoh, maandag al geld overgemaakt naar viis.ee, ze hebben het nog steeds niet
het is maar estland, het hoeft toch zeker niet met paard en wagen gebracht te worden?
Fancyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef romika het volgende:
Voor alles eraf gaat nog even met Konad gestoeid!
[ afbeelding ]
Max-nails Purple/Konad m73
Wat een chique blauwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Deze week was een blauwe week![]()
Deze jelly smeert lekkerrrr
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Chique!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gave kleur!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Loqi het volgende:
Erg mooi Romika, jouw nagels zijn ook echt![]()
[..]
Ja echt, ik zat gewoon de kokhalzenik heb hem al weggegooid, durf er niet aan te ruiken om te kijken of een geurolietje werkt
mooie blauw! Ik heb echt te weinig leuke blauwe zelf, en alleen maar lichte. Ik zal ook eens op zoek gaan naar een mooie middel en donkere
Mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnn mijn net opgehaalde CG lakjes!!![]()
[ afbeelding ]
vlrn: Trousseau, Ohh la la pink pearl, In awe of amber, LOL (), Spin me round (
)
Laatse twee zijn holo's, love them!!! Maar de andere zijn ook mooi. Ik ben blij
Mooi!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Spin me round heb ik besteld met m'n transdesign bestelling, die is zooooo mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnn mijn net opgehaalde CG lakjes!!![]()
[ afbeelding ]
vlrn: Trousseau, Ohh la la pink pearl, In awe of amber, LOL (), Spin me round (
)
Laatse twee zijn holo's, love them!!! Maar de andere zijn ook mooi. Ik ben blij
Dit is trouwens gestempeld met Silver van Gosh! Doet het beter dan de zilveren Konad stempellakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef romika het volgende:
[ afbeelding ]
Whoa, die roze. Heel, heel hoog HEBBUUUUUH gehalte. :$quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Kleine verwennerij, minisetje Essie gekocht:
Essie Pink Parka:
[ afbeelding ]
Essie Angora Cardi:
[ afbeelding ]
Essie Midnight Cami:
[ afbeelding ]
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
(geen eigen foto's, zijn van vampy varnish)
Ik zie er nu niks tussenstaan waarvan ik denk...die moet ik hebben, de kleurenlijken erg op wat er al is.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie franken! Had hem helemaal gemist.![]()
Die is mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Coolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ik heb gewoon een complimentje gekregen van een DouglasmevrouwMeestal kijken Douglasmevrouwen me aan alsof ik kom jatten
en deze was helemaal weg van mijn nagellak
(Over the Taupe van OPI)
ja hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topicquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool
En volgens mij kijken ze altijd naar iedereen alsof ze komen jatten, ik ken het tenminste wel
een man die werkt bij een ICI Paris?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo kom ook nog eens even langs...ik ben een echte lurker met dit topic...gisteren bij Ici Paris XL geweest en net zo snel weer naar buiten (ja ook dezelfde blik van de verkoper en verkoopster
) ....wat een prijzen daar voor een lakje
...heb ik lekker bij de Voordeelshop ingeslagen...3 voor 3 euro van het merk Paris memories....en die lakt in ieder geval heel prettig
....houdbaarheid is nog even afwachten maar ja bij mij is de boel na 1 dag toch vaak al beschadigd met die werkzaamheden voor de beestjes hier in huis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een man die werkt bij een ICI Paris?
Dat moet wel een oppernicht zijn
Paarsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
En?
Ik heb um van de week ook op gehad en in het daglicht vond ik 'm paarsig.
Moet zeggen dat ik 'm de avond ervoor mooier vond want toen leek ie dus grijzer
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef Joysa het volgende:
Ik was vandaag in de etos.. beetje bij nagellakjes aan het snuffelen enzo.
Stond er een medewerkster met een klant te praten. Ze vertelde de klant dat ze remover moest gebruiken om de nagellak te verdunnen![]()
Maar ik bemoeide me er maar niet mee, omdat ik niet weet waarom dat niet mag
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.
Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.![]()
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahhh zo, dankje!
