abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:32:57 #241
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76527397
Heb gelijkt maar verdunner besteld vind de creme kleurtjes zo fijn
pi_76527717
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:17 schreef mmascha het volgende:
Fijn. Ik hoor hier natuurlijk ook veel positieve verhalen anders had ik het niet besteld.
Even afwachten of ik een goeie batch krijg. Anders idd op zoek naar verdunner.
Dat is waar, maar over het algemeen ben ik erg tevreden met ChG. Bij OPI kan ik vaak slecht omgaan met het kwastje dus dat vind ik altijd een nadeel.. Het kwastje van ChG vind ik veel fijner. De meeste lakken uit mijn 'collectie' zijn van China Glaze dus ze zullen wel iets goed doen ook
pi_76527890
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.

Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE ), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.

Dus euh. whaa, help?
pi_76528289
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]

Hij lakt echt voor geen meter! Maar vond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Weet iemand een goede methode om het laatste restje lak uit het potje en kwastje te spoelen/wassen? Ik heb een restje lak waar ik vanaf wil en het potje wil ik graag houden om zelf wat kleuren in te mengen. Ik ben bang dat als ik het uitspoel met remover dat het kwastje niet meer bruikbaar is daarna omdat misschien de lak/remover er niet uit wil.
En weet iemand wat ik zou kunnen gebruiken als mengballetje? Want dat zit er niet in en ik heb weinig zin om een heel doosje kogellagertjes te kopen voor 1 keer zelf frutselen.
mooi!
en wat betreft die balletjes; loop naar je fietsenmaker en vraag daar om die balletjes, de kleinste die hij heeft. ze hebben verschillende maten, die van mij was niet te beroerd me er een aantal gewoon zo mee te geven
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:45 schreef Crientj het volgende:
Yaay, weer leuke lakjes voorbij zien komen.

Maar nu heb ik even hulp nodig.. Ik heb a.s dinsdag een sollicitatiegesprek (WHOEOEOE ), maar ik wil wel met mooi gelakte nagels en een verzorgd uiterlijk daar aankomen. Logisch toch ? :$
Alleen wat is dan een mooie kleur om erop te doen? Het hoeft van mij niet op en top verzorgd, [ah2go @ utrecht cs] maar wel mooi.

Dus euh. whaa, help?
matchen met je kleding
en niet te felle kleuren.

wie had er hier nou laatst stempelsetjes gekocht in beverijk (chinatown)?
was jij dat stormqueen? heb je ze al uitgeprobeerd?
ik vind ze vooralsnog wel ruk, krijg de lak niet goed op de stempel

ohja, vond bij de action De Paars.
meteen ook maar roze (die's ook mooi volgens mij ), wit, zwart en blanke lak meegenomen het vak was net bijgevuld, jeej
die zwarte is volgens mij geen slechte stempellak
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76528301
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French

Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes )
GOSH: Froufrou met stripers.

pi_76528448
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef _charlie het volgende:
@Crientj: Ik persoonlijk zou gaan voor een mooie lichtroze (niet te opvallend) of een French

Mijn gelakte nagels voor vandaag (zowel mn wijsvinger als mn middelvinger afbrokkelende hoekjes )

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_76528594
ik zou ook voor een zo neutraal mogelijke kleur gaan. zachtroze, peach, nude, bruinig.... sowieso geen te gekke dingen (uitgaande van het feit dat je voor een nette functie solliciteert waar representatief uitzien wel gewenst is op je sollicitatie)
I had a signature once. It was awful.
pi_76528611
quote:

[ afbeelding ]
nijs
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76528837
@_charlie , geweldige nagels!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:28:23 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76529324
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
MiMu, ik heb gisteren 3 SYF lakjes ontvangen!
MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :p
Dus die andere hoef je niet op te sturen hoor, maar heel erg bedankt!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:29:43 #251
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76529377
quote:

[ afbeelding ]
Leuk!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef Loqi het volgende:
Zojuist gelakt met Tectonic van Sephora. Een paars/roze met een olie-achtige duochrome in het potje, maar helaas amper op de nagels.
[ afbeelding ]

Hij lakt echt voor geen meter! Maar vond hem mooi dus ik heb het nog maar eens geprobeerd.
En daarna lekker fout bling gemaakt (ik wel wel van de foute manicures de laatste tijd he?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, helemaal niet zo fout!