Nah ik kan dan meestal ook niet mijn mond houden, maar omdat ik de reden niet wist deed ik dat maar wel, anders kom ik zo dom over
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou ze trouwens ook gelijk een uitbrander geven omdat ze wel nagellak verkopen maar geen verdunner. Als je dan toch de vervelende klant uithangt moet je er ook gelijk gebruik van maken om je hart te luchten.
Hehehe, ik kijk nog eens door mn wishlist heen, staat deze er al lang opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Dating A Royal, heet ze
Bij de douglas en ICI paris welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier is nergens die verdunner te krijgen....kan ik alle winkels wel de pokke volschelden
quote:
neeeh bij de nagelfrotjes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik er toch weer heen...kunnen ze me alsnog wegkijken
. Waar moet ik dat spul zoeken trouwens...heb gisteren een beetje rondgekeken bij de diverse make-upmerken maar zag het daar niet zo 1,2,3 liggen......zal wel weer achter de kassa liggen neem ik aan dus mag ik ubernicht het vragen of hij verdunner heeft....kan ik meteen kijken of zijn nageltjes ook gelakt zijn
Als de temperaturen het toelaten dan maar weer even zoeken in de stad....en op naar ICI Paris en Douglas bij de nagelfrobelhoekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeh bij de nagelfrotjes!
meestal hebben die een apart hoekje...
er zijn best veel nagellakmerken die tegenwoordig een mannenlijn hebben
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat remover gemaakt is om nagellak af te breken. Het tast dus de formule van de nagellak aan en kan ook de kleur beïnvloeden. Het verpest je nagellak totaal.
Verdunner is gemaakt van dezelfde oplosmiddelen die al in de nagellak zitten. Deze verdampen na verloop van tijd waardoor de lak dikker wordt. Regelmatig schudden helpt om de lak goed gemixt te houden en vertraagd dus ook die verdamping maar helpt dat niet meer dan kan je met verdunner die oplosmiddelen weer aanvullen.
Ik zou mijn mond niet kunnen houden als ik een verkoopster zulke nonsens hoorde verkopen.![]()
Heb je dat ook gedaan met die Zoya waarvan je negen laagjes nodig had?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?
Nooit, nooit, nooit, nooit, NOOIT meer doen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik meng mn nagellak altijd met remover, nog nooit problemen mee gehad?
Naar Etos voor de hololakjes, naar H&M in de Kalverstraat, Claire's zit op Nieuwendijk en de Kalverstraat die heeft leuke en betaalbare setjes lakken, naar Lush voor Lemony Flutter voor de nagelriemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:44 schreef Diconnected het volgende:
Tvp.
Ik ga volgende week naar Amsterdam, zijn er nog leuke winkels met mooie lakjes?
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef PartyHardy het volgende:
Inderdaadleuk idee om het zo te doen !
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef mmascha het volgende:
Mooi Romika! Goed bedacht zo schuin langs 2 kanten. Superchic!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Loqi het volgende:
Erg mooi Romika, jouw nagels zijn ook echt![]()
[..]
quote:
quote:
Allemaal weer bedankt voor de complimentenquote:
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Naar Etos voor de hololakjes, naar H&M in de Kalverstraat, Claire's zit op Nieuwendijk en de Kalverstraat die heeft leuke en betaalbare setjes lakken, naar Lush voor Lemony Flutter voor de nagelriemen, vergeet de Kruidvatten niet.. Verder zijn er niet echt speciale winkels ofzo, voor zover ik weet
Mooi die onderstequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Loqi het volgende:
Nou, swatches van de frankens. 1 succes en 1 misser.
De misser eerst:
[ afbeelding ]
Goud met zilveren glitter in een heldere basis. Opzich heel grappig, de glitter is niet opgelost of wat dan ook, hoewel de basis ietwat gelig geworden is. Maar MEUREN![]()
ongelofelijk! Deze gaat dus linea recta de afvalbak in. Ik ga niet eens proberen die glittermeuk er uit te wassen
gatver wat een stank
![]()
Dan nummer 2, een stuk geslaagder al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Een paarse shimmer, beetje mattig, met een blauwige parelmoeren glans. Dekt heel goed, dit is 3 laagjes omdat hij wat hobbelig aanbrengt (ga nog proberen te verdunnen) maar 2 was ook al goed geweest. En.. geen stank(iig niet meer dan normaal bij lak)
De foto doet haar geen recht![]()
Iemand een leuk idee voor een naam voor mijn eerste frankenschatje?
Mooi zo'n duochroomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
net in de stad geweest met mama, troostkopen
Glasvijl van Koh en een prachtige groenblauwe duochrome lak van Herome WIC
Geen gewone camera bij de hand dus maar even zo
[ afbeelding ]
Mooi IJsdraakjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
*Zet die blauwe OPI ook op wishlist*
Heb net gepoogd om m'n nagels op de foto te krijgen, de kleur werkt niet heel erg mee(En nog niet bijgewerkt, zoals te zien.)
[ afbeelding ]
China Glaze - Harmony. Lakt wel erg prettig, had qua dekking aan één laag genoeg gehad.
En zonder kleurtje zien m'n nagels er zo uit:
Dank je Daph, nee het is er alweer af.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Daph_ het volgende:
Romika wat een sjieke konad! Mooi hoor. Zit er inmiddels wat anders op, of heb je dit laten zitten?
Snkr-xxx wauw! Dat staat je echt prachtig! Ik zou hem zelf alleen nooit dragen denk ik
IJsdraakje mooi! Harmony is mooi he?
Hoop dat ik niemand vergeten ben! Zag weer zoveel mooie nagels voorbij komen waar ik nog niet op gereageerd had..
Awaken van dezelfde serie lakt ook zo nicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
*Zet die blauwe OPI ook op wishlist*
Heb net gepoogd om m'n nagels op de foto te krijgen, de kleur werkt niet heel erg mee(En nog niet bijgewerkt, zoals te zien.)
[ afbeelding ]
China Glaze - Harmony. Lakt wel erg prettig, had qua dekking aan één laag genoeg gehad.
En zonder kleurtje zien m'n nagels er zo uit:
[ afbeelding ]
Verkleurd, ik weet het.
En mannen motten uit m'n nagellak blijven. Heb ooit eens een keer voor een festival de nagels van een vriend moeten lakken, wat een ramp was die vent.(Wel lollig, hij had geen nagellakremover en moest na dat weekend weer naar kantoor. Mét nagellak
)
Dit is Edinburgh. Ik zal morgen bij daglicht een goede foto makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:44 schreef romika het volgende:
[..]
Mooi zo'n duochroomHoe heet deze SQ?
Wat zit er nu op?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef romika het volgende:
[..]
Dank je Daph, nee het is er alweer af.
Had hem over mijn oude mani gedaan om te oefenen.
Op mijn andere hand had ik op elke nagel iets anders gefrobeld.![]()
Maar dat zag er niet uit om op hier neer te zetten.
Is altijd lastig om je recherhand netjes te krijgen met nailart enzo.
Waarom zou ik die nog dunner willen maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je dat ook gedaan met die Zoya waarvan je negen laagjes nodig had?
Ik dacht het al, die heb ik ook, alleen nog niet gelakt. Vond hem in het flesje niet echt duochroom, maar zal hem morgen proberen! Kijken hoe hij wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is Edinburgh. Ik zal morgen bij daglicht een goede foto maken
Niks, blote nagels nu, ik wilde even in een badje en een handmaskertje en dan morgen lakken, met die van Herome denk ik. Kijken hoe die eruit ziet.quote:
echt niet? Misschien zijn er meerdere versies van? Ik zie onder de lamp groen, blauw en goudquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef romika het volgende:
[..]
Ik dacht het al, die heb ik ook, alleen nog niet gelakt. Vond hem in het flesje niet echt duochroom, maar zal hem morgen proberen! Kijken hoe hij wordt
Bij die lak moet ik aan Dethklok denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awaken van dezelfde serie lakt ook zo nice, Staat je mooi!