Ennnn: ik ga morgen 5 china glaze lakjes ophalen via marktplaats, voor 4,50 p.s. (dat is voor mij goedkoop, anders moet ik ze hier in de winkel kopen voor 6.95) En er zit een OMG-collectie-lakje en een Kaleidoscope-collectie-lakje bij!! Yay!
Don't come closer, I might hurt you
pi_76529597
Hmm.. Naturel dus. Okido, thx!
pi_76529848
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

MiMu ik denk dat he mijn post hebt gemist :p
Dus die andere hoef je niet op te sturen hoor, maar heel erg bedankt!!
Ik heb hem gezien en gereageerd.
Ik vraag me af welke van de twee setjes je nu hebt want die nieuwe heb ik gisteren opgestuurd. Heb je al wat van TNT gehoord over die vermiste pakjes?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_76529872
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Lindytje het volgende:
Ennnn: ik ga morgen 5 china glaze lakjes ophalen via marktplaats, voor 4,50 p.s. (dat is voor mij goedkoop, anders moet ik ze hier in de winkel kopen voor 6.95) En er zit een OMG-collectie-lakje en een Kaleidoscope-collectie-lakje bij!! Yay!
Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:46:45 #255
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76529922
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef Nune het volgende:

[..]

Leuk! Het is inderdaad niet zo duur, en wel foto's maken hé!
Ja, zal ik doen
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:47:45 #256
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76529954
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef mmascha het volgende:
Dit wil ik eigenlijk niet horen. Ik heb vandeweek mijn eerste bestelling gedaan: alleen maar CG
Mischien ben ik een rare maar ik vin China Glaze juist wel heel fijn,fijner dan OPI eigenlijk,nu lak ik wel op acryl dus kwa chippen en dat soort gedoe heb ik zowiezo nooit last,alles blijft bij mij wel goed zitten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:49:37 #257
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76530033
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef Guess. het volgende:

[..]

Mischien ben ik een rare maar ik vin China Glaze juist wel heel fijn,fijner dan OPI eigenlijk,nu lak ik wel op acryl dus kwa chippen en dat soort gedoe heb ik zowiezo nooit last,alles blijft bij mij wel goed zitten
Ik vind ze ook wel fijn!! En ze chippen bij mij helemaal niet snel eigenlijk... op gewone nagels.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:50:33 #258
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76530062
Oh, en mijn Nfu Oh zit nog steeds goed. Geen chipje te bekennen! Dus SV erover is een aanrader!
pi_76530065
Ja het is sowieso denk ook heel persoonlijk wat je lekker vindt lakken en wat niet
Ik lees soms ook horror stories over bepaalde merken en dan denk ik
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:50:37 #260
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76530069
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb hem gezien en gereageerd.
Ik vraag me af welke van de twee setjes je nu hebt want die nieuwe heb ik gisteren opgestuurd. Heb je al wat van TNT gehoord over die vermiste pakjes?
Oh dan heb ik die post weer gemist

Ik heb nu drie stuks ontvangen afgestempeld op 05-01. Dus dat zal het laatste setje geweest zijn denk ik

Ik kreeg een foutmelding van mijn mailtje naar TNT. Heel vaag, want ik heb vanaf hun site gemailed.
quote:
This is the mail system at host smtp-01.isp-services.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<algemeen_form@tnt.helptu.nl>: Host or domain name not found. Name service
error for name=tnt.helptu.nl type=A: Host not found
ook een manier om van de klachten af te komen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_76530890
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Oh dan heb ik die post weer gemist

Ik heb nu drie stuks ontvangen afgestempeld op 05-01. Dus dat zal het laatste setje geweest zijn denk ik

Ik kreeg een foutmelding van mijn mailtje naar TNT. Heel vaag, want ik heb vanaf hun site gemailed.
[..]

ook een manier om van de klachten af te komen
OMG
Ga je er nog verder achteraan? Want het kan natuurlijk niet dat er zomaar pakjes verdwijnen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_76530923
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:47 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ik vind China Glaze ook erg fijn lakken, hoewel sommige lakjes net iets te dun zijn. Maar het blijft goed zitten bij me, op mijn eigen nagels, alleen 2Nite wat minder. Die chipt vrij snel.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:42:31 #263
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_76531827
Ik ging dus even naar het Kruidvat voor acetonvrije remover, want ik heb dus 2 acrylnagels ja.