Ik heb hem al een poosje maar niet heel goed onder een lamp gekeken en ik ben een beetje kippig, moet wel het brilletje erbij op doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt niet? Misschien zijn er meerdere versies van? Ik zie onder de lamp groen, blauw en goud
Heb je een foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Mirjam het volgende:
dames, ik heb hier een sally hansen nail prisms-bronze ruby die ik graag zou willen ruilen voor iets leuks. wie heeft interesse en wat leuks in de aanbieding?
Had ik ook een keer, in het pakket zat wel gewoon de goede lakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had op TD een Misa - Im going to love myself besteld....nu staat er op de invoice een andere Misa - wishing on a star(die ook wel mooi is hoor, maar die wilde ik heul niet!)
Mooi IJsdraakje!
Snkr, die Dating a Royal heb ik ook al lang als die-moet-ik-bestellen-lak staan....alleen ik krijg het steeds voor elkaar andere lakken voor te laten gaanErg mooie kleur en weer super gelakt
Hmm niet mijn kleur geloof ik.. al weet ik dat zij vaak niet echt kleur accurate swatches heeftquote:
okquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam die Sally Hansen is niks voor mij.. Sorry aan mij kun je hem niet slijten
leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vond een wat koude nageldecoratie wel toepasselijk.
Met meedogenloze macrolens...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb David al een mail gestuurd, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, in het pakket zat wel gewoon de goede lakEven afwachten denk ik dus..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Ikbenkoel het volgende:
IK HEB DE BAAN!!
Grappig! Macro is hel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef tonja het volgende:
Ik vond een wat koude nageldecoratie wel toepasselijk.
Met meedogenloze macrolens...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk elke keer dat je een enge vent bent als ik je ava ziequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Tof Romika!
En die M&M's zien er jummie uit![]()
Nu eerst even heel hard denken wat er op m'n nagels gaat gaan, ze zijn nu wel heel erg naakt. Maf hoe snel je eraan gewend raakt om kleurtjes op je nagels te hebben.
Heh, ja zeer confronterend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok
[..]
leuk!
ga eens je nagelriemen insmeren jij!![]()
erg he, die macro's? every flaw...
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Handjes vertroetelen![]()
Lemony Flutter, Smitten.. Dan even de nagelriemen zachtjes terugduwen met een bokkenpootje.. Dan zijn ze weer helemaal zacht
Ja, hier ziet het er van een afstandje ook best puntgaaf uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grappig! Macro is hel inderdaad.![]()
Ik dacht afgelopen week dat mijn nagelriemen er best ok uitzagen. OK, ze mochten wat creme hebben maar slecht was het toch niet. Tot ik de uitvergrote macro foto's zag.![]()
Echt waar? Zonde! Ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad sinds ik dit gebruik.. Mocht je het kwijt willen, dan houd ik me aan bevolenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!![]()
Mijn nagelriemen zijn nog nooit zo droog geweest als sinds ik die gebruik.Dus afgelopen week de proef op de som genomen en weer terug gegaan naar mijn pre-lemony flutter tijd en mijn nagelriemen zien er nu weer perfect uit. Er zit iets in wat mijn handen en nagelriemen uitdroogt. Wat weet ik niet maar hoe meer ik het smeer, hoe droger mijn vingers.
Ordinaire uiercreme.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt waar? Zonde! Ik heb nog nooit zulke mooie nagelriemen gehad sinds ik dit gebruik.. Mocht je het kwijt willen, dan houd ik me aan bevolen![]()
Wat gebruik je nu dan? *nieuwsgierig*
Bwehehe. Die vent is nog enger als je de rest van het plaatje ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat je een enge vent bent als ik je ava zie
Ik vind 'm erg mooi!quote:
quote:
Ik heb precies hetzelfde! Maar het ruikt wel heerlijk, dus ik blijf het gebruiken voor mijn ellebogen en benen. Werkt wel goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al weer over de lemony flutter!![]()
Mijn nagelriemen zijn nog nooit zo droog geweest als sinds ik die gebruik.Dus afgelopen week de proef op de som genomen en weer terug gegaan naar mijn pre-lemony flutter tijd en mijn nagelriemen zien er nu weer perfect uit. Er zit iets in wat mijn handen en nagelriemen uitdroogt. Wat weet ik niet maar hoe meer ik het smeer, hoe droger mijn vingers.
Moooi! Zachte french en die CG is ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
Nu China Glaze Draped in Velvet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben heel blij met mijn Out the Door topcoatNa 48 uur nog steeds mooie chiploze nagellak
INM staat erop..quote:
Mooi Guessquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Guess. het volgende:
Afgelopen week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto gemaakt en snel de remover gepakt..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef tonja het volgende:
Ja, dat dan weer wel
Ik neem aan dat je daar niet echt mee rond kan lopen zeg maar?
Maar het is suikerzoet, geen twijfel over mogelijk.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r OPI Peru B Ruby, Action lak - pink, OPI La Paz-itivily Hot -matte
Vond 't wel grappig, heb zo'n Action lak, lijkt aardig op la paz-tivily hot van OPI, de matte versie dan, met top coat.
Vind die Action best mooi. Obli vindt die zweem niet mooi en juist verraden dat ie cheap ass is, call me cheap, but I kinda like it
Whehe, mee eens, maar ik ken je niet enzo. Het was best wel artistiekerig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Foto gemaakt en snel de remover gepakt..![]()
WHOEHAHAHAHA! WIl je toch niet dood mee gevonden worden?
Oh..mijn..god, ik neem het helemaal terug dat ik de laatste tijd foute mani's hebquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Tonja, heb vanavond ook maar even 12 konad plates besteld..![]()
Okat, de wedstrijd, alles wat met suikerzoet te maken heeft.
Nou dat kunnen ze krijgen...![]()
[ afbeelding ]
Het is ook van de zotte...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was vandaag in de drogist en daar hadden ze like een heel rek met OPI en ik wilde bijna een hele mooie diep donkerblauwe kopen (I'm bad at names), maar ik vond 14 euro op dit moment teveel voor mijn budget.
Ik kan je vertellen dat het hooooooog zomer moet ijn wil ik zo'n roze op doen....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Whehe, mee eens, maar ik ken je niet enzo. Het was best wel artistiekerig.
Whehhehe, I win..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh..mijn..god, ik neem het helemaal terug dat ik de laatste tijd foute mani's heb![]()
wat...eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, het is meer een parfumerie. Maar het heeft het uiterlijk van een drogist vind ik. Het is Pour Vous, maar dat lijkt hier in de verste verte niet op de de Douglas of Ici Paris.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is ook van de zotte...![]()
Dat het exclusief is okay, maar in de drogisterij...![]()
Ik snap dat niet echt...
Super leuk bedacht! Zoeter kan niet denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Tonja, heb vanavond ook maar even 12 konad plates besteld..![]()
Okat, de wedstrijd, alles wat met suikerzoet te maken heeft.
Nou dat kunnen ze krijgen...![]()
*foto*
Die heb ik hier gisteren zien liggen bij een DA drogisterij of was het nou ICI Paris XLquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens,mijn moeder was vandaag hier en die kwam met een of ander verhaal dat ze iets gezien had op tv (die heb ik niet dus kan ik niks over zeggen), iets nieuws op nagellak gebied dat ze in Amerika al hebben maar hier nog niet, een soort velletjes, die je op je nagel kan plakken,op maat knippen (ze zijn op nagelformaat maar de randjes dus) en dat je dan niet meer hoeft te lakken,alleen maar zon velletje erop,en dat zou zelf hechten en zo...
Geen ideeeeeeeeee waar ze het over had,maar ik dacht, Even toch hier zeggen
Zijn vast de Minx nails?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:17 schreef Tammymara het volgende:
Trouwens,mijn moeder was vandaag hier en die kwam met een of ander verhaal dat ze iets gezien had op tv (die heb ik niet dus kan ik niks over zeggen), iets nieuws op nagellak gebied dat ze in Amerika al hebben maar hier nog niet, een soort velletjes, die je op je nagel kan plakken,op maat knippen (ze zijn op nagelformaat maar de randjes dus) en dat je dan niet meer hoeft te lakken,alleen maar zon velletje erop,en dat zou zelf hechten en zo...