Kwam thuis met:

Basecoat, supervijltje, Gosh glitterlak, remover klein flesje, stickertjes en een groenzwarte lak van Essence.
Bij elkaar, 5 euro
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 18:55:38 #264
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76532357
Ja de Kruidvat hier had de lekkeregeurtjesnagellakremover van Essence niet in zijn assortiment maar ik moest toch echt remover hebben dus heb ik maar iets van 50ct gekocht. Niet leuk .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:01:18 #265
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76532559
Zo, ik heb zojuist m'n eigen frankens gemaakt van oude crappe lak, glitters en makeup poeder dat ik nog had. Als ze morgen nog kleur hebben en dergelijke dan pics
Knoei
pi_76532590
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:55 schreef Skaai het volgende:
Ja de Kruidvat hier had de lekkeregeurtjesnagellakremover van Essence niet in zijn assortiment maar ik moest toch echt remover hebben dus heb ik maar iets van 50ct gekocht. Niet leuk .
Jammer, ik vind die remover best prettig en merk geen enorme verschillen met de remover van Etos bijvoorbeeld

NOTD gelijk nog even (nu enorm gechipt )

Foto's zonder cleanup
pi_76532967
Wat een leuk kleurtje Daph!
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 19:20:01 #268
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76533205
Ik heb deze vanmiddag gekocht, en vind hem echt heel erg mooi
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_76533303
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:20 schreef Skaai het volgende:
Ik heb deze vanmiddag gekocht, en vind hem echt heel erg mooi
[ afbeelding ]
Welke is dat? Essence spicy?
pi_76533418
Heej, ik heb uit die lijn vanmiddag ook een lakje gekocht: de all access. Heel mooi donkergroen kleurtje. Voor bossige nagels
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 19:26:16 #271
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76533465
Ik had een verkeerde gepost, het is inderdaad Essence Spicy. Heel fijn kleurtje, wel wat donker voor mijn doen maar daar kom ik ook wel overheen .
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:28:46 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76533571
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:25 schreef Ooi86 het volgende:
Heej, ik heb uit die lijn vanmiddag ook een lakje gekocht: de all access. Heel mooi donkergroen kleurtje. Voor bossige nagels
Die is ook heeeeeel mooi mat! Had ik gister, helaas was de camera leeg . Maar vind het echt een super kleurtje, en smeert ook lekker .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76533686
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef Skaai het volgende:
Ik had een verkeerde gepost, het is inderdaad Essence Spicy. Heel fijn kleurtje, wel wat donker voor mijn doen maar daar kom ik ook wel overheen .
Hoe vind jij hem lakken? Ik persoonlijk vind hem heel stroperig. Heeft die van jou dat ook?
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 19:36:05 #274
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76533905
Hij zit er heel mooi op maar vond hem wel wat dikker dan ik hoopte, niet stroperig. Ik moest gewoon veel op het kwastje doen om het in een keer mooi te krijgen .
pi_76535426
Oeh die essence spicy is leuk, ligt hier ook, nog nooit geprobeerd
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:44:45 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76537242
Net gelakt met P2 Rich, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet met meer licht.. vind 'm nu wat donker. Daph_, ze is er hoor! De buurvrouw was zo lief de envelop er van buiten af (!!) uit te halen zodat iemand anders niet op dat idee kwam. Stomme tnt! MiMu, de Catrice is er ook, zal het geld nog overmaken naar je.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:47:41 #277
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76537377
Oh, en m'n nagelwielen waren er, helaas hadden 6 van de 10 een gespleten of afgebroken nagel. Allemaal dezelfde, dus er zal iemand wel lekker lomp in geknepen hebben.

Ik dus gemaild naar de eBay chick, krijg gewoon 50% teruggestort! Niet dat 't nou zoveel kostte, maar wel netjes opgelost.
pi_76537402
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Net gelakt met P2 Rich, ben erg benieuwd hoe die eruit ziet met meer licht.. vind 'm nu wat donker. Daph_, ze is er hoor! De buurvrouw was zo lief de envelop er van buiten af (!!) uit te halen zodat iemand anders niet op dat idee kwam. Stomme tnt! MiMu, de Catrice is er ook, zal het geld nog overmaken naar je.
Gelukkig! Ik begon al een beetje ongerust te worden
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:50:50 #279
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76537511
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:48 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Gelukkig! Ik begon al een beetje ongerust te worden
Ze is zo mooi .. ga denk ik van het weekend met haar lakken. Heb nog teveel ongebruikte lakjes staan, ook die ik volgens mij nooit ga dragen .
pi_76537800
Crappy telefoon foto en nog niet bijgewerkt, maar gaat om het idee

Catrice royal petrole + essence glitter tip painter

The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')