Geen ideeeeeeeeee waar ze het over had,maar ik dacht, Even toch hier zeggen
Hoewel het niet meer verplicht is vind ik het persoonlijk ERG onverstandig om aan de nagels van klanten te gaan prutsen zonder dat je precies weet wat je doet. Het risico op nare schimmels e.d. is gewoon te groot.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:58 schreef Bamba het volgende:
De reden dat ik wel een cursus wil doen in acryl, is omdat ik later ook een klantenkring wil opbouwen en ik denk dat je dan wel een crusus gedaan moet hebben of denken jullie van niet?
Doe je dat sponzen met konad lak? Zo ja, dan zou ik als ik jou was wat acrylverf kopen bij de hobbyzaak. Veeeeel goedkoper en werkt net zo goed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Franneh het volgende:
[..]
Super leuk bedacht! Zoeter kan niet denk ik.
Ik moet hier toch echt wat vaker posten, loop ook altijd zo achter.![]()
[ afbeelding ]
Links een beetje getest met konad sponge zooi.
Alleen is het een ramp als ik mijn rechterhand moet lakken(ben rechts)
Nou ja, dat dus! Ik heb met een bevriende nagelstyliste het erover gehad (zij heeft helaas geen tijd voor een opleiding voor mij) en waarschijnlijk ga ik de NTI opleiding doen. Die is toevallig nu goedkoper ook en is dus een mooie gulden middenweg en kan ik het mooi op mijn eigen tempo doen ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoewel het niet meer verplicht is vind ik het persoonlijk ERG onverstandig om aan de nagels van klanten te gaan prutsen zonder dat je precies weet wat je doet. Het risico op nare schimmels e.d. is gewoon te groot.
Ik zou dus ook niet naar een nagelstyliste gaan die geen opleiding heeft.
Die heb ik ook!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef snakelady het volgende:
Ik heb vqandaag P2 op mijn nagels.
Glory
[ afbeelding ]
En nu ga ik even teruglezen.
Oeh, mooie kleur!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef snakelady het volgende:
Glory
[ afbeelding ]
Ik hou niet van groen, maar dit vind ik een toffe kleur!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
mooie kleur snakelady!
Ik kan mijn lakkie niet echt plaatsen, het is groen met goud, maar ook blauw soms
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel
We gaan toch niet. Het is hier spekglad en als ik de buienradar zo zie moeten we dwars door een enorm sneeuwgebied!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij gaan weer richting Enschede en ik moet een enoooorme berg P2 meenemen!![]()
Fijn weekend allemaal!
Heb je zo'n last van je vingertjes dat je niet terug kan smsen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
We gaan toch niet. Het is hier spekglad en als ik de buienradar zo zie moeten we dwars door een enorm sneeuwgebied!Dan volgende week maar.
![]()
snkr: gaaf!![]()
Mooie kleurtjes snakelady en Stormqueen.
You're welcome!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh, mooie kleur!!
SQ ook, toch maar 's pikken van mams
Ik heb vandaag Show Your Feetjes binnengekregen van Daph, Daph dank je wel![]()
En oh jaik ben ook maar op de blog bandwagon gekropen, na-apert die ik ben
![]()
http://lacquerized.blogspot.com
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je zo'n last van je vingertjes dat je niet terug kan smsen?![]()
Met het minisetje viel het wel mee vond ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:53 schreef Daph_ het volgende:
Hm die mumishop is wel erg prijzig hoor.. Vind ik althans.
Op je blog zeg: the picture on the rightquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oeh, mooie kleur!!
SQ ook, toch maar 's pikken van mams
Ik heb vandaag Show Your Feetjes binnengekregen van Daph, Daph dank je wel![]()
En oh jaik ben ook maar op de blog bandwagon gekropen, na-apert die ik ben
![]()
http://lacquerized.blogspot.com
Mooi dat 'ie duo is, maar vind de kleur groen persoonlijk niet zo.. je nagels zijn wel al heel mooi vergeleken met het beginquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
mooie kleur snakelady!
Ik kan mijn lakkie niet echt plaatsen, het is groen met goud, maar ook blauw soms
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel
Ook al zo'n kleur waarvan ik zoete trek krijg!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Essie Mink Muffs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi kleurtje zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef snakelady het volgende:
Glory
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op je blog zeg: the picture on the right
Maar hij staat left.
[..]
Wat deed jij om 5 uur vanacht op?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vannacht om 5 uur geschreven, whoops. Thanks!
En leuk, al die followers!!![]()
Mooi kleurtje zoeper!!
Het ziet er ook goed uit! MiMu blog vind ik ook altijd zo leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vannacht om 5 uur geschreven, whoops. Thanks!
En leuk, al die followers!!![]()
Mooi kleurtje zoeper!!
Oeh ik volg je blog! niiiiice!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Kon niet slapen en ben daarbij ook nog extreem nachtmens
Dat is een goed idee! ik hou erg van dit soort combo's. Vaak doe ik de twee dag een laagje glitter of Nfu-oh erover heen. Ziet er gelijk heel anders uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
1 laagje Nfu oh 51 over P2 Rich is! Morgen de rest ook zo doen
.
Wat nou morgen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
1 laagje Nfu oh 51 over P2 Rich is! Morgen de rest ook zo doen
.
JA! Leuk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:17 schreef bernies het volgende:
Ik heb net mijn aller eerste swap binnen uit USA. Allemaal hele mooie Sally Hansen lakjes!
ik maak nog een foto!
Nu al laten bijvullen! Bevallen ze goed? Blijft de lak goed zitten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mooi kleurtje zeg!
vandaag mn nagels laten opvullen, ze zitten weer mooi. heb er ook een gelcoating overheen nu. geen idee of het wat extra's biedt, maar het glimt in ieder geval wel mooi.
wel vanavond even met een zachte (smooth) vijl een beetje vijlen, randjes zijn scherp hier en daar
Ohhhh die onderste foto de rechtse (blauw)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
@ Oblivion laat je ons in maart weten wanneer we op je snoepvingers mogen stemmen? Die M&M's van jou zijn een optreden in een M&M's reclame waard!
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laatste keer was zo'n 3 weken geleden, voor kerst.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Nu al laten bijvullen! Bevallen ze goed? Blijft de lak goed zitten?
Jaaaah! Grape Going! en daarnaast In-a-blink blue.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Rechtsonder, is dat die Scrangie dupe?
Een hele week!! Drie weken dat is goed te doen, dacht dat het korter geleden was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laatste keer was zo'n 3 weken geleden, voor kerst.
heb nog niet gelakt, komt later vanavond, maar vooralsnog zeker geen klachten, kan er altijd lang mee doen.
medaillon zat een week prima.
Ik vind die zwart-witte heel mooi!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Wat vinden jullie van mijn voorbeelden? Denk dat 1 van deze het gaat worden aankomende dinsdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!! Ik vind die paarse heel tofquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
@ Oblivion laat je ons in maart weten wanneer we op je snoepvingers mogen stemmen? Die M&M's van jou zijn een optreden in een M&M's reclame waard!
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf Puckzzz!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe spullekesik heb met opzet de prijsstickertjes ff laten zitten
[ afbeelding ]
Mijn vorige lak, Holo WTF![]()
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
En nu de 2True die ik vanmiddag heb gekocht
[ afbeelding ]
Gaaf! Mooie kleurtjes zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zwarte is erg mooi!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Wat vinden jullie van mijn voorbeelden? Denk dat 1 van deze het gaat worden aankomende dinsdag....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hè, zo goedkoop nagellak scoren! Leuke kleurtjes en mooie holo!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat goed met miniquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
Allebei mooi
Hoe is het met Le/La Bebé?
Hoe ver ben je nu? En tsja, die kwaaltjes...horen er een beetje bij he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gaat goed met minihelaas wel veel last van rug en heupen de laatste tijd thanks
Zal het morgen fotograferen ±Y Omdat die P2 heel donker bordeaux-paarsig is, is de hoofdkleur van de glitter een heel mooie kleur rood. Doet me denken aan herfstblaadjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is een goed idee! ik hou erg van dit soort combo's. Vaak doe ik de twee dag een laagje glitter of Nfu-oh erover heen. Ziet er gelijk heel anders uit.
Waarom? Daarom!quote:
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef bernies het volgende:
De Sally's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2equote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2true is 7,50 voor 3 flesjes hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook al de opruimbak van het Kruidvat geplunderdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
close upje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier hadden ze heul niet zo'n bakquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Ik vanmiddag naar de Kuidvat, voor weer een rondje rommelbak (alles 25 ct!!), hebben ze die bak gewoon weggehaald!!
Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!!
De 19e heb ik de 20wkn echo,het gaat echt zo snel!We zijn lekker aan het babyshoppen geslagen en afgelopen week m'n 1e positiekleding gekocht,was afgelopen week uit m'n broek gescheurd dus tja dan word het wel tijd he!?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu? En tsja, die kwaaltjes...horen er een beetje bij he?
Ahhh....quote:
whoaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Nu heb ik er even genoeg van...
OMG!!!!! Té erg dit...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zou er zo een hap uit willen nemenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wooow die is echt TE Obliquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik zal eens kijken, want vind die studs ook erg gaafquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Nieners het volgende:
Jullie gaan voor mij veuls te hard*snik*.
Maar wat ik me afvroeg... zouden we eventueel een GO kunnen doen @ dollar nail art,
ik heb namelijk studs op het oog die ik graag wil maar ik kom nooit aan de 25 dollar!
[ afbeelding ]
Vind het zo gaaf.
Oeh!! Die zijn wel heel tof!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Nieners het volgende:
Maar wat ik me afvroeg... zouden we eventueel een GO kunnen doen @ dollar nail art,
ik heb namelijk studs op het oog die ik graag wil maar ik kom nooit aan de 25 dollar!
[ afbeelding ]
Vind het zo gaaf.
Valt mee, heb even alles opgehoogd naar de 25 dollar en dan staat er dit:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh!! Die zijn wel heel tof!!
Maar waren de verzendkosten daar niet vre-se-lijk hoog naar NL?
Da's heul niet veel!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef Nieners het volgende:
[..]
Valt mee, heb even alles opgehoogd naar de 25 dollar en dan staat er dit:
Subtotal: $25.00
Shipping: $10.40
Total: $35.40.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan de bestelling eventueel wel doen, heb zowel Paypal als Credit card.
Oh dat is echt gaaf!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:25 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het zo gaaf.
Het was gewoon zo'n heel schap van 4 meterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij ook al de opruimbak van het Kruidvat geplunderd....ik heb alle winkels hier afgelopen (zijn er 5 of ik ben er eentje vergeten)....ik heb zelfs lak meegenomen voor 25 cent, van Gosh en Essence
en ook nog even van die french manicure stickers (van Herome), reparatiestickers van Essence etc...prijzen van 25 t/m 90 cent
WTF? hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:17 schreef Oblivion het volgende:
Alles weer mooi!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
second that!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, want vind die studs ook erg gaaf.
Voetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
HYSTERISCH!!! Ik heb Pink Parka op mijn teennagels.... Ik krijg met mijn gsm niet goed vastgelegd hoe hyperroze dit is!!! Maar toch een poging (en ja, ik heb het schots en scheef gelakt, ik ben geen held in teennagellakken.... mijn ervaring is dat na een keer warm douchen de randjes vanzelf netjes worden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze van internet komt meer in de buurt van defelheid:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voetenweer eens wat anders dan al die handen. Al vind ik wel dat je het flesje tussen je tenen had moeten klemmen ofzo
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
Oeh die studs wil ik ook wel!!! (verder niks eigenlijk)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef Nieners het volgende:
[..]
http://www.dollarnailart.com/cat_pages/studs.htmlwoohoo! Hoe meer mensen, hoe beter
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik blij dat het geen dikke china glaze flessen zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